Тиждень 2
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
· Які зміни відбулися в
моєму класі?
· Що змінилося, а що не
змінилося у школі протягом року?
Завдання другого тижня:
1.продовжити
ознайомлення учнів з правилами поведінки у школі; допомогти дітям зрозуміти
важливість спілкування;
2.навчити співпереживати, слухати;
3.вчити учнів аргументувати необхідність безпечної
поведінки в школі для збереження життя й здоров’я;
4.спонукати школярів до
виконання правил безпечної поведінки в школі;
5.формувати
навички безпечної поведінки на перервах;
6.ознайомити
учнів з поняттям «загартовування»;
7.ознайомити
з методами профілактики та засобами зміцнення здоров’я;
8.поглиблювати
знання дітей про здоровий спосіб життя;
9.розширити знання учнів про основні права дитини,
визначені Конвенцією про права дитини;
10.вчити виконувати свої
обов’язки в школі, в родині;
11.ознайомити учнів із
типовим розпорядком дня, розкрити його вплив на здоров′я, навчати дітей
організовувати свою працю і відпочинок та правильно облаштовувати робоче місце
в класі і вдома;
12.довести, що уподобання
людини можуть змінюватися;
13.розвивати
вміння спілкуватися з однолітками, близькими;.
14.закріплювати знання про звуки мовлення;
15.вправляти учнів у поділі слів на склади,
наголошуванні складу, переносі слів;
16.закріплювати читацькі навички учнів, розуміння
прочитаного;
17.розвивати каліграфічні навички письма;
18.закріплювати вміння орієнтуватися у просторі та
на площині;
19.закріпити знання про властивості повітря;
20.виховувати дбайливе
ставлення до шкільного майна, шкільних речей, відповідальність за свої
вчинки, дисциплінованість, акуратність, почуття поваги та взаємоповаги.
Очікуванні результати:
•з увагою сприймає усні репліки учителя й
однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;
•ставить запитання до
усного повідомлення й відповідає на запитання;
•ділиться своїми
почуттями та емоціями від прослуханого висловлення;
•розповідає про те, що
його вразило;
•звертається, вітається
дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;;
•спілкується з
однокласниками та з вчителем;
•організує своє робоче
місце для навчання;
•читає правильно та
виразно вголос різні тексти, залежно від мети читання;
•обговорює зміст і форму
простого медіатексту (мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки)
очевидні ідеї у простих медіатекстах;
•аналізує звуковий склад
слова (кількість складів, голосні та приголосні звуки);
•вміє переносити слова з
рядка на рядок;
•орієнтується на площині
та у просторі;
•демонструє вміння
переміщувати об’єкти в заданих напрямках;
•здійснює вимірювання
величин, маючи вільний доступ до необхідних вимірювальних приладів;
•встановлює логічну послідовність
подій або дій;
•описує узвичаєні
правила життя свого класу, пояснює їхнє значення для себе;
•описує й обмірковує
свої права й обов’язки в сім’ї, класі;
•зауважує і виокремлює
зміни, які відбулися у його / її правах (напр., звичаї в школі колись і тепер);
•знає правила
загартовування організму.
Тиждень 9
Орієнтовні дослідницькі / проблемні
запитання:
·
За якими ознаками/символами я впізнаю
територію своєї країни, свого краю?
·
Що «розкаже» про
територію рідного краю краєзнавчий музей?
Завдання дев’ятого тижня:
·
дати поняття, що таке територія;
·
дослідити, якими бувають території;
·
навчити розрізняти приватні території та громадські;
·
розширити знання про заповідники;
·
навчити працювати з картою України;
·
закріпити знання про символи України;
·
збагатити знання дітей
про державні та народні свята в Україні;
·
розширити знання про
грошові одиниці України;
·
збагачувати
словниковий запас учнів відповідно до тематики тижня;
Очікувані результати:
• розуміє, що
таке територія, якою вона може бути;
• розрізняє
приватну територію від громадської;
• знає, що таке
заповідник;
• уміє працювати
з картою України;
• знає назви
країн, що межують з територією України;
• знає зображення
територіальних знаків України;
• уміє утворювати
від назви міст назви областей України;
• знає символи
України, уміє їх шанувати;
• знає державні
та народні свята України;
• знає основний
закон України;
• шанує традиції
українців;
Тиждень 13
Орієнтовні дослідницькі / проблемні
запитання:
Що може
об’єднати спільноту?
Що об’єднує українців?
Завдання тринадцятого тижня:
·
дати поняття про суспільство
як єдність людських спільнот, їх різноманітність;
·
розширити знання
дітей по стосунки у суспільстві;
·
збагачувати
словниковий запас учнів відповідно до тематики тижня;
· виховувати почуття дружби, бажання бути чуйним і уважним до своїх товаришів, взаємопорозуміння,
вдячність, тактовність, щирість у
спілкуванні з іншими.
Очікуванні результати:
· -спілкується з однокласниками та з вчителем;
· -об’єднується з іншими
дітьми у групу, в пари для спільної
діяльності;
· -називає учасників
спілкування, їхні дії та ознаки дій, робить висновок про настрій, емоції
учасників спілкування;
· -обговорює з іншими інформацію, яка
зацікавила;
· - поповнює власний словниковий запас;
·
складає розповідь за
опорними словами;
·
розв’язує проблемні
життєві ситуації;
·
розуміє, що таке
суспільство, чому люди повинні взаємодіяти разом;
Тема 6. Хочу — можу — треба
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання
Які бажання бувають у людей?
Що потрібно, щоб здійснювати бажання?
Завдання шостої теми
Очікуванні результати учіння:
· - розуміє чим
відрізняються мрії від бажань;
· - виражає словесно і несловесно потреби,
бажання, почуття;
· - дотримується правил
догляду за домашнім улюбленцем;
· - спостерігає за добовими та сезонними
змінами у природі;
· - знає, як відбувається
кругообіг води в природі;
· - розпізнає емоції співрозмовника і пояснює
власну реакцію на них;
· - ліпить з пластиліну
птаха;
Тиждень 21
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання
Коли задоволення твоїх бажань негативно впливає на близьких людей?
Завдання 21 тижня
· - формувати уявлення учнів про вольові якості людини;
· -розкрити взаємозв’язок між «хочу», «можу» і «мушу»;
· -сформувати
в учнів поняття про звички, навчити аналізувати корисні і шкідливі звички;
·
· - розрізняє
головне і другорядне в тексті;
· -визначає тему і головну думку в тексті;
· - розкриває взаємозв’язок між «хочу», «можу» і «мушу»;
· - має навички
аналізувати корисні і шкідливі звички;
· -знає вольові якості людини;
уміє доглядати за домашніми тваринами.
Тиждень 22
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання
Чи може бажання нашкодити?
Чи може бути спільна мрія?· -формувати уявлення про найважливіші бажання;
· - обговорити розуміння поняття «щастя»;
· - розширити знання про вплив емоцій на
здоров’я людини;
· -закріпити знання дітей про органи чуття людини;
· - закріпити знання дітей про риб;
· - вчити правилам
догляду за домашніми тваринами (акваріумними рибками);
· -виховувати любов до тварин, вміння правильно доглядати за ротовою порожниною, дбайливо ставитися до збереження свого здоров’я, бажання мріяти, поважати один одного, взаємопорозуміння, вдячність, тактовність, щирість у спілкуванні з іншими.
· -розуміє, що таке щастя;
· - уміє обрати серед
багатьох бажань найважливіші;
· -знає, як емоції
впливають на здоров’я людини;
· -знає істотні ознаки
риб;
· - знає, які органи
чуття допомагають людині досліджувати світ;
· - уміє доглядати за домашніми тваринами.
Тиждень 23
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання
Тема 7. Ідеї — винаходи — відкриття
Дослідницькі / проблемні запитання
Завдання сьомої теми
Тиждень 24
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання
Як
знаходити власні ідеї?
Завдання :
·
ознайомити учнів з
творчістю Микити Лукаша;
·
учити учнів знаходити
власні ідеї;
·
повторити властивості
повітря;
·
навчити виготовляти
повітряну кулю;
·
збагачувати
словниковий запас учнів відповідно до тематики тижня;
·
учити
розрізняти частини мови;
·
повторити
порядок виконання дій;
Очікуванні результати учіння:
·
погоджується або
спростовує факт досягнення результату;
·
формулює
очікуваний результат;
·
уміє писати власні
назви іменників з великої літери;
·
розрізняє частини
мови;
·
знає порядок
виконання дій;
·
розв’язує приклади на
дії різного ступеня;
·
розв’язує життєві
задачі математичного змісту;
·
описує зміни, що
відбуваються з повітрям (розширення під час нагрівання і стискання під час
охолодження);
·
знає властивості
повітря;
·
знає історію
виникнення повітряної кулі;
·
знає міста України, в
яких проходять фестивалі повітряних куль;
25 тиждень
Орієнтовно дослідницьке/проблемне запитання:
Для
чого людина робить винаходи?
Завдання:
·
продовжити ознайомлювати учнів з винаходами людства;
·
ознайомити з винаходами українців, що змінили весь світ;
·
розширювати уявлення
учнів про історії винаходів речей і приладів, якими ми користуємось у
повсякденному житті;
·
допомогти на прикладах зрозуміти, що розвинуті здібності
можуть призвести до відкриття;
·
збагачувати
словниковий запас учнів відповідно до тематики тижня;
Очікуванні результати учіння:
·
знає якими рисами
характеру володіє справжній дослідник;
·
знає, коли в Україні
відзначають День винахідника;
·
знає, які винаходи
українців змінили весь світ;
·
знає правило
написання власних назв іменників;
·
орієнтується в
календарі;
·
конструює з
конструктора LEGO SESTEM;
26 тиждень
Орієнтовно дослідницьке/проблемне запитання:
Які ідеї підказала людям природа?
Завдання:
·
розширити знання учнів про винаходи людства;
·
з’ясувати, які ідеї підказала людям природа;
·
формувати в учнів господарсько-побутові вміння й навички;
·
навчати правил догляду за одягом та взуттям, їх
зберігання;
Очікуванні результати учіння:
·
поповнює власний
словниковий запас;
·
з’ясовує, які ідеї
підказала людям природа;
·
досліджує, як працює застібка-липучка;
·
знає правила догляду
за власним одягом та взуттям;
·
прикрашає ґудзики у
техніці декупаж;
Тиждень 28
Орієнтовно-дослідницьке проблемне запитання:
Що може рухатися?
Завдання:
· ознайомити учнів з творчістю сучасного українського письменника Святослава
Чернія;
·
розширити знання дітей про гори
України - Карпати;
·
учити знаходити гори на карті.
·
знайомити
дітей зокрема з природою Українських Карпат,
з багатим рослинним і тваринним світом;
· розглянути
вплив телебачення на здоров’я
школяра, наслідки зловживання переглядом телевізійних передач;
Очікуванні результати учіння:
·
пояснює зв’язок тексту із власним досвідом,
навколишнім світом та раніше прочитаними
текстами;
·
поповнює власний
словниковий запас;
·
фіксує здобуту інформацію / дані словами,
малюнками, символами;
· застосовує різні способи виконання арифметичних дій з числами під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах;
·
розповідає про те, що
його / її вразило, схвилювало; переповідає події із власного життя, правильно
вимовляючи й наголошуючи загальновживані слова;
·
підтримує аргументами
власні думки або спростовує їх;
·
знає логотипи
телепередач, створює їх самостійно;
·
знає розташування
Карпат на фізичній карті України;
·
знає природу Карпат;
·
розрізняє позитивний
та негативний вплив телепередач на
здоров’я школяра.
Тема 9. Все пов'язане з усім
Дослідницькі / проблемні запитання
Завдання дев'ятої теми
Орієнтовно-дослідницьке проблемне запитання:
Як зі мною змінюється весь світ?
Завдання:
· розповісти про ту роль, яку виконують дощові черви у природі і житті
людини; вчити встановлювати зв’язки;
· сформувати уявлення про ґрунт як
місце життєдіяльності тварин і рослин, ознайомити зі складом ґрунту;
· розширити,
уточнити, закріпити уявлення учнів про дружбу, товаришування;
· вчити
дітей цінувати дружбу та друзів, бути справжніми друзями;
Очікуванні результати учіння:
· розповідає
про те, що його / її вразило, схвилювало;
· підтримує
аргументами власні думки або спростовує їх;
· підтримує
й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення;
· розповідає
про власні емоції, які виникають під час спостереження та експериментування;
· знає склад
ґрунту;
· розуміє,
яку роль відіграє дощовий черв’як для ґрунту;
· знає
правила дружби;
· уміє
обирати друзів.
Немає коментарів:
Дописати коментар