21.02.2023р.
1.ЯДС
ПРИГОДА ЧЕТВЕРТА. ВАЖЛИВЕ ТА ДРІБНИЦІ
КРОК 1. ПРИВІТАННЯ
| Доброго ранку містам і містечкам! (Руки розводимо в сторони, а потім знову зводимо і опускаємо донизу.) Селам великим, малим хуторам! (Ще раз робимо те саме.) Доброго ранку бажаєм сердечно! (Кладемо праву руку на серце.) Доброго ранку, люди, всім вам! (Широко-широко розводимо рученята, усміхаємось.) |
КРОК 2. МАЛЮЄМО СМАЙЛИКИ
| Намалюйте смайлик, який відображає ваш настрій.  - Який настрій ви зобразили?
- Що на нього вплинуло?
- А що його може змінити?
|
КРОК 3. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ
| Сьогодні ми продовжимо читати пригоди нашої героїні Полінки. А ще ми поміркуємо, як гратися в рухливі ігри так, щоб раптом не нашкодити. |
КРОК 4. ВПРАВА “ОЧІКУВАННЯ”
| - Чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?
- Яким, на вашу думку, має бути те, чого ви очікуєте?
- А якими на занятті маємо бути ми?
- Отже, сподіваємося, що разом ми проведемо цікаве, творче, корисне заняття, на якому кожен / кожна з вас відкриє для себе багато нового.
|
КРОК 5. ЗАПОВНЮЄМО ЗАПИСНИЧОК ЩОДЕННИХ НОВИН
| Запишіть у зошиті: - Число — … .
- Місяць — … .
- День тижня — … .
- День тижня за ліком — … .
- Погода — … . Опади — … .
- Особливе — пригода четверта. Ігри.
|
КРОК 6. ЧИТАЄМО ОПОВІДАННЯ
| Прочитайте назву оповідання на с. 46 підручника. Як думаєте, про що в ньому буде розповідатися? - Прочитайте пригоду. Чи справдилися ваші передбачення?
- Чи сподобалася вам ця пригода? Чим саме?
- Що найбільше вразило в уривку?
|
КРОК 7. ІСТИННЕ ЧИ ХИБНЕ?
| Прочитайте уважно твердження. Визначте, які з них істинні, а які — хибні. - У класики грали Поліна і Данка.
- На велосипеді приїхала Кася.
- Ромко не вийшов грати в класики.
- У Поліни зіпсувався настрій, бо довго чекала товариша.
- Поліна завжди дотримується своїх обіцянок.
|
КРОК 8. ВПРАВА “СФОРМУЛЮЙ ЗАПИТАННЯ”
| Сформулюйте запитання за змістом пригоди. Задайте їх по телефону однокласникам та однокласницям. |
КРОК 9. РОБОТА З ІЛЮСТРАЦІЄЮ
| Розгляньте ілюстрацію до пригоди на с. 46 підручника. Якими словами ви б її підписали?  |
КРОК 10. РОБОТА З ЗОШИТОМ
| Виконайте завдання 1 на с. 23 зошита. |
КРОК 11. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
КРОК 12. ПРИГАДУЄМО РІЗНОВИДИ ІГОР
| А які бувають ігри? - У які ігри найбільше любите гратися ви?
|
КРОК 13. ГРАЄМО БЕЗПЕЧНО
| Роздивіться світлини. Чи знаєте ви, в які ігри грають діти на них? Назвіть. - Яким одним словом можна назвати всі ці ігри?
- Чи граєте ви у якісь із цих ігор? У які саме? А які ще рухливі ігри ви любите?
- Подивіться ще раз уважно на фото. Які дії можуть призвести до небезпечної ситуації під час гри? Як цього уникнути?
|
КРОК 14. ВПРАВА “ПРИГАДАЙ І ПОМІРКУЙ”
| - Як ви вважаєте, чому важливо дотримуватися правил гри?
- Прочитайте речення. Як ви його розумієте?
Під час гри потрібно керувати своїми емоціями. |
- Поважати суперників — це як? Чому це важливо?
|
КРОК 15. ГРА “М’ЯЧ СУСІДОВІ”
| Пограйте з друзями у вільний час у цю рухливу гру.
Правила гри Гравці стають у коло на відстані витягнутих рук одне від одного. У двох гравців, що стоять із протилежних боків, — по м’ячу. За сигналом обидва гравці починають швидко передавати м’ячі в одному напрямку, щоб вони ніби “наздогнали” одне одного. Гравець, у якого виявилося два м’ячі, вибуває. Потім гра починається спочатку.
|
КРОК 16. ПІДСУМОК УРОКУ
| - З яким настроєм ви закінчуєте урок?
- Про що ви дізналися?
- Чи справдилися ваші очікування?
2.Математика 1)Підручник с.87-88, № 1-6* 2)"Розумники"-частина 5, тема 7, 8, завдання 10-15 3)"3000 вправ"-с.41, 2-ий ст. 4)Д/з: с.88, №7, 8 3.Англійська мова 4.Українська мова 1)Підручник с.46-47, читати загадку. 2)Читати текст "А він уже вдома" -Дібрати і записати спільнокореневі слова різних частин мови до слів: сніги, спів,весна. Наприклад: радість, радісний, радий, радіють. 3)Вправи 3-4 усно, записати 2-3 словосполучення. 4)"Розумники"-частина 5, тема 5, завдання 1-5. 5)Виписати із тексту і загадки службові слова. 6)Д/з: с.47, вправа 5 (4, 5 кр.) 5.Мистецтво |
Немає коментарів:
Дописати коментар