понеділок, 20 лютого 2023 р.

21.02.2023р.

1.ЯДС

 ПРИГОДА ЧЕТВЕРТА. ВАЖЛИВЕ ТА ДРІБНИЦІ


КРОК 1. 
ПРИВІТАННЯ

 

Доброго ранку містам і містечкам!

(Руки розводимо в сторони,
а потім знову зводимо і опускаємо донизу.)

Селам великим, малим хуторам!

(Ще раз робимо те саме.)

Доброго ранку бажаєм сердечно!

(Кладемо праву руку на серце.)

Доброго ранку, люди, всім вам!

(Широко-широко розводимо рученята, усміхаємось.)

КРОК 2. МАЛЮЄМО СМАЙЛИКИ

 

Намалюйте смайлик, який відображає ваш настрій.

  • Який настрій ви зобразили?
  • Що на нього вплинуло?
  • А що його може змінити?

КРОК 3. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ

 

Сьогодні ми продовжимо читати пригоди нашої героїні Полінки. А ще ми поміркуємо, як гратися в рухливі ігри так, щоб раптом не нашкодити.

КРОК 4. ВПРАВА “ОЧІКУВАННЯ”

  • Чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?
  • Яким, на вашу думку, має бути те, чого ви очікуєте?
  • А якими на занятті маємо бути ми?
  • Отже, сподіваємося, що разом ми проведемо цікаве, творче, корисне заняття, на якому кожен / кожна з вас відкриє для себе багато нового.

КРОК 5. ЗАПОВНЮЄМО ЗАПИСНИЧОК ЩОДЕННИХ НОВИН

 

Запишіть у зошиті:

  • Число — … .
  • Місяць — … .
  • День тижня — … .
  • День тижня за ліком — … .
  • Погода — … . Опади — … .
  • Особливе — пригода четверта. Ігри.

КРОК 6. ЧИТАЄМО ОПОВІДАННЯ

 

Прочитайте назву оповідання на с. 46 підручника. Як думаєте, про що в ньому буде розповідатися?

  • Прочитайте пригоду. Чи справдилися ваші передбачення?
  • Чи сподобалася вам ця пригода? Чим саме?
  • Що найбільше вразило в уривку?

КРОК 7. ІСТИННЕ ЧИ ХИБНЕ?

 

Прочитайте уважно твердження. Визначте, які з них істинні, а які — хибні.

  • У класики грали Поліна і Данка.
  • На велосипеді приїхала Кася.
  • Ромко не вийшов грати в класики.
  • У Поліни зіпсувався настрій, бо довго чекала товариша.
  • Поліна завжди дотримується своїх обіцянок.

КРОК 8. ВПРАВА “СФОРМУЛЮЙ ЗАПИТАННЯ”

 

Сформулюйте запитання за змістом пригоди. Задайте їх по телефону однокласникам та однокласницям.

Хто … ?
Що … ?
Де … ?

КРОК 9. РОБОТА З ІЛЮСТРАЦІЄЮ

 

Розгляньте ілюстрацію до пригоди на с. 46 підручника. Якими словами ви б її підписали?

КРОК 10. РОБОТА З ЗОШИТОМ

 

Виконайте завдання 1 на с. 23 зошита.

КРОК 11. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

КРОК 12. ПРИГАДУЄМО РІЗНОВИДИ ІГОР

 

А які бувають ігри?

  • У які ігри найбільше любите гратися ви?

КРОК 13. ГРАЄМО БЕЗПЕЧНО

 

Роздивіться світлини. Чи знаєте ви, в які ігри грають діти на них? Назвіть.

  • Яким одним словом можна назвати всі ці ігри?
  • Чи граєте ви у якісь із цих ігор? У які саме? А які ще рухливі ігри ви любите?
  • Подивіться ще раз уважно на фото. Які дії можуть призвести до небезпечної ситуації під час гри? Як цього уникнути?

КРОК 14. ВПРАВА “ПРИГАДАЙ І ПОМІРКУЙ”

  • Як ви вважаєте, чому важливо дотримуватися правил гри?
  • Прочитайте речення. Як ви його розумієте?

Під час гри потрібно керувати своїми емоціями.

  • Поважати суперників — це як? Чому це важливо?

КРОК 15. ГРА “М’ЯЧ СУСІДОВІ”

 

Пограйте з друзями у вільний час у цю рухливу гру.


Правила гри

Гравці стають у коло на відстані витягнутих рук одне від одного. У двох гравців, що стоять із протилежних боків, — по м’ячу. За сигналом обидва гравці починають швидко передавати м’ячі в одному напрямку, щоб вони ніби “наздогнали” одне одного. Гравець, у якого виявилося два м’ячі, вибуває. Потім гра починається спочатку.


КРОК 16. ПІДСУМОК УРОКУ

  • З яким настроєм ви закінчуєте урок?
  • Про що ви дізналися?
  • Чи справдилися ваші очікування?
2.Математика
1)Підручник с.87-88, № 1-6*
2)"Розумники"-частина 5, тема 7, 8, завдання 10-15
3)"3000 вправ"-с.41, 2-ий ст.
4)Д/з: с.88, №7, 8
3.Англійська мова
4.Українська мова
1)Підручник с.46-47, читати загадку.
2)Читати текст "А він уже вдома"
-Дібрати і записати спільнокореневі слова різних частин мови до слів: сніги, спів,весна.
Наприклад: радість, радісний, радий, радіють. 
3)Вправи 3-4 усно, записати 2-3 словосполучення.
4)"Розумники"-частина 5, тема 5, завдання 1-5.
5)Виписати із тексту і загадки службові слова.
6)Д/з: с.47, вправа 5 (4, 5 кр.)
5.Мистецтво

Немає коментарів:

Дописати коментар