середа, 15 лютого 2023 р.

16.02.2023р.

1.ЯДС 

ЯК БАЖАННЯ МОЖУТЬ ОБ’ЄДНУВАТИ СПІЛЬНОТУ?

На минулих уроках ви дослідили, як здійснювати власні бажання та як допомагати збуватися бажанням когось іншого. Сьогодні ж усе буде ще цікавіше — ми поміркуємо про бажання цілої спільноти! Ми з’ясуємо, чи можливо здійснювати бажання одразу багатьох людей і що кожен з нас може спробувати для цього зробити. Тож вирушаймо!

КРОК 1. ПРИВІТАННЯ

Доброго здоров’я, діти, доброго вам дня.
Хай вам ясно світить сонечко щодня.
Хай сміється мирне небо і дивує світ.
А Земля нехай дарує вам барвистий цвіт.
Бо здоров’я, любі діти, в світі головне.
А здорових і веселих щастя не мине!
Головне — здоровим бути,
Це потрібно всім збагнути!
Бо як є здоров’я й сила,
То весь світ людині милий.

КРОК 2. ЧИТАЄМО ВІРШ

 

Прочитайте вірш.

Дитяча мрія

Я — всього лиш дитина,
Та мрія доросла моя:
Хочу, щоб кожна людина
Любила життя так, як я!
Хочу, щоб в небі веселка
Місточком до сонця була,
І дружба щоб завжди від серця
До іншого серця вела.
Хочу, щоб сонце світило
Усій дітворі на Землі,
І разом під повним вітрилом
Дорослі йшли і малі.
Хочу гасати по полю,
Де квітнуть волошки й жита
І вірю в щасливую долю,
Бо дуже люблю я життя!
Хай збудеться мрія дитяча!
Бажаєм усім Доброти!
У серці палкім і гарячім
Її по життю пронести!

Оксана Голубева-Чипак

  • Про що мріє дитина, від імені якої написаний вірш?
  • Як ви гадаєте, чи лише діти про таке мріють?
  • Чи є ці мрії спільними для всіх нас?

КРОК 3. ВПРАВА “ОЧІКУВАННЯ”

  • Чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?
  • Яким, на вашу думку, він має бути?
  • А якими на занятті маємо бути ми?
  • Отже, сподіваємося, ми проведемо цікаве, творче, корисне заняття, на якому кожен / кожна з вас відкриє для себе багато нового.

КРОК 4. ЗАПОВНЮЄМО ЗАПИСНИЧОК ЩОДЕННИХ НОВИН

 

Запишіть у зошиті:

  • Число — … .
  • Місяць — … .
  • День тижня — … .
  • День тижня за ліком — … .
  • Погода — … . Опади — … .
  • Особливе — спільні бажання.

КРОК 5. ВПРАВА “РОЗПОДІЛИ”

 

Прочитайте слова. Розділіть аркуш зошита на дві колонки. Запишіть у першому стовпчику, що може бути спільним, а в другому — що має бути особистим.

Житло, бажання, мрії, тарілка, книжки, зубна щітка, парта, домашній улюбленець, рушник, одяг.

  • Що з цього, на вашу думку, може бути водночас і особистим, і спільним?

КРОК 6. РУХАНКА “PEN, ERASER AND PENCIL DANCE”

КРОК 7. ДОСЛІДЖУЄМО СОЦІАЛЬНУ РЕКЛАМУ

1

Виконайте завдання 1 на с. 43 підручника.

2

Подивіться і скажіть: що це за зображення?

  • Який це вид реклами?
  • Де ми можемо побачити такі плакати?
  • Яка мета цієї реклами?
  • Чому треба берегти ліси?

КРОК 8. МІРКУЄМО НАД ПИТАННЯМИ

  • У чому цінність соціальної реклами?
  • У вигляді чого ще може бути соціальна реклама?

КРОК 9. ПРАЦЮЄМО З ПІДРУЧНИКОМ

 

Виконайте завдання 3-4 на с. 44 підручника.

КРОК 10. ВІДЕО “ЦЕНТР РЕАБІЛІТАЦІЇ БУРОГО ВЕДМЕДЯ У НАЦІОНАЛЬНОМУ ПРИРОДНОМУ ПАРКУ «СИНЕВИР»”

  • Чим вас вразило відео?

КРОК 11. ТВОРЧА ВПРАВА

 

Намалюйте в зошиті або на окремому аркуші бажання, які об’єднують ваш клас, родину, країну.


  • Що ви намалювали? Чому обрали саме такі бажання?

КРОК 12. ПРАЦЮЄМО З ЗОШИТОМ

 

Виконайте завдання 1-3 на с. 22 робочого зошита.

КРОК 13. ВПРАВА “СКОНСТРУЮЙ”

  • Трохи раніше ми дослідили спільне бажання людей берегти ліс від пожежі. Як іще всі люди на планеті хочуть берегти природу?
  • Що ми можемо зробити для збереження природи?
  • Чи знаєте ви, як сортувати сміття? Для чого це потрібно?
  • Чи бачили ви колись баки для різних видів сміття (паперу, скла тощо)? Де?
  • Який вигляд мають ці баки?
  • Ознайомтеся з таблицею і сконструюйте з цеглинок “Лего” або підручних матеріалів бак для сміття.

  • Якого кольору ваш бак? Для якого сміття він призначений? Що в нього можна викидати, а що — ні?

КРОК 14. ВПРАВА “МІРКУЄМО Й ЗАПИСУЄМО”

 

Час підбити підсумки! Напишіть невелике висловлювання (1–3 речення), яке починатиметься такими словами (на вибір):

1) Я бажаю…
2) Моє спільне бажання з другом / подругою — … .
3) Моя сім’я бажає…

2.Математика

1) "Розумники" частина 5, тема 8, завдання 6-10

2)Підручник с.85, №1-3 усно, №4-6 письмово.

3)Д/з: с. 86, №7, 8. "3000 вправ"-с.41 -1 ст.

3.Англійська мова

4.Фізкультура

5.Українська мова

1) "Розумники" частина 5, тема 4, завдання3,4,9.

2)Підручник с.43,

-Прочитати вірш Т.Шевченка "Світає, край неба палає", дати відповіді на питання вправи 3.

3) Виконати вправу 4 (1,2 крапочки) в зошиті.

4) 3,4 крапочки д/з, с.43

Немає коментарів:

Дописати коментар