вівторок, 14 лютого 2023 р.

 15.02.2023р.

1.ЯДС

ЧИ ЛЕГКО ЗДІЙСНИТИ ЧИЄСЬ БАЖАННЯ?

Ви вже вмієте потроху здійснювати власні бажання, чи не так? Молодці — незабаром ви зможете робити це як справжні чарівники! А тепер час рухатися далі та переходити на новий рівень складності: ми вчитимемося здійснювати бажання не лише свої, а й інших. 

КРОК 1. ПРИВІТАННЯ

Сонечко встало,
Іде новий день.
Любі малята,
Усім добрий день!
Пташечка в небі
Співає пісень.
Ніби вітає усіх:
Добрий день!
Дзвоник видзвонює:
Дзень! Дзень-дзелень!
Учні, школярики,
Всім добрий день!

Усміхнімося і побажаємо собі:

Доброго здоров’я! Доброго дня!

КРОК 2. ВПРАВА “Я ОБИРАЮ НАСТРІЙ”

 

А тепер прислухайтеся до власних почуттів і оберіть той малюнок, який ілюструє ваш настрій. Який настрій ви хочете мати і зберігати впродовж цілого дня? Чи той самий малюнок його зображає?


КРОК 3. ВПРАВА “ОЧІКУВАННЯ”

  • Чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?
  • Яким, на вашу думку, має бути те, чого ви очікуєте?
  • А якими на занятті маємо бути ми?
  • Отже, сподіваємося, що разом ми проведемо цікаве, творче, корисне заняття, на якому кожен / кожна з вас відкриє для себе багато нового.

КРОК 4. ЗАПОВНЮЄМО ЗАПИСНИЧОК ЩОДЕННИХ НОВИН

 

Запишіть у зошиті:

  • Число — … .
  • Місяць — … .
  • День тижня — … .
  • День тижня за ліком — … .
  • Погода — … . Опади — … .
  • Особливе — бажання.

КРОК 5. ВПРАВА “КОЛІР ТВОГО БАЖАННЯ”

 

Розкладіть перед собою кольорові олівці. А тепер підведіть оченята, легенько потрусіть головою і… забудьте про них.

Про що ви зараз думаєте? Чого вам хочеться? Поміркуйте, якого кольору ваше бажання. А тепер ще раз потрусіть головою і згадайте про олівці. Виберіть олівець кольору вашого бажання.

  • Чому саме цей колір ви обрали? Поясніть.

КРОК 6. ЧОГО ВЧИТЬ КАЗКА?

 

Прочитайте казку відомого італійського письменника Джанні Родарі.

Шоколадна дорога

Одного разу троє братиків з Барлетти гуляли сільською місциною й натрапили на гладісіньку коричневу дорогу.

— Що воно таке? — запитав перший.

— Це не дерево, — сказав другий.

— Це не вугілля, — сказав третій.

Щоб дізнатись, з чого та дорога, всі троє стали навколішки й лизнули її. Аж виявилося, що то шоколад! Дорога була з шоколаду! Почали вони його їсти. Настав вечір, а братики все їдять та їдять шоколадну дорогу, аж поки залишився тільки маленький клаптик. Не стало ні шоколаду, ні дороги.

— Де ми? — запитав перший.

— Ми не в Барі, — сказав другий.

— Ми не в Мольфетті, — сказав третій.

Що ж його робити? На щастя, стрівся їм селянин, що вертався на возі з поля.

— Я одвезу вас додому, — мовив він.

І привіз їх у Барлетту, аж під самісіньку їхню хату. Злізли брати, дивляться, а віз увесь із печива.

Не довго думаючи, взялися вони до воза, і за хвилину не лишилось ні коліс, ані голобель.

Нікому в Барлетті ще зроду так не щастило, як тим братам, і навряд чи коли пощастить.

  • Які у вас враження від цієї казки?
  • Чи вміли три братики з Барлетти контролювати свої бажання?
  • Чи мала їхня поведінка негативні наслідки? Які саме?
  • Чи зробили три брати з Барлетти висновки з цієї ситуації? Що про це свідчить?
  • Чи добре закінчилася казка? А як ви думаєте, чи буває таке везіння в реальному житті? Що могло б трапитися, якби трьом братам з Барлетти не так пощастило?
  • Може, є хтось, для кого казка закінчилася не так добре? Що це за персонаж?
  • Можливо, казка недобре закінчилася для людей, про яких письменник ані слова не написав?
  • Чи підштовхнула вас ця казка до якогось висновку? Якого саме? (Правильної відповіді немає, кожен побачить у творі щось своє.)

КРОК 7. ГРА “ВЛАСНІ ТА ЧУЖІ БАЖАННЯ”

 

Подумайте, чого найбільше бажають люди.


  • Чи можна дати одну правильну відповідь на це запитання? Чи всі люди бажають одного й того самого?
  • Чим можна було б доповнити цей перелік бажань? Чи можливо в нього вписати всі-всі найбільші людські бажання?

Оберіть одну з фраз та продовжте її.

1. Мої батьки / рідні / близькі найбільше бажають… .
2. Мій товариш / моя товаришка найбільше бажає… .
3. Мій вчитель / моя вчителька найбільше бажає… .

Як ви думаєте, для чого нам знати про бажання близьких людей?

КРОК 8. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА “ФРУКТИ І ЯГОДИ”

 

Час трохи відпочити. Потанцюйте разом із веселими фруктами та ягодами.

КРОК 9. ЧИ МОЖНА ТЕ САМЕ БАЖАННЯ ЗДІЙСНЮВАТИ ПО-РІЗНОМУ?

 

Виконайте завдання 4 на с. 42 підручника.

  • Із чого можна зробити іграшкові меблі власними руками?

КРОК 10. ТВОРЧА РОБОТА

 

Ромко показав дівчатам, як можна виготовити меблі з коробок з-під сірників. Погляньте, що в них вийшло (підручник, с. 42, завдання 5). Пофантазуйте і зробіть свій набір іграшкових меблів.

КРОК 11. ВПРАВА “МІРКУЄМО Й ЗАПИСУЄМО”

 

Час підбити підсумки і показати, чого ви навчилися! Напишіть невелику розповідь, яка починається такими словами (на вибір).

1) Я хочу… , але для цього потрібно…

2) Мої бажання подорожують у часі. Раніше я… . А тепер…

3) Я вмію керувати своїми бажаннями. Наприклад, …

4) Життя можливе / неможливе без бажань…

5) Найбільше бажання моєї сім’ї — … .

2.Математика

1)"Розумники"-частина 5, тема , завдання .

2)Підручник с.83-84. Таблиця ділення на 3.

№1-3-усно,

№ 4, 5, 7, 8 - письмово в зошит

3)Д/з: №9, 10

3.Українська мова

1) Підручник с.41-42, вправа 1 - читати текст про Т. Шевченка.

2)Переглянути фільм про дитинство Т. Шевченка.

https://www.youtube.com/watch?v=eJ9aQDcTSLE

3)Прочитати вірш "Сонце України"

- Кого автор так називає?

4)Виконати вправу 5 у зошиті.

4.Інформатика (І)/Англійська мова(ІІ)

https://docs.google.com/presentation/d/1zU5iq3f854JOw1BcjJkHI2kVJHZvfGs8/edit?usp=share_link&ouid=101140059113455686964&rtpof=true&sd=true

5.Мистецтво

https://docs.google.com/presentation/d/1XYeEA9MjIstsWr2t5YNUCIc0__pkbsFW/edit?usp=share_link&ouid=101140059113455686964&rtpof=true&sd=true

Немає коментарів:

Дописати коментар