середа, 1 лютого 2023 р.

 02.02.2023р.

1.ЯДС

НАВІЩО НАМ ЗНАТИ ПРО БАЖАННЯ БЛИЗЬКИХ ЛЮДЕЙ?


Сьогодні ми поговоримо про бажання друзів і близьких людей та дослідимо, навіщо нам про це знати.

КРОК 1. РУХАНКА

 

Налаштуйся на урок. Розпочни з руханки “Треба мріяти завжди!”.

КРОК 2. ПРО МРІЮ ДЕТАЛЬНІШЕ

1

Асоціативний кущ.

  • Які асоціації у тебе виникають, коли ти чуєш слово “мрія”? Можеш записати ці слова або просто усно назвати.
  • Подивися на хмару слів, яку склала Полінка — героїня оповідання Олени Касьян. Прочитай її асоціації.

З’ясуємо значення слова “мрія”.

Прочитай.

Мрія — це процес фантазування, при якому людина прогнозує деякі майбутні події, настання яких вона дуже бажає.

2

Виконай мовні вправи.

Роздивись хмару слів.

  • Використовуючи хмару слів, добери до слова “мрія” близькі за значенням слова.
  • Пригадай, що слова, близькі за значенням називають синонімами.
  • Добери до слова “мрія” спільнокореневі слова.
  • Пригадай, що спільнокореневі слова — це ті слова, які мають спільне значення та спільну частинку слова — корінь.

КРОК 3. БАЖАННЯ І МОЖЛИВОСТІ

1

Робота з ілюстрацією.

Розглянь ілюстрацію.

  • У цієї дівчинки є мрія. Як думаєш, яка саме?
  • Що допомогло тобі здогадатися?
  • А може, і ти мрієш про песика?
  • Як гадаєш, це відповідальна справа?
  • Чи готовий / готова ти до такої відповідальної справи?

Отже, треба узгодити свої бажання й можливості. Тоді стане зрозуміло, чи готовий / готова ти взяти на себе відповідальність.

ЗАВАНТАЖ ТАБЛИЦЮ
  • Прочитай у таблиці, що тобі доведеться робити, якщо візьмеш додому песика.
  • Проаналізуй інформацію з таблиці, поміркуй та обговори з батьками, чи готовий / готова ти до такої відповідальності.

2

Мовна вправа “Доведи”.

Обґрунтуй власну позицію в короткому тексті-роздумі.

Я вважаю, що можу стати ____________________ господарем для свого домашнього улюбленця, оскільки ____________________ .

КРОК 4. МРІЯ — ДІЄМО ВИВАЖЕНО

1

Перегляд цікавої історії “Маленький Великий Пес”.

Переглянь цікаву історію про те, як зустрілися й стали друзями хлопчик і песик.

Проаналізуй.

  • Про що мріяв хлопчик?
  • Як до його мрії ставилися батьки?
  • Чи здійснилася мрія хлопчика?
  • Що він зробив для цього?

2

Намалюй свою мрію.

Намалюй домашню тваринку, про яку ти мрієш. Подумай про всі переваги й складнощі такого вибору й запиши в таблиці аргументи “за” і “проти” своєї мрії. Обов’язково обговори все з рідними.

Зателефонуй своїм однокласникам і дізнайся, про кого мріють вони. Розкажи їм, про яку домашню тваринку мрієш, і чи схвалюють батьки твої бажання.

КРОК 5. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 

А тепер відпочинь! Подивися кліп із проєкту “Здійсни мрію” та добери рухи до пісні.

КРОК 6. ЗДІЙСНЮЄМО БАЖАННЯ

1

Вправа “Пригадай”.

Пригадай і напиши в одній колонці те, що ти хотів / хотіла отримати на день народження торік, а в іншій — те, що очікуєш отримати цього року.

ЗАВАНТАЖ РОЗДРУКІВКУ
  • Як ти гадаєш, чому бажання, що були для тебе такими важливими, часом зникають, а натомість з’являються інші?
  • Що варто робити для здійснення бажань?

2

Вправа “Зроби свій вибір”.

Вибери ті вислови, які ти вважаєш правильними. Поясни свій вибір.

Що варто робити для здійснення бажань?

  • Просити рідних.
  • Робити тільки те, чого хочеться.
  • Залишити все, як є.
  • Постійно говорити про своє бажання.
  • Просити когось про допомогу.
  • Придумати інше бажання, яке легше здійснити.
  • Попросити рідних купити золоту рибку.
  • Придумати, що можна зробити самостійно.

3

Власне дослідження.

  • Довідайся, які бажання мають твої рідні та знайомі.
  • Можеш зробити відповідні записи у своєму записничку.

Мій друг / моя подруга найбільше хоче …
Моя вчителька / мій учитель найбільше хоче …
Мої рідні найбільше хочуть …

  • Поміркуй, навіщо тобі потрібно знати про бажання близьких людей.

КРОК 7. ПОДАРУНКИ ВЛАСНОРУЧ

1

Комікс.

Я знаю, ти дуже любиш читати комікси. Я тобі приготувала дуже цікавий комікс про бажання дітей.

Завантаж комікс із дитячого журналу “Джміль” і прочитай. Потім дай відповіді на запитання.

ЗАВАНТАЖ ПРЕЗЕНТАЦІЮ КОМІКСУ

Обговори комікс. Скористайтеся запитаннями.

  • Чий лист, на твою думку, сподобався Діду Морозу більше? Чому? А тобі?
  • А що тобі більше до вподоби — дарувати чи отримувати подарунки?
  • Чи треба просити подарунки тільки для інших людей, забуваючи про себе? Які подарунки треба просити?
  • Який подарунок приємніше буде отримати вашим рідним — куплений у магазині чи зроблений власноруч? Чому?
  • Чи тільки річ може бути подарунком?
  • Який подарунок хоче отримати твоя мама? Тато? Бабуся? Дідусь? Братик? Сестричка? Чи можеш ти зробити кожному з них такий подарунок?
  • Чи тільки на свята варто робити подарунки? Чому?
  • Як ти вважаєш, що таке подарунок? Яким він має бути?

2.Математика

Пишемо діагностичну роботу.

__________________________

Контрольна робота з математики №6

 «Таблиці множення чисел 2,3 і ділення на 2. »

учня / учениці 2 класу

____________________________________

Варіант 1

 

1.    Заміни приклад на додавання прикладом на множення    ( 1б.)

              6 + 6 + 6 + 6 = _________

 

2.    Яким прикладом на додавання замінити приклад  5 • 3       (  1б.)             

                   А     3 + 3 + 3 + 3 + 3                    

                   Б     5 + 5 + 5                  

         В     5 + 5 + 5 + 5 + 5                                            

 

3.    Як називають числа при множенні?

     1б              А     доданок, доданок, сума

             Б     множник, множник, добуток

             В     ділене, дільник, частка

 

4.    Скільки крил у трьох  гусей?

1б.  (Вибери правильний розв’язок задачі)

                А      3 • 3

      Б      2 • 3

      В      3 • 2

 

5.    14 стільців розставили за два столи порівно. Скільки стільців за кожним столом?

1б.      (Запиши відповідь)

Відповідь:__________________________________________________________

 

6.    З  прикладу на множення склади два приклади на ділення

2б. 

            3 • 7 = 21

           _________

          __________

 

7.    Запиши і обчисли.

    4б.     

                  Частку чисел 12  і 2 збільшити на 15.

            Різницю чисел 22 і 20 помножити на 6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.    Порівняй вирази

1б.

        2 • ( 7 + 2) 6 : 2 + 18

 

9.    Розв’яжи задачу з поясненням.

5б.

         У класі було  11 дівчат  і  7 хлопців. Усіх дітей поділили на дві групи,

порівно в кожній. Скільки дітей в одній групі?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.  Встав потрібне число

2б.              • 7 = 14                 : 2 = 4

 

11.  Розв’яжи задачу за скороченим записом.

4б.

Було

Витратили

Залишилося

6 ящиків по 2 кг

8 кг

 

?


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.  Обери правильну відповідь.          (1б.)      

Пряма лінія, яка має початок і кінець,  називається:

                       А   промінь

                       Б   відрізок

                       В   пряма

 


3.Англійська мова

4.Фізкультура

Українська мова

1) Працюємо за підручником с.25-27

-Прочитай вірш "Веселий дощ"

-Дай відповідь на питання вправи 2;

- Вправа 3. Випиши з вірша прикметники до іменників;

-Проведи дослідження;

-Зроби висновок: Коли змінюється число іменників, то й ... .

-Запиши прикметники до слів: Ниви (які?)..., хмари (які?) ..., сади (які?)... .

2) Попрацюй в "Розумниках"-частина 4, тема 7, завдання - решту.

3) Д/з: Читати виразно вірші "Веселий дощ" і "Вірш-райдуга", один з них вивчити напам'ять.

Записати в множині словосполучення:

Червоний олівець - ...,

широке поле - ... ,

висока тополя - ... ,

маленький  ґудзик - ... .

Немає коментарів:

Дописати коментар