13.02.2023р
1.ЯДС
НАЙВАЖЛИВІШЕ БАЖАННЯ
Сьогодні час читати нову пригоду. А це значить — розпочинається тиждень нових досліджень. Сьогодні ми продовжимо знайомитися з Полінкою, дізнаємося, які пригоди з нею сталися. А ще поміркуємо про домашніх улюбленців.
КРОК 1. ПРИВІТАННЯ
| Встаньте з-за столу, прочитайте ранковий віршик і виконайте руханку-привітання. Зранку сонце в небі піднімається, Потягнуло сонечко нам свої долоньки, (Підіймаємо руки вгору.) Запросило сонечко нас піти за ним, (Крокуємо.) З сонечком ми покружляємо, (Кружляємо.) Рученятами йому помахаємо! (Махаємо руками.) Запросило сонечко нас у свій гурток, (Киваємо головою.) Привітаємось з тобою, мій дружок. (Вітаємо сонечко оплесками!) |
КРОК 2. ВПРАВА “КОЛЬОРОВИЙ НАСТРІЙ”
| Прислухайтесь до себе. Що ви відчуваєте: радість чи сум, спокій чи тривогу? Чому? Якого кольору ви уявляєте свій настрій? |
КРОК 3. ВПРАВА “ОЧІКУВАННЯ”
|
КРОК 4. ЗАПОВНЮЄМО ЗАПИСНИЧОК ЩОДЕННИХ НОВИН
| Запишіть у зошиті:
|
КРОК 5. МІРКУЄМО ПРО ДОМАШНІХ УЛЮБЛЕНЦІВ
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
| Виконайте одне з завдань на вибір:
|
КРОК 6. ПРО ЩО НАМ РОЗПОВІДАЄ ЗАГОЛОВОК?
| Прочитайте назву оповідання на с. 40 підручника. ![]() ![]()
|
КРОК 7. ЧИТАННЯ ПРИГОДИ “НАЙВАЖЛИВІШЕ БАЖАННЯ”
| Прочитайте пригоду “Найважливіше бажання” на с. 40 підручника. ![]() ![]() |
| Поміркуйте і дайте відповіді на запитання.
|
КРОК 8. ВПРАВА “ПРИДУМАЙ ПІДПИС”
| Розгляньте ілюстрацію до пригоди. Придумайте до неї підпис і запишіть його у звичайному зошиті. Можете створити кілька варіантів. ![]() |
КРОК 9. ПРАЦЮЄМО З ЗОШИТОМ
| Виконайте завдання 1-2 на с. 20 робочого зошита. ![]() ![]() |
КРОК 10. МУЗИЧНА ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА “ПІДВОДНЕ ЦАРСТВО”
| Рибки танцюють під пісеньку по-риб’ячому, а ви потанцюйте по-людськи. |
КРОК 11. РИБА ЧИ НЕ РИБА?
| Розгляньте світлини. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Довідка. У більшості риб тіло видовжене, стиснуте з обох боків. Голова плавно переходить у тулуб, а тулуб — у хвіст. Шиї у риби немає. З довгою і гнучкою шиєю, що відділяє голову від тулуба, тіло тварини перестало б бути цілісним і міцним клином, що легко пробиває собі дорогу в товщі води. |
КРОК 12. ПЕРЕГЛЯД ВІДЕО “ЕКЗОТИЧНІ АКВАРІУМНІ РИБКИ”
| Поспостерігайте за акваріумними рибками. Після перегляду відео опишіть ту, яка зацікавила вас найбільше. |
КРОК 13. ЯК ДОГЛЯДАТИ АКВАРІУМНИХ РИБОК?
| Багато хто має бажання завести акваріумних рибок. Чи хотіли б ви мати живий клаптик океану в себе вдома? А чи знаєте ви правила догляду рибок? Чи готові ви щодня дотримуватися цих правил? КРОК 14. РЕФЛЕКСІЯ
|
2.Англійська мова (І)/Інформатика(ІІ)
3.Фізкультура
4.Українська мова
1.Прочитай у підручнику с.38-39 оповідання "Ми з Грицьком - друзі".
2.Дай відповіді на питання вправи 2.
3.Прочитай розмову оповідача з Грицьком в особах.
4.Виконай в зошиті завдання 1 (перша зелена крапочка) вправи 4.
https://drive.google.com/file/d/1EnEUE3MGxdi0iZzPpOOR6lpacYcUidLf/view?usp=share_link
5.ЯДС
Немає коментарів:
Дописати коментар