26.01.2023р.
1.ЯДС
ЯКУ ЦІННІСТЬ МОЖУ СТВОРИТИ Я?
Продовжуємо говорити про цінності. Сьогодні ти поміркуєш, яку цінність ти можеш створити для інших.
КРОК 1. РУХАНКА
| Розпочни урок з руханки “А ти готовий?”. |
КРОК 2. ЦІННІСТЬ ДЛЯ МЕНЕ
1 | Вправа “Який / яка я?”. Розкажи про себе своїм рідним чи друзям, доповнюючи речення. Я вважаю, що я… |
2 | Пограй у гру “Магазин”. Уяви, що в тебе є 10 фішок, за які ти можеш купити товари, які я тобі пропонуватиму. Не витрать фішки марно, адже якщо вони закінчаться, ти більше нічого не зможеш купити. Тож починаємо гру!
Можеш поцікавитися у своїх однокласників / однокласниць, що купили вони, зателефонувавши їм. |
КРОК 3. ЦІННІСТЬ ДЛЯ ІНШИХ
1 | Вправа “Поміркуй!”. Отже, ти обрав / обрала те, що вважаєш найціннішим для себе.
Коротко напиши про це в зошиті на с. 11 (завдання 3). ![]() ![]() Поділися своїми міркуваннями з однокласниками / однокласницями. Зателефонуй їм і прочитай свої записи. Послухай, що вони можуть створити для інших.
Завантаж роздруківку “Цінність для іншого” і прочитай текст, чому кожен може створити цінність для інших.
|
2 | Гра “Лабіринт”. Розгорни підручник на с. 21. Виконай завдання 1. Учителька запитала дітей, що приємного вони можуть зробити для інших? Дізнайся, хто як відповів. ![]() ![]() |
КРОК 4. СТВОРЮЮ ЦІННІСТЬ
| Вправа “Створи малюнок у графічному редакторі”. Розглянь у підручнику на с. 21 малюнок, який Марійка створила за допомогою графічного редактора для своєї бабусі та роздрукувала його. Бабуся вставила малюнок у рамочку та почепила над ліжком.
Сфотографуй свій малюнок і поділися ним у Вайбер-групі з однокласниками та однокласницями. |
КРОК 5. РУХЛИВИЙ ВІДПОЧИНОК
| Відпочинь. Зроби вправи для очей. |
КРОК 6. ПОДАРУНОК ДРУГУ / ПОДРУЗІ
3 | Добираємо рими. Прочитай вірші поета Анатолія Камінчука й придумай закінчення рядочків із пропущеними словами. Прочитай їх своїм рідним. Завантаж роздруківку “Складання віршів за поданими початком” з текстом вірша. Продовж там, де стоять пропуски. Ти — молодець! ЗАВАНТАЖ РОЗДРУКІВКУ |
КРОК 7. НЕВДАЛА ВЕЧІРКА
КРОК 8. ПІДСУМОК
| Рефлексія. Ти сьогодні добре попрацював / попрацювала! Час відпочити!Розкажи рідним, які завдання ти сьогодні виконував / виконувала. А яке завдання тобі сподобалося найбільше? 2. Математика 1) "Розумники"-частина 4, тема 6, завдання 3, 6, 9. 2) "Розумники" - частина5, тема 5, завдання 5, 7 , 8, 9. 3) Робота з підручником с.73. - Запам'ятай назви чисел при діленні. - Обчисли вирази №1. 4) Розв'яжи задачі 4, 5. 5) Д/з: с.73- №7, 8. 3.Англійська мова 4.Фізкультура 5. Українська мова 1) "Розумники"- частина 4, тема 6, завдання 2)Попрацюй за підручником с.20-22, вправа 5-письмово в зошиті, вправа 6-прочитай вірш "Гарно жити у селі", випиши назви сіл із вірша. вправа 7 усно. |
Немає коментарів:
Дописати коментар