четвер, 2 лютого 2023 р.

 03.02.2023р.

1.ЯДС

ЯК БАЖАННЯ МОЖЕ ВПЛИНУТИ НА ЗДОРОВ’Я?


Розгадай ребус і дізнайся, про що ми сьогодні будемо говорити.

  • Яке слово зашифроване?

Сьогодні ми дослідимо, чи всі бажання корисні та як вони можуть вплинути на твоє здоров’я.

КРОК 1. РУХАНКА

 

Налаштуйся на урок. Розпочни з руханки-зарядки “Раз, два, три!”.

КРОК 2. ЯК ЗБЕРЕГТИ ЗДОРОВ’Я

 

Побудуй асоціативний кущ.

  • Які асоціації в тебе виникають, коли чуєш слово “здоров’я”? Можеш записати ці слова на окремому аркуші або просто усно назвати.

Подивися на хмару слів, яку склала Полінка — героїня оповідання Олени Касьян. Прочитай її асоціації.

  • Чи є у вас спільні асоціації?
  • Що треба робити, щоб зберегти здоров’я?
  • Чому це важливо робити?
  • Як ти бережеш своє здоров’я?

КРОК 3. СТОП, ЗАСТУДО!

1

Розгорни підручник на с. 33, прочитай завдання 1.

Після того, як мама Поліни промочила ноги, у неї підвищилася температура до позначки +38°С і почався нежить.

  • Подумай, як бажання Поліни побігати по калюжах могло нашкодити її мамі.
  • Як Поліна може допомогти мамі швидше одужати?
  • Як ти допомагаєш своїй мамі, коли вона має ознаки хвороби?
  • А чи часто в тебе бувають застуди?

2

Перегляд мультфільму “Корисні підказки. Стоп, застудо!”.

  • А чи знаєш ти, як уберегтися від застуди?

Подивися корисні підказки про те, як уникнути застуди.

3

Виконай завдання 3 в зошиті на с. 16.

Обведи свою долоньку і на кожному пальчику напиши, до кого ти можеш звернутися в разі поганого самопочуття.

КРОК 4. ТАКІ РІЗНІ БАЖАННЯ

 

Прочитай завдання 2 у підручнику на с. 33.

  • Розглянь малюнки й розкажи, які бажання в дітей. Як кожне бажання може вплинути на здоров’я?
  • Що б ти порадив би / порадила б цим дітям?

КРОК 5. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 

Відпочинь і потанцюй.

КРОК 6. ПРОМОВИСТИЙ ДОСЛІД

 

Попрацюй із даними діаграми. Розгорни зошит на с. 16 і виконай завдання 1.

  • Як думаєш, чому більшість дітей люблять колу?
  • А чи любиш ти цей напій?
  • Як думаєш, кола корисний чи шкідливий напій?
  • Чим він шкідливий?
  • А хочеш дізнатися про цей напій більше? Тоді переглянь відео.

КРОК 7. ПЕРЕГЛЯД ВІДЕО “ЧИ СПРАВДІ КОКА-КОЛА ШКІДЛИВА ДЛЯ НАШИХ ЗУБІВ?”

  • Тож який висновок ти зробив / зробила?
  • Можеш провести такий експеримент удома разом із батьками.

КРОК 8. ЯК МИ ХАРЧУЄМОСЯ

1

Вправа “Обери напій”.

Серед зображених напоїв обери тільки корисні. Обґрунтуй свій вибір.

  • Які соки любиш вживати ти? Як часто їх вживаєш?

Можеш дізнатися у своїх однокласників / однокласниць, які соки люблять вони, і розповісти про свій улюблений сік. Обговоріть разом, чим корисні соки.

2

Подумай.

  • Проаналізуй, чи правильно ти харчуєшся.
  • Які твої найулюбленіші страви?
  • Що ти не дуже любиш їсти?
  • Як думаєш, таке харчування може нашкодити твоєму здоров’ю?

3

Перегляд мультфільму “Навіщо харчуватися правильно?”.

Пропоную тобі переглянути мультфільм про те, навіщо правильно харчуватися.

Зроби висновок, чи може бажання постійно їсти солодощі й пити газовані напої нашкодити твоєму організму.

4

Гра “Так чи ні”.

Пограємо в гру “Як ти відрізняєш корисну їжу від некорисної?”. Уважно читай запитання і відповідай на них словами “так” чи “ні”.

ВИКОНАЙ ОНЛАЙН-ЗАВДАННЯ

Зроби висновок про те, як треба харчуватися

КРОК 9. ПІДСУМОК

 

Рефлексія.

Обери одне з речень, продовж його та запиши у щоденнику вражень.

Сьогодні я дізнався / дізналася про …

Мені було цікаво дізнаватися про …                                                    Я навчився / навчилася …

2.МАТЕМАТИКА

Складаємо і вивчаємо таблицю множення числа 3.

1) "Розумники"- частина 5, тема 7, завдання 1-5.

2) Робота за підручником с.76-77 , №1-9.

https://docs.google.com/presentation/d/1OKi5judKJzYGwLqjdXHSmHFTReJ_1Gp8/edit?usp=share_link&ouid=101140059113455686964&rtpof=true&sd=true

3.УКРАЇНСЬКА МОВА

Підручник с.27-28, вправа 4 (перша і друга крапочка)

 https://drive.google.com/file/d/1T1a3Sazx40EKY2Vdg61a0KlTAonNOMCW/view?usp=share_link

"Розумники" - частина 4, тема 7, завдання 11-15

Виконай самостійно с.29, вправа 6 і друга крапочка зверху сторінки.

4.ФІЗКУЛЬТУРА

5. ЯДС (технологічна галузь)

https://www.youtube.com/watch?v=BGB6MHewUt4


Немає коментарів:

Дописати коментар