Тестова сторінка

 

Тиждень 2

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

·       Які зміни відбулися в моєму класі?

·       Що змінилося, а що не змінилося у школі протягом року?

 

Завдання другого тижня:

 

1.продовжити ознайомлення учнів з правилами поведінки у школі; допомогти дітям зрозуміти важливість спілкування;

           2.навчити співпереживати, слухати;

3.вчити учнів аргументувати необхідність безпечної поведінки в школі для збереження життя й здоров’я;

4.спонукати школярів до виконання правил безпечної поведінки в школі;

5.формувати навички безпечної поведінки на перервах;

6.ознайомити учнів з поняттям «загартовування»;

7.ознайомити з методами профілактики та засобами зміцнення здоров’я;

8.поглиблювати знання дітей про здоровий спосіб життя;

9.розширити  знання учнів про основні права дитини, визначені Конвенцією про права  дитини;

10.вчити виконувати свої обов’язки в школі, в родині;

11.ознайомити учнів із типовим розпорядком дня, розкрити його вплив на здоров′я, навчати дітей організовувати свою працю і відпочинок та правильно облаштовувати робоче місце в класі і вдома;

12.довести, що уподобання людини можуть змінюватися;

13.розвивати вміння спілкуватися з однолітками, близькими;.

14.закріплювати знання про звуки мовлення;

15.вправляти учнів у поділі слів на склади, наголошуванні складу, переносі слів;

16.закріплювати читацькі навички учнів, розуміння прочитаного;

17.розвивати каліграфічні навички письма;

18.закріплювати вміння орієнтуватися у просторі та на площині;

19.закріпити знання про властивості повітря;

20.виховувати  дбайливе ставлення до шкільного майна, шкільних речей, відповідальність  за свої  вчинки,  дисциплінованість, акуратність, почуття поваги та взаємоповаги.

Очікуванні результати:

з увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

•ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання;

•ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого висловлення;

•розповідає про те, що його вразило;

•звертається, вітається дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;;

•спілкується з однокласниками та з вчителем;

•організує своє робоче місце для навчання;

•читає правильно та виразно вголос різні тексти, залежно від мети читання;

•обговорює зміст і форму простого медіатексту (мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах;

•аналізує звуковий склад слова (кількість складів, голосні та приголосні звуки);

•вміє переносити слова з рядка на рядок;

•орієнтується на площині та у просторі;

•демонструє вміння переміщувати об’єкти в заданих напрямках;

•здійснює вимірювання величин, маючи вільний доступ до необхідних вимірювальних приладів;

•встановлює логічну послідовність подій або дій;

•описує узвичаєні правила життя свого класу, пояснює їхнє значення для себе;

•описує й обмірковує свої права й обов’язки в сім’ї, класі;

•зауважує і виокремлює зміни, які відбулися у його / її правах (напр., звичаї в школі колись і тепер);

•знає правила загартовування організму.

Тиждень 9

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

·       За якими ознаками/символами я впізнаю територію своєї країни, свого краю?

·       Що «розкаже» про територію рідного краю краєзнавчий музей?

Завдання дев’ятого тижня:

·       дати поняття, що таке територія;

·       дослідити, якими бувають території;

·       навчити розрізняти приватні території та громадські;

·       розширити знання про заповідники;

·       навчити працювати з картою України;

·       закріпити знання про символи України;

·       збагатити знання дітей про державні та народні свята в Україні;

·       розширити знання про грошові одиниці України;

·       збагачувати словниковий запас учнів відповідно до тематики тижня;

 

Очікувані результати:

    розуміє, що таке територія, якою вона може бути;

    розрізняє приватну територію від громадської;

    знає, що таке заповідник;

    уміє працювати з картою України;

    знає назви країн, що межують з територією України;

    знає зображення територіальних знаків України;

    уміє утворювати від назви міст назви областей України;

    знає символи України, уміє їх шанувати;

    знає державні та народні свята України;

    знає основний закон України;

    шанує традиції українців;


Тиждень 13

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

Що може об’єднати спільноту?

 Що об’єднує українців?

Завдання тринадцятого  тижня:

·       дати поняття про суспільство як єдність людських спільнот, їх різноманітність;

·       розширити знання дітей по стосунки у суспільстві;

·       збагачувати словниковий запас учнів відповідно до тематики тижня;

·       виховувати почуття  дружби, бажання бути чуйним і уважним до своїх товаришів, взаємопорозуміння, вдячність, тактовність, щирість у спілкуванні з іншими.

Очікуванні результати:

·       -спілкується з однокласниками та з вчителем;

·       -об’єднується з іншими дітьми у групу, в пари  для спільної діяльності;

·       -називає учасників спілкування, їхні дії та ознаки дій, робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування;

·       -обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила;

·     -  поповнює власний словниковий запас;

·       складає розповідь за опорними словами;

·       розв’язує проблемні життєві ситуації;

·       розуміє, що таке суспільство, чому люди повинні взаємодіяти разом;

 

Тема 6. Хочу — можу — треба

Тиждень 20

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання

Які бажання бувають у людей?

Що потрібно, щоб здійснювати бажання?

Завдання шостої теми

  1. Дізнатися, як пов’язані бажання, можливості та обов’язки.
  2. Дослідити, як підкорювати власне “хочу”, чому і коли це варто робити.
  3. Обговорити, як наші бажання треба узгоджувати з іншими людьми.
  4. Дізнатися, чому варто передбачати наслідки власних вчинків.
  5. Прогнозувати час  виконання різних робіт, планувати свій день.
  6. Дізнатися, як узгоджувати свої плани з планами інших.
  7. Навчитися дотримуватися режиму дня, формувати корисні звички.
  8. Обговорити, як можна визначати важливість бажань.

Очікуванні результати учіння:

·      -  розуміє чим відрізняються мрії від бажань;

·     -   виражає словесно і несловесно потреби, бажання, почуття;

·     -   дотримується правил догляду за домашнім улюбленцем;

·       - спостерігає за добовими та сезонними змінами у природі;

·       - знає, як відбувається кругообіг води в природі;

·       - розпізнає емоції співрозмовника і пояснює власну реакцію на них;

·       - ліпить з пластиліну птаха;

Тиждень 21

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання

Як природа обмежує людські бажання?

Коли задоволення твоїх бажань негативно впливає на близьких людей?

Завдання 21 тижня

·      - формувати уявлення учнів про вольові якості людини;

·       -розкрити взаємозв’язок між «хочу», «можу» і «мушу»;

·   -сформувати в учнів поняття про звички, навчити аналізувати корисні і шкідливі звички;

·

Очікуванні результати учіння:

·      - розрізняє головне і другорядне в тексті;

·       -визначає тему і головну думку в тексті;

·      - розкриває взаємозв’язок між «хочу», «можу» і «мушу»;

·      - має навички аналізувати корисні і шкідливі звички;

·       -знає вольові якості людини;

уміє доглядати за домашніми тваринами.  

Тиждень 22


Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання

Чи може бажання нашкодити?

 Чи може бути спільна мрія?

Завдання 22 тижня

·       -формувати уявлення про найважливіші бажання;

·     -  обговорити розуміння поняття «щастя»;

·     -  розширити знання про  вплив емоцій на здоров’я людини;

·       -закріпити знання дітей про органи чуття людини;

·     -  закріпити знання дітей про риб;

·     -  вчити правилам догляду за домашніми тваринами (акваріумними рибками);

·   -виховувати любов до тварин, вміння правильно доглядати за ротовою порожниною, дбайливо ставитися до збереження свого здоров’я, бажання  мріяти, поважати один одного, взаємопорозуміння, вдячність, тактовність, щирість у спілкуванні з іншими.


Очікуванні результати учіння:

·       -розуміє, що таке щастя;

·      - уміє обрати серед багатьох бажань найважливіші;

·       -знає, як емоції впливають на здоров’я людини;

·       -знає істотні ознаки риб;

·      - знає, які органи чуття допомагають людині досліджувати світ;

·     -  уміє доглядати за домашніми тваринами.

Тиждень 23

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання

Очікуванні результати учіння:

Тема 7. Ідеї — винаходи — відкриття

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Як знаходити власні ідеї?
  • Як втілювати ідеї в життя?
  • Хто вони — винахідники?
  • Як винаходи змінюють життя людей?
  • Як відкриття можуть допомогти в навчанні?
  • Чим можуть бути небезпечні винаходи та відкриття?
  • Які винаходи допомагають людям з інвалідністю?

Завдання сьомої теми

  1. Дізнатися про винахідників і сучасні винаходи людства.
  2. Дослідити, як створюється нова техніка.
  3. Довідатися, як винаходи допомагають людям з інвалідністю.
  4. З’ясувати, як втілювати власні ідеї.
  5. Вчитися висувати гіпотези й перевіряти їх.
  6. Вчитися не боятися помилок, з’ясовувати причини їх виникнення, враховувати надалі.
  7. Вчитися доводити справи до кінця.
  8. З’ясувати, що у винаходів є не лише переваги, а й недоліки.
  9. Вчитися грамотно використовувати техніку.
  10. Усвідомити, що кожен мешканець Землі має дбайливо ставитися до природних ресурсів.
  11. Дослідити звучання різних предметів.

Тиждень 24

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання

Як знаходити власні ідеї?

Завдання :

·       ознайомити учнів з творчістю Микити Лукаша;

·       учити учнів знаходити власні ідеї;

·       повторити властивості повітря;

·       навчити виготовляти повітряну кулю;

·       збагачувати словниковий запас учнів відповідно до тематики тижня;

·       учити розрізняти частини мови;

·       повторити порядок виконання дій;

Очікуванні результати учіння:

·       погоджується або спростовує факт досягнення результату;

·       формулює очікуваний результат;

·       уміє писати власні назви іменників з великої літери;

·       розрізняє частини мови;

·       знає порядок виконання дій;

·       розв’язує приклади на дії різного ступеня;

·       розв’язує життєві задачі математичного змісту;

·       описує зміни, що відбуваються з повітрям (розширення під час нагрівання і стискання під час охолодження);

·       знає властивості повітря;

·       знає історію виникнення повітряної кулі;

·       знає міста України, в яких проходять фестивалі повітряних куль;


25 тиждень

Орієнтовно дослідницьке/проблемне запитання:

Для чого людина робить винаходи?

Завдання:

·       продовжити ознайомлювати учнів з винаходами людства;

·       ознайомити з винаходами українців, що змінили весь світ;

·       розширювати уявлення учнів про історії винаходів речей і прила­дів, якими ми користуємось у повсякденному житті;

·       допомогти на прикладах зрозуміти, що розвинуті здібності можуть призвести до відкриття;

·       збагачувати словниковий запас учнів відповідно до тематики тижня;

 

Очікуванні результати учіння:

·       знає якими рисами характеру володіє справжній дослідник;

·       знає, коли в Україні відзначають День винахідника;

·       знає, які винаходи українців змінили весь світ;

·       знає правило написання власних назв іменників;

·       орієнтується в календарі;

·       конструює з конструктора LEGO SESTEM;


26 тиждень

Орієнтовно дослідницьке/проблемне запитання:

Які ідеї підказала людям природа? 

Завдання:

·       розширити знання учнів про винаходи людства;

·       з’ясувати, які ідеї підказала людям природа;

·       формувати в учнів господарсько-побутові вміння й навички;

·       навчати правил догляду за одягом та взуттям, їх зберігання;

 

Очікуванні результати учіння:

·       поповнює власний словниковий запас;

·       з’ясовує, які ідеї підказала людям природа;

·       досліджує, як працює застібка-липучка;

·       знає правила догляду за власним одягом та взуттям;

·       прикрашає ґудзики у техніці декупаж;


Тиждень 28

Орієнтовно-дослідницьке проблемне запитання: 

Що може рухатися?

Завдання:

·       ознайомити учнів з творчістю сучасного українського письменника Святослава Чернія;

·       розширити знання дітей про гори України - Карпати;

·       учити знаходити гори на карті.

·       знайомити дітей зокрема з природою Українських Карпат, з багатим рослинним і тваринним світом;

·       розглянути вплив телебачення на здоров’я школяра, наслідки зловживання переглядом телевізійних передач;

Очікуванні результати учіння:

·       пояснює зв’язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами;

·       поповнює власний словниковий запас;

·       фіксує здобуту інформацію / дані словами, малюнками, символами;

·       застосовує різні способи виконання арифметичних дій з числами під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах;

·        розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало; переповідає події із власного життя, правильно вимовляючи й наголошуючи загальновживані слова;

·        підтримує аргументами власні думки або спростовує їх;

·        знає логотипи телепередач, створює їх самостійно;

·        знає розташування Карпат на фізичній карті України;

·        знає природу Карпат;

·        розрізняє позитивний та  негативний вплив телепередач на здоров’я школяра.

 

Тема 9. Все пов'язане з усім

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Як зі мною змінюється мій світ?
  • Що означає бути дорослим?
  • Чому добрі вчинки важливі?
  • Чи може одна людина змінити щось у світі?
  • Чому важливо піклуватися про своє здоров'я?
  • Як я можу вплинути на своє майбутнє?

Завдання дев'ятої теми

  1. Дослідити, як події в житті впливають на наш світогляд.
  2. Обговорити, що означає бути дорослою людиною.
  3. Дізнатися, як піклуватися про своє здоров'я та планету Земля, яка є спільним домом для всіх людей і тварин.
  4. З'ясувати, як можна вплинути на власне майбутнє і коли це треба робити.
  5. З'ясувати, що потрібно рослинам для розвитку.
  6. Дізнатися, як впливає розпушування ґрунту на життя рослин.
  7. Дослідити, як ґрунт стає пухким і родючим.
  8. Дізнатися, що відбувається з організмом людини, яка палить.
  9. Навчитися тактовно відмовляти за потреби.
  10. Дослідити наслідки забруднення природи сміттям.
  11. Дізнатися, чому і як саме треба сортувати сміття.
  12. Довідатися, як вберегтися від небезпек під час канікул.
Тиждень 32 

Орієнтовно-дослідницьке проблемне запитання:

Як зі мною змінюється весь світ?

Завдання:

·     розповісти про ту роль, яку виконують дощові черви у природі і житті людини; вчити встановлювати зв’язки;

·     сформувати уявлення про ґрунт як місце життєдіяльності тварин і рослин, ознайомити зі складом ґрунту;

·     розширити, уточнити, закріпити уявлення учнів про дружбу, товаришування;

·     вчити дітей цінувати дружбу та друзів, бути справжніми друзями;

Очікуванні результати учіння:

·     розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало;

·     підтримує аргументами власні думки або спростовує їх;

·     підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення;

· розповідає про власні емоції, які виникають під час спостереження та експериментування;

·     знає склад ґрунту;

·     розуміє, яку роль відіграє дощовий черв’як для ґрунту;

·     знає правила дружби;

·     уміє обирати друзів.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар