03.02.2023р.
1.ЯДС
ЯК БАЖАННЯ МОЖЕ ВПЛИНУТИ НА ЗДОРОВ’Я?
Розгадай ребус і дізнайся, про що ми сьогодні будемо говорити.
Сьогодні ми дослідимо, чи всі бажання корисні та як вони можуть вплинути на твоє здоров’я.
КРОК 1. РУХАНКА
| Налаштуйся на урок. Розпочни з руханки-зарядки “Раз, два, три!”. |
КРОК 2. ЯК ЗБЕРЕГТИ ЗДОРОВ’Я
| Побудуй асоціативний кущ. - Які асоціації в тебе виникають, коли чуєш слово “здоров’я”? Можеш записати ці слова на окремому аркуші або просто усно назвати.
Подивися на хмару слів, яку склала Полінка — героїня оповідання Олени Касьян. Прочитай її асоціації. - Чи є у вас спільні асоціації?
- Що треба робити, щоб зберегти здоров’я?
- Чому це важливо робити?
- Як ти бережеш своє здоров’я?
|
КРОК 3. СТОП, ЗАСТУДО!
1 | Розгорни підручник на с. 33, прочитай завдання 1. Після того, як мама Поліни промочила ноги, у неї підвищилася температура до позначки +38°С і почався нежить. - Подумай, як бажання Поліни побігати по калюжах могло нашкодити її мамі.
- Як Поліна може допомогти мамі швидше одужати?
- Як ти допомагаєш своїй мамі, коли вона має ознаки хвороби?
- А чи часто в тебе бувають застуди?
|
2 | Перегляд мультфільму “Корисні підказки. Стоп, застудо!”. - А чи знаєш ти, як уберегтися від застуди?
Подивися корисні підказки про те, як уникнути застуди. |
3 | Виконай завдання 3 в зошиті на с. 16. Обведи свою долоньку і на кожному пальчику напиши, до кого ти можеш звернутися в разі поганого самопочуття. |
КРОК 4. ТАКІ РІЗНІ БАЖАННЯ
| Прочитай завдання 2 у підручнику на с. 33. - Розглянь малюнки й розкажи, які бажання в дітей. Як кожне бажання може вплинути на здоров’я?
- Що б ти порадив би / порадила б цим дітям?
|
КРОК 5. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
КРОК 6. ПРОМОВИСТИЙ ДОСЛІД
| Попрацюй із даними діаграми. Розгорни зошит на с. 16 і виконай завдання 1. - Як думаєш, чому більшість дітей люблять колу?
- А чи любиш ти цей напій?
- Як думаєш, кола корисний чи шкідливий напій?
- Чим він шкідливий?
- А хочеш дізнатися про цей напій більше? Тоді переглянь відео.
|
КРОК 7. ПЕРЕГЛЯД ВІДЕО “ЧИ СПРАВДІ КОКА-КОЛА ШКІДЛИВА ДЛЯ НАШИХ ЗУБІВ?”
| - Тож який висновок ти зробив / зробила?
- Можеш провести такий експеримент удома разом із батьками.
|
КРОК 8. ЯК МИ ХАРЧУЄМОСЯ
1 | Вправа “Обери напій”. Серед зображених напоїв обери тільки корисні. Обґрунтуй свій вибір. - Які соки любиш вживати ти? Як часто їх вживаєш?
Можеш дізнатися у своїх однокласників / однокласниць, які соки люблять вони, і розповісти про свій улюблений сік. Обговоріть разом, чим корисні соки. |
2 | Подумай. - Проаналізуй, чи правильно ти харчуєшся.
- Які твої найулюбленіші страви?
- Що ти не дуже любиш їсти?
- Як думаєш, таке харчування може нашкодити твоєму здоров’ю?
|
3 | Перегляд мультфільму “Навіщо харчуватися правильно?”. Пропоную тобі переглянути мультфільм про те, навіщо правильно харчуватися. Зроби висновок, чи може бажання постійно їсти солодощі й пити газовані напої нашкодити твоєму організму. |
КРОК 9. ПІДСУМОК
| Рефлексія. Обери одне з речень, продовж його та запиши у щоденнику вражень. Сьогодні я
дізнався / дізналася про … Мені було цікаво
дізнаватися про … Я навчився / навчилася …
|
2.МАТЕМАТИКА
Складаємо і вивчаємо таблицю множення числа 3.
1) "Розумники"- частина 5, тема 7, завдання 1-5.
2) Робота за підручником с.76-77 , №1-9.
https://docs.google.com/presentation/d/1OKi5judKJzYGwLqjdXHSmHFTReJ_1Gp8/edit?usp=share_link&ouid=101140059113455686964&rtpof=true&sd=true
3.УКРАЇНСЬКА МОВА
Підручник с.27-28, вправа 4 (перша і друга крапочка)
https://drive.google.com/file/d/1T1a3Sazx40EKY2Vdg61a0KlTAonNOMCW/view?usp=share_link
"Розумники" - частина 4, тема 7, завдання 11-15
Виконай самостійно с.29, вправа 6 і друга крапочка зверху сторінки.
4.ФІЗКУЛЬТУРА
5. ЯДС (технологічна галузь)
https://www.youtube.com/watch?v=BGB6MHewUt4
Немає коментарів:
Дописати коментар