07.02.2023р.
1.ЯДС
ЩО МОЖЕ ОБМЕЖУВАТИ БАЖАННЯ?
Далеко не всі бажання здійснюються самі, не всі бажання можуть здійснити наші батьки чи хтось іще. Але в цьому є й хороша новина: адже ми вільні здійснювати свої бажання самі! Але як, якщо дорослі завжди вирішують, що нам робити? Сьогодні ми повчимося бути дорослими і з’ясуємо, як організовувати свої справи самостійно.
| Сьогодні ми дізнаємося, яку людину називають пунктуальною, поміркуємо, яким має бути розпорядок дня і чому варто його дотримуватися, і з’ясуємо, як розпорядок дня впливає на здоров’я кожного з нас. |
КРОК 3. ВПРАВА “ОЧІКУВАННЯ”
| - Чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?
- Яким, на вашу думку, він має бути?
- А якими на занятті мають бути діти?
- Отже, сподіваюся, ми разом проведемо цікаве, творче, корисне заняття, на якому кожен з вас відкриє для себе багато нового.
|
КРОК 5. ВПРАВА “ПОМІРКУЙ І РОЗКАЖИ”
| Що таке пунктуальність? Висловіть свою думку, а потім попрацюйте зі словничком. Словничок Пунктуальність — точність, акуратність, систематичність, неухильне додержання якихось правил, умов. Це визначення зі словника. У живій мові слово “пунктуальність” має трохи інакше значення: коли людину називають пунктуальною, то мають на увазі, що вона робить свої справи вчасно, приходить вчасно, не запізнюється, не затримує інших. Пунктуальна людина цінує свій час і вміє раціонально його розподіляти, тому є господарем свого життя. - Чи можете ви назвати себе пунктуальними? Наведіть приклади.
|
КРОК 6. ПЕРЕГЛЯД ВІДЕО “ПУНКТУАЛЬНІСТЬ — ДИТЯЧІ ЖИВІ КАРТИНКИ”
| - Чому матуся називає свою доньку пунктуальною? Підказка
 - Запитайте когось із своїх близьких, чи вважають вони вас пунктуальними. Попросіть пояснити, чому.
|
КРОК 7. ВПРАВА “ДОПОМОЖИ ДІВЧИНЦІ”
| Виконайте завдання 1 на с. 35 підручника. Щоб час не обмежував бажань Поліни, дівчинка вирішила уважніше до нього ставитися. У цьому їй допомагає власноруч створений розклад дня з малюнками. Скільки часу ти порадиш Поліні приділити кожній справі, якщо вона вертається зі школи о 14-й годині, а лягає спати о 21-й? Поміркуй: - Як ви розумієте, що таке розпорядок дня?
- Чому важливо дотримуватися розпорядку дня?
- До чого може призвести його недотримання?
- Чи відрізняються розпорядки вихідних днів і буднів? Чим саме?
|
КРОК 8. РОЗСИПАНКА
| Складіть вислів із поданих слів. дня — це Розпорядок здоров’я. - Як ви розумієте цей вислів?
Висновок. Щоб бути здоровими, треба дотримуватися розпорядку дня. Наш організм працює, як годинник. Ми краще почуваємося, коли в один і той самий час щодня прокидаємося, їмо, засинаємо. А ось якщо ми встаємо і лягаємо абиколи, то за деякий час стаємо млявими й невеселими. |
КРОК 9. ПОРАДИ ЩОДО РОЗПОРЯДКУ ДНЯ
| Дотримання розпорядку дня сприяє не тільки збереженню здоров’я, а й гарному настрою. Ось деякі поради, які допоможуть вам із вашим розпорядком дня. - Спіть не менше 9 годин. Лягайте спати приблизно в той самий час.
- Їжте 3-4 рази на день.
- Щодня відпочивайте на свіжому повітрі.
- Намагайтеся визначати, скільки часу знадобиться на ту чи ту справу, коли її треба почати, а коли — завершити.
- Міркуйте, які справи важливіші, а які — менш важливі. Зважайте на те, що відпочинок — надзвичайно важлива справа, на яку теж потрібно планувати час (інакше ризикуєте залишитися без відпочинку).
- Не відкладайте виконання домашніх завдань на вечір: намагайтеся завершувати їх раніше, щоб потім мати вільний час.
- Завжди давайте собі певну кількість часу про запас. Наприклад, якщо заняття починається о 14:20, а дорога займає 20 хвилин — виходьте не о 14:00, а на 15 хвилин раніше.
- Якщо для виконання якоїсь справи вам потрібна допомога дорослих (наприклад, купити матеріал для поробки), не бійтеся просити про неї одразу.
|
КРОК 10. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
КРОК 11. ЧИТАННЯ ВІРША “РЕЖИМ ДНЯ”
| Дотримуйся режиму дня, Живи по розпорядку, Прокинувшись, завжди роби Ранкову ти зарядку. Швиденько ліжко застели І починай вмиватися, М’яким пухнастим рушником Умієш витиратися? Уже чистенькі вуха, ніс, І щічки, й оченята, Ну а тоді вдягатися Ти можеш починати. Із кухні мама погука: “Сніданок вже готовий!” Поївши смачно, ти бігом Збираєшся до школи. У школі час не йде — летить, Уроки вмить скінчилися, Прийшов додому, воду ллєш, Щоб руки добре вмилися. Перевдягнися. А тоді — До столу пообідати. “Що ж апетитне жде мене?” — Так хочеться розвідати. Уже смачне зникає вмить, Ти йдеш відпочивати, Чи на подвір’ї погулять, Чи з друзями погратися. Вже час минає, і тобі Пора учить уроки. А потім з телевізором Ти робиш мовчки кроки. Уже вечеря на столі. І час відпочивати. Не забувай увечері До ванни завітати. Помий іще раз вуха й ніс, Почисти добре зуби. І ніжки маєш ще помить, Вони стомились дуже. Нарешті пісня для малят З екрану ніжно лине. І мами усмішка сія: “Вже на добраніч, сину!” В. Левчук - До кого звертається автор вірша? А чи будуть корисними ці поради для кожного з нас?
- Як ви гадаєте, чи встигає той, до кого у вірші звертаються на “ти”, зробити за день усе необхідне?
- Чи може цей хлопчик здійснювати свої бажання? Чому ви так думаєте?
|
КРОК 12. ВПРАВА “ВИЗНАЧ ПОСЛІДОВНІСТЬ”
| Об’єднайтеся у групи. Визначте, що було спочатку, а що потім. Напишіть числа, а поряд із ними відповідні літери, які ви бачите на малюнках.
- Ми розглянули, як хлопчик планує свій ранок. А як ви плануєте свій час уранці?
- Чи все встигаєте із запланованого?
|
КРОК 13. ПРАКТИЧНА РОБОТА “МІЙ РОЗПОРЯДОК ДНЯ”
| Складіть свій розпорядок дня. Напишіть, о котрій годині ви робите зображені справи. Що ви домалювали б на цій схемі?
- Ми розглянули, як хлопчик планує свій ранок. А як ви плануєте свій час уранці?
- Чи все встигаєте із запланованого?
|
КРОК 14. НАВЧИЛИСЯ САМІ — ВЧИМО ІНШИХ
| Розгорніть робочий зошит на с. 18 і виконайте завдання 1, 2, 3. |
КРОК 15. ПІДСУМОК УРОКУ
| - З яким настроєм ви закінчуєте заняття?
- Про що ви дізналися?
- Чи справдилися ваші очікування?
— Поділіться з кимось із близьких порадами, як треба керувати своїм власним часом. Яких порад ви вже дотримуєтеся, а яких — почнете дотримуватися відсьогодні? Попрацюй в "Розумниках"- частина 1, тема 1, завдання 10-11. 2.Математика 1) Попрацюй в "Розумниках"- частина 5, тема 7, завдання 6,7,8. 2)Виконай завдання за підручником: с. 78, №1-5. 3) д/з: с.78 №6, с.79 №7 3.Англійська мова 4.Українська мова 1)Прочитай казку "Легкий хліб" у підручнику с.31-32. 2)Дай відповіді на питання вправи 3. 3)Подумай, на скільки частин можна поділити текст казки. Добери заголовок до кожної частини. Скористайся допомогою вправи 4. 4)Виконай письмово вправу 5. 5)Д/з: підручник с. 33, вправа 6,7 -списати вірш, вставляючи пропущені слова, підкреслити прикметники. До виділеного слова дібрати прикметники і записати: зимою (якою?) ..., ..., ... 5.Мистецтво 1)Попрацюй за презентацією: https://docs.google.com/presentation/d/1XH8am27GPZL9e-xyIebg6yTLLR0zc_tJ/edit?usp=share_link&ouid=101140059113455686964&rtpof=true&sd=true 2) Зліпи кенгуру із пластиліну. https://www.youtube.com/watch?v=AU0WtpsXJV8
|
Немає коментарів:
Дописати коментар