15.02.2023р.
1.ЯДС
ЧИ ЛЕГКО ЗДІЙСНИТИ ЧИЄСЬ БАЖАННЯ?
Ви вже вмієте потроху здійснювати власні бажання, чи не так? Молодці — незабаром ви зможете робити це як справжні чарівники! А тепер час рухатися далі та переходити на новий рівень складності: ми вчитимемося здійснювати бажання не лише свої, а й інших.
КРОК 1. ПРИВІТАННЯ
| Сонечко встало, Іде новий день. Любі малята, Усім добрий день! Пташечка в небі Співає пісень. Ніби вітає усіх: Добрий день! Дзвоник видзвонює: Дзень! Дзень-дзелень! Учні, школярики, Всім добрий день! Усміхнімося і побажаємо собі: Доброго здоров’я! Доброго дня! |
КРОК 2. ВПРАВА “Я ОБИРАЮ НАСТРІЙ”
| А тепер прислухайтеся до власних почуттів і оберіть той малюнок, який ілюструє ваш настрій. Який настрій ви хочете мати і зберігати впродовж цілого дня? Чи той самий малюнок його зображає?
|
КРОК 3. ВПРАВА “ОЧІКУВАННЯ”
| - Чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?
- Яким, на вашу думку, має бути те, чого ви очікуєте?
- А якими на занятті маємо бути ми?
- Отже, сподіваємося, що разом ми проведемо цікаве, творче, корисне заняття, на якому кожен / кожна з вас відкриє для себе багато нового.
|
КРОК 4. ЗАПОВНЮЄМО ЗАПИСНИЧОК ЩОДЕННИХ НОВИН
| Запишіть у зошиті: - Число — … .
- Місяць — … .
- День тижня — … .
- День тижня за ліком — … .
- Погода — … . Опади — … .
- Особливе — бажання.
|
КРОК 5. ВПРАВА “КОЛІР ТВОГО БАЖАННЯ”
| Розкладіть перед собою кольорові олівці. А тепер підведіть оченята, легенько потрусіть головою і… забудьте про них. Про що ви зараз думаєте? Чого вам хочеться? Поміркуйте, якого кольору ваше бажання. А тепер ще раз потрусіть головою і згадайте про олівці. Виберіть олівець кольору вашого бажання. - Чому саме цей колір ви обрали? Поясніть.
|
КРОК 6. ЧОГО ВЧИТЬ КАЗКА?
| Прочитайте казку відомого італійського письменника Джанні Родарі. Шоколадна дорога Одного разу троє братиків з Барлетти гуляли сільською місциною й натрапили на гладісіньку коричневу дорогу. — Що воно таке? — запитав перший. — Це не дерево, — сказав другий. — Це не вугілля, — сказав третій. Щоб дізнатись, з чого та дорога, всі троє стали навколішки й лизнули її. Аж виявилося, що то шоколад! Дорога була з шоколаду! Почали вони його їсти. Настав вечір, а братики все їдять та їдять шоколадну дорогу, аж поки залишився тільки маленький клаптик. Не стало ні шоколаду, ні дороги. — Де ми? — запитав перший. — Ми не в Барі, — сказав другий. — Ми не в Мольфетті, — сказав третій. Що ж його робити? На щастя, стрівся їм селянин, що вертався на возі з поля. — Я одвезу вас додому, — мовив він. І привіз їх у Барлетту, аж під самісіньку їхню хату. Злізли брати, дивляться, а віз увесь із печива. Не довго думаючи, взялися вони до воза, і за хвилину не лишилось ні коліс, ані голобель. Нікому в Барлетті ще зроду так не щастило, як тим братам, і навряд чи коли пощастить. - Які у вас враження від цієї казки?
- Чи вміли три братики з Барлетти контролювати свої бажання?
- Чи мала їхня поведінка негативні наслідки? Які саме?
- Чи зробили три брати з Барлетти висновки з цієї ситуації? Що про це свідчить?
- Чи добре закінчилася казка? А як ви думаєте, чи буває таке везіння в реальному житті? Що могло б трапитися, якби трьом братам з Барлетти не так пощастило?
- Може, є хтось, для кого казка закінчилася не так добре? Що це за персонаж?
- Можливо, казка недобре закінчилася для людей, про яких письменник ані слова не написав?
- Чи підштовхнула вас ця казка до якогось висновку? Якого саме? (Правильної відповіді немає, кожен побачить у творі щось своє.)
|
КРОК 7. ГРА “ВЛАСНІ ТА ЧУЖІ БАЖАННЯ”
| Подумайте, чого найбільше бажають люди.
- Чи можна дати одну правильну відповідь на це запитання? Чи всі люди бажають одного й того самого?
- Чим можна було б доповнити цей перелік бажань? Чи можливо в нього вписати всі-всі найбільші людські бажання?
Оберіть одну з фраз та продовжте її. 1. Мої батьки / рідні / близькі найбільше бажають… . 2. Мій товариш / моя товаришка найбільше бажає… . 3. Мій вчитель / моя вчителька найбільше бажає… . Як ви думаєте, для чого нам знати про бажання близьких людей? |
КРОК 8. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА “ФРУКТИ І ЯГОДИ”
| Час трохи відпочити. Потанцюйте разом із веселими фруктами та ягодами. |
КРОК 9. ЧИ МОЖНА ТЕ САМЕ БАЖАННЯ ЗДІЙСНЮВАТИ ПО-РІЗНОМУ?
| Виконайте завдання 4 на с. 42 підручника. - Із чого можна зробити іграшкові меблі власними руками?
|
КРОК 10. ТВОРЧА РОБОТА
| Ромко показав дівчатам, як можна виготовити меблі з коробок з-під сірників. Погляньте, що в них вийшло (підручник, с. 42, завдання 5). Пофантазуйте і зробіть свій набір іграшкових меблів. |
КРОК 11. ВПРАВА “МІРКУЄМО Й ЗАПИСУЄМО”
| Час підбити підсумки і показати, чого ви навчилися! Напишіть невелику розповідь, яка починається такими словами (на вибір). 1) Я хочу… , але для
цього потрібно… 2) Мої бажання
подорожують у часі. Раніше я… . А тепер… 3) Я вмію керувати
своїми бажаннями. Наприклад, … 4) Життя можливе /
неможливе без бажань…
5) Найбільше бажання
моєї сім’ї — … . |
2.Математика
1)"Розумники"-частина 5, тема , завдання .
2)Підручник с.83-84. Таблиця ділення на 3.
№1-3-усно,
№ 4, 5, 7, 8 - письмово в зошит
3)Д/з: №9, 10
3.Українська мова
1) Підручник с.41-42, вправа 1 - читати текст про Т. Шевченка.
2)Переглянути фільм про дитинство Т. Шевченка.
https://www.youtube.com/watch?v=eJ9aQDcTSLE
3)Прочитати вірш "Сонце України"
- Кого автор так називає?
4)Виконати вправу 5 у зошиті.
4.Інформатика (І)/Англійська мова(ІІ)
https://docs.google.com/presentation/d/1zU5iq3f854JOw1BcjJkHI2kVJHZvfGs8/edit?usp=share_link&ouid=101140059113455686964&rtpof=true&sd=true
5.Мистецтво
https://docs.google.com/presentation/d/1XYeEA9MjIstsWr2t5YNUCIc0__pkbsFW/edit?usp=share_link&ouid=101140059113455686964&rtpof=true&sd=true
Немає коментарів:
Дописати коментар