06.02.2023р.
1. ЯДС
ХИТРОМУДРИЙ ЧАС
Чи ви вже добре вмієте визначати час за годинником, рахувати, о котрій годині щось відбулося чи відбудеться? Після цього уроку ви точно не матимете з цим труднощів, адже сьогодні ви вдосталь потренуєтеся.
КРОК 1. ПРИВІТАННЯ
| Визирніть у віконечко. Яка надворі погода? Чи світить сонечко? Чи гойдає вітер гілля дерев? А чи видно людей? Вони безтурботно гуляють вулицями чи заклопотано кудись поспішають? Відпочивають чи зосереджено щось роблять? Що змінилося за вашим вікном відучора? Подумки привітайтеся з усім, що ви бачите — із небом, деревами, будинками, людьми. Усміхніться, і погода буде чудовою — навіть якщо за вікном дощ! ![]() |
КРОК 2. КОЛЬОРОВИЙ НАСТРІЙ
| Прислухайтеся до себе. Що ви відчуваєте: радість чи сум, спокій чи тривогу? Чому? Якого кольору ви уявляєте свій настрій? |
КРОК 3. ІНТЕРВ’Ю
| Про що ви мрієте? (На це запитання можна не відповідати вголос, головне — знати відповідь самим.) Як ви вважаєте, чи можна вам уже зараз робити щось, аби втілити свої мрії у життя? Що саме? Обговоріть це із другом / подругою або з кимось із старших у сім’ї. Висловіть свої думки і вислухайте, про що говорять інші. ![]() |
КРОК 4. ТЕМА УРОКУ
| Сьогодні ми продовжимо знайомитися з Поліною, дізнаємося, які пригоди з нею сталися. |
КРОК 5. ОЧІКУВАННЯ
|
КРОК 6. ЗАПОВНЮЄМО ЗАПИСНИЧОК ЩОДЕННИХ НОВИН
| Запишіть у зошиті:
|
КРОК 7. ХУДОЖНІЙ ВЕРНІСАЖ. КАРТИНА КАТЕРИНИ ДУДНИК
| Поглянувши вперше на цю картину української художниці Катерини Дудник, хочеться вигукнути: “Так не буває!”, “Це неможливо!”. Що ж незвичайного на цій картині? Поміркуйте. ![]() Не буває човнів на коліщатках та візків із вітрилами. Не може бути, щоб небо було золотим, і при цьому на ньому було видно зорі та місяць. Неймовірно, що вітер дме в один бік, надимаючи вітрила, а мотузка з кольоровими прапорцями відхиляється в протилежний. Рідко можна побачити таких малюків, які грають на справжніх музичних інструментах. Та й узагалі — хто б відпустив їх у мандри самих, без дорослих?
|
КРОК 8. ПРО ЩО НАМ РОЗПОВІДАЄ ЗАГОЛОВОК?
| Прочитайте назву оповідання на с. 34 підручника. (“Хитромудрий час”) ![]() ![]()
|
КРОК 9. ЧИТАННЯ ПРИГОДИ “ХИТРОМУДРИЙ ЧАС”
КРОК 10. ВПРАВА “ОБЕРИ ПРАВИЛЬНУ ВІДПОВІДЬ”
| Пригадайте події, про які йдеться у тексті пригоди, та оберіть правильні варіанти відповідей на запитання на с. 17 робочого зошита (завдання 1). |
КРОК 11. ВПРАВА “ВИЗНАЧ ЧАС ЗА ГОДИННИКОМ”
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
КРОК 12. ВПРАВА “НАМАЛЮЙ ГОДИННИК”
| Ситуація 1. Циркова вистава має розпочатися о 16 годині. О котрій годині потрібно вийти з дому, якщо дорога до цирку займає 1 годину? Намалюйте в зошиті невеличкий годинник із циферблатом, який показує цей час. Ситуація 2. До залізничного вокзалу Петрикові потрібно їхати автобусом 2 години. Він вирушив з кінцевої зупинки о 13 годині. Чи встигне він зустріти свого друга, який приїжджає поїздом із Вінниці о 16 годині? Коли саме він дістанеться вокзалу? Намалюйте в зошиті невеличкий годинник із циферблатом, який показує цей час. |
КРОК 13. ВПРАВА “РОЗФАРБУЙ”
| Розв’яжіть приклади на с. 17 робочого зошита (завдання 3) та розфарбуйте годинник відповідними кольорами. ![]() ![]() |
КРОК 14. ВПРАВА “ПРОДОВЖ РЯД”
| Продовжте ряд наліпками так, щоб утворилася закономірність. |
КРОК 15. ВИГОТОВЛЕННЯ АПЛІКАЦІЇ “ГОДИННИК”
| Пригадайте правила роботи з ножицями. Виріжте з кольорового паперу деталі годинника та наклейте їх на окремий аркуш. Можете зробити деталі такими, як на зразку, або пофантазувати й надати їм іншої форми. ![]() ![]()
|
КРОК 16. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ
2.Англійська мова (І)/Інформатика(ІІ) 1)Надрукувати у текстовому документі вірш "Веселий дощ" кожен рядок іншим кольором, заголовок жирним шрифтом. Прикметники підкреслити. 3.Фізкультура 4.Українська мова Підручник с.29-30 5.ЯДС |
Немає коментарів:
Дописати коментар