02.02.2023р.
1.ЯДС
![]() |
![]() |
ЗАВАНТАЖ РОЗДРУКІВКУ |
ЗАВАНТАЖ ПРЕЗЕНТАЦІЮ КОМІКСУ |
2.Математика
Пишемо діагностичну роботу.
__________________________
Контрольна робота з математики №6
«Таблиці множення чисел 2,3 і
ділення на 2. »
учня / учениці 2 класу
____________________________________
Варіант 1
1.
Заміни приклад на додавання прикладом на множення ( 1б.)
6 +
6 + 6 + 6 = _________
2.
Яким прикладом на додавання замінити приклад 5 • 3
( 1б.)
А 3 + 3 + 3 + 3 + 3
Б 5 + 5 + 5
В
5 + 5 + 5 + 5
+ 5
3.
Як називають числа при множенні?
1б
А доданок,
доданок, сума
Б множник,
множник, добуток
В ділене, дільник, частка
4.
Скільки крил у трьох гусей?
1б. (Вибери правильний розв’язок задачі)
А 3
• 3
Б 2 • 3
В
3 • 2
5.
14 стільців розставили за два столи порівно. Скільки стільців за кожним
столом?
1б. (Запиши
відповідь)
Відповідь:__________________________________________________________
6. З прикладу на множення склади два приклади на
ділення
2б.
3 • 7 = 21
_________
__________
7. Запиши і обчисли.
4б.
Частку
чисел 12 і 2 збільшити на 15.
Різницю
чисел 22 і 20 помножити на 6.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Порівняй вирази
1б.
2 • ( 7 + 2) □ 6 : 2 + 18
9.
Розв’яжи
задачу з поясненням.
5б.
У класі
було 11 дівчат і 7
хлопців. Усіх дітей поділили на дві групи,
порівно в кожній. Скільки
дітей в одній групі?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. Встав потрібне число
2б. □ • 7 = 14 □ : 2 = 4
11. Розв’яжи задачу за скороченим записом.
4б.
Було |
Витратили |
Залишилося |
6 ящиків по 2 кг |
8 кг
|
? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. Обери правильну відповідь. (1б.)
Пряма лінія, яка має початок і кінець, називається:
А промінь
Б відрізок
В пряма
3.Англійська мова
4.Фізкультура
Українська мова
1) Працюємо за підручником с.25-27
-Прочитай вірш "Веселий дощ"
-Дай відповідь на питання вправи 2;
- Вправа 3. Випиши з вірша прикметники до іменників;
-Проведи дослідження;
-Зроби висновок: Коли змінюється число іменників, то й ... .
-Запиши прикметники до слів: Ниви (які?)..., хмари (які?) ..., сади (які?)... .
2) Попрацюй в "Розумниках"-частина 4, тема 7, завдання - решту.
3) Д/з: Читати виразно вірші "Веселий дощ" і "Вірш-райдуга", один з них вивчити напам'ять.
Записати в множині словосполучення:
Червоний олівець - ...,
широке поле - ... ,
висока тополя - ... ,
маленький ґудзик - ... .
Немає коментарів:
Дописати коментар