17.02.2023р.
1.ЯДС
ЧОМУ ВСЮДИ СЛІД ДОТРИМУВАТИСЯ ПРАВИЛ?
| На минулих уроках ми досліджували бажання — свої, своїх рідних та друзів, своєї спільноти. А сьогодні поміркуємо про… правила. На перший погляд може здатися, що правила і бажання — це щось несумісне. Що правила бажанням завжди суперечать і заважають їх здійсненню…
А ось і навпаки: правила існують для того, щоб ніщо не заважало нам здійснювати свої бажання — великі та малі. Уявіть ситуацію: ви дивитесь мультфільм, а вас хтось постійно відволікає. Щоб такого не було, якраз і потрібні правила. І сьогодні ми з вами у цьому переконаємося.
|
КРОК 2. ВПРАВА “Я ОБИРАЮ НАСТРІЙ”
| А тепер прислухайтеся до власних почуттів і оберіть той малюнок, який ілюструє ваш настрій. Який настрій ви хочете мати і зберігати впродовж цілого дня? Чи той самий малюнок його зображає?
|
КРОК 3. МОЗКОВИЙ ШТУРМ
| Які ви знаєте громадські місця? Навіть їх. - Чи доводилося вам відвідувати якісь із цих місць? Які саме?
- А чи говорили вам батьки, як поводитися в таких місцях?
- Чи хочете ви дізнатися про це більше?
|
КРОК 4. ВПРАВА “ОЧІКУВАННЯ”
| - Чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?
- Яким, на вашу думку, він має бути?
- А якими на занятті маємо бути ми?
- Отже, сподіваюся, ми проведемо цікаве, творче, корисне заняття, на якому кожен / кожна з вас відкриє для себе багато нового.
|
КРОК 5. ЗАПОВНЮЄМО ЗАПИСНИЧОК ЩОДЕННИХ НОВИН
| Запишіть у зошиті: - Число — … .
- Місяць — … .
- День тижня — … .
- День тижня за ліком — … .
- Погода — … . Опади — … .
- Особливе — громадські місця.
|
КРОК 6. СТВОРЮЄМО І ЗАПОВНЮЄМО ТАБЛИЦЮ
| Які громадські місця є у вашому населеному пункті? А як вони називаються? Накресліть і заповніть у звичайних зошитах таблицю за зразком. Будьте уважними: слідкуйте, щоб усі слова були записані правильно.
|
КРОК 7. КОМІКС: ЧИТАЄМО І МІРКУЄМО
| Прочитайте вголос комікс на с. 45 підручника. Можете переглянути інтерактивну версію коміксу: ЗАВАНТАЖИТИ КОМІКС- Як думаєте, як діти поводилися на екскурсії?
- Чому тато навіяв сину саме такий сон?
- Як сон допоміг хлопчикові зрозуміти, що було не так?
- Чому в громадських місцях треба дотримуватися певних правил?
- Чи для всіх громадських місць правила поведінки однакові?
- Які правила однакові для всіх громадських місць?
- Де можна побачити ці правила?
- Чому їх варто дотримуватися?
|
КРОК 8. ПЕРЕГЛЯД ВІДЕОРОЛИКА “СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ПРО КУЛЬТУРУ ПОВЕДІНКИ В КІНО”
| - Як ви гадаєте, цей відеоролик стосується однієї людини чи багатьох? З якою метою він був створений?
|
КРОК 9. СТВОРЮЄМО РЕКЛАМУ
| - Чи часто ви ходите з батьками до кінотеатру?
- Який останній фільм / мультфільм ви подивилися?
- Чи можете порекомендувати його своїм друзям? Чому?
- Прорекламуйте фільм / мультфільм так, щоб його захотіли подивитися ваші друзі. Створіть рекламу у вигляді малюнка.
|
КРОК 10. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА “МОНСТРИК”
| Час відпочити! Потанцюйте разом із чудернацьким монстриком. |
КРОК 11. ПОВТОРЕННЯ ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ У КІНОТЕАТРІ
| Чи знаєте ви, як треба поводитися у кінотеатрі під час перегляду фільму? Прочитайте. - Приходити на сеанс необхідно завчасно.
- Потрібно бути спокійними та ввічливими.
- Телефон має бути у беззвучному режимі.
- Не можна голосно розмовляти, кричати.
- Не можна заважати іншим переглядати фільм.
- Не можна під час сеансу бігати по залу, розмахувати руками, стрибати, вертітися та стукати ногою по кріслу того, хто спереду.
- Не можна знімати те, що показують на екрані.
|
КРОК 12. ВПРАВА “НАМАЛЮЙ ПІКТОГРАМИ”
| Що означають зображені піктограми? У яких місцях їх можна побачити?
- Які ще піктограми ви бачили у громадських місцях? Що вони означають? Де саме розміщені?
- Зобразіть у вигляді піктограм правила поведінки у кінотеатрі (оберіть 2-3 правила).
|
КРОК 13. ВІДЕОРОЗПОВІДЬ “ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ В ГРОМАДСЬКИХ МІСЦЯХ”
| - Які правила поведінки у театрі / музеї ви запам’ятали?
|
КРОК 14. ВПРАВА “ДАЙ ВІДПОВІДЬ”
| - Про що ви дізналися на уроці?
- Що нового ви почули / прочитали?
- Чи стануть ці знання вам у пригоді в майбутньому?
|
2.Математика
1) "Розумники" частина 5, тема 8, завдання 6-10.
2) Підручник с.86-87
№1-письмово. Якщо а=3, то а*6=3*6=18
№2-4 - усно,
№5-7 - письмово.
Задача 1. У Марусі в п'ятницю день народження, а в Сергійка на 5 днів пізніше. Який це буде день тижня?
Задача 2. Сніг ішов у день перед п'ятницею, в день перед середою та у два наступні дні після суботи. У які дні не йшов сніг?
3) №8, 9, 10.
Вивчити і знати: 1доба=24год, 1 год=60хв, 1хв=60с.
3.Українська мова
1) "Розумники" частина 5, тема 2, завдання 6, 7, 8.
2)Підручник с.43-44.
Вправа 1. Прочитати і записати вислів.
Вправа 2. Виразно прочитати вірш Т. Шевченка.
Дати відповіді на питання вправи 3.
Вправа 4. 1) До поданих дієслів записати антоніми,
2)Виписати синоніми серед поданих слів,
3)Доповнити речення синонімами.
3) Тренажер с.108, вправа 8-списати. підкреслити дієслова.
4.Фізкультура
5.ЯДС (технологічна галузь)
https://www.youtube.com/watch?v=_0ceuGW25Jg
Немає коментарів:
Дописати коментар