вівторок, 10 січня 2023 р.

 10.01.2023

1. ЯДС

УРОКИ 2-3. МОЯ МРІЯ

Вітаю!

Сьогодні ми прочитаємо першу пригоду “Мрія” за оповіданням Олени Лободи й познайомимося з хлопчиком Захаром. Ми дізнаємося, яка мрія була в Захара та чи здійснилася вона. А про що мрієш ти?

Підготуй до уроку:

  • підручник;
  • зошит;
  • ручку;
  • кольорові олівці.

РОЗПОЧНІМО

КРОК 1. РУХАНКА

 

Розпочни урок з руханки “Танці-зігріванці”.

КРОК 2. МРІЯ ЗАХАРКА

1

Прочитай уривок з оповідання Олени Лободи “Мрія” у підручнику на с. 6.

2

Виконай завдання 1 у зошиті на с. 3.

3

Дай усно відповіді на запитання за змістом тексту. А щоб було цікавіше, обговоріть ці запитання з однокласниками та однокласницями по телефону.

Запитання:

  • Про що мріяв головний герой оповідання Олени Лободи?
  • Що робив Захар для здійснення своєї мрії? Відшукай у тексті оповідання відповідні фрази і прочитай їх.
  • Чи можна сказати, що в родині Захара всі піклуються одне про одного? Обґрунтуй свою думку.
  • Чому хлопчик не зміг купити машинку за зібрані гроші? Розкажи про це своїм рідним чи друзям.
  • Подумай, чим може бути цінна машинка для хлопчика?

Запиши або запам’ятай свої найцікавіші думки. Поговори з однокласниками та однокласницями по телефону й дізнайся, які ідеї виникли в них. Порівняйте ваші ідеї.

4

Виконай завдання 2 в зошиті на с. 3. Обчисли вирази та розфарбуй відповідними кольорами машинку, про яку мріяв Захар.

  • Чи легко тобі було розв’язувати приклади?
  • Якщо легко, то що тобі допомогло?
  • Якщо важко, то чого тобі ще треба навчитися?
  • Чи сподобався тобі сміттєвоз Захара?
  • Чи мріяв / мріяла ти коли-небудь про таку машинку?
  • Як гадаєш, чому в Захарка виникла саме така мрія?

КРОК 3. РУХЛИВА ПЕРЕРВА

 

Настав час відпочити. Порухайся під веселу пісню “Треба мріяти завжди”. Можеш вигадувати свої рухи!

Трохи відпочинь і продовжимо!

КРОК 4. МОЇ ЦІННОСТІ

 

Виконай завдання 3 на с. 3 у зошиті. Напиши, яка річ цінна для тебе.

Людина не може жити без мрії. Усі про щось мріють. І ці мрії дуже різні. Хтось мріє відпочити на морі, хтось — про нову ляльку, хтось мріє навчитися малювати, а деякі навіть мріють навчитися літати, як птахи.

  • Про що мрієте ви?

Поговори з однокласниками та однокласницями по телефону. Обговоріть, про що мріють вони. Чи є ще в когось така сама мрія, як у тебе?

КРОК 5. ГРОШІ — ЦЕ ЦІНІСТЬ?

1

А зараз ти дізнаєшся, звідки взялися гроші. Переглянь цікавий фільм.

  • Що тебе вразило?
  • Чи на всі запитання вдалося отримати відповіді?
  • Поміркуй, як можна дізнатися про гроші більше.

2

Гра “Зазирни у скарбничку”.

У скарбничці Захара лежать гроші. Порахуй, скільки їх там. Скільки ще треба назбирати хлопчику, щоб купити іграшку за 100 грн?

Пропоную тобі розглянути два варіанти розв’язання цієї життєвої ситуації.

  1. Виконай завдання 3 у підручнику на с. 7.
  2. Якщо складно, розглянь інший варіант цього завдання. Полічи, скільки грошей у скарбничці Захарка.

Ти молодець! Гарно вмієш рахувати!

  • Як гадаєш, у чому цінність грошей? Обговори це з однокласниками та однокласницями по телефону.
  • Чи є в тебе своя скарбничка?

КРОК 6. МОЯ СКАРБНИЧКА

1

Пропоную тобі зробити власну скарбничку своїми руками й почати відкладати в неї заощаджені гроші на свою мрію.

Можеш скористатися порадами у завданні 1 на с. 7 підручника. А можеш виготовити іншу скарбничку.

Підготуй: пластикову пляшку, ножиці, клей, кольоровий папір, чотири кришечки від пластикових пляшок, рожевий маркер чи фломастер.

(Завантаж роздруківку “Скарбничка своїми руками” і подивись, який вигляд матиме скарбничка, яку ти зробиш своїми руками.)

Прочитай алгоритм виготовлення скарбнички.

  1. Очисти пляшку від етикетки.
  2. Проріж отвір для монет (попроси своїх рідних допомогти зробити отвір).
  3. Обклей пляшку рожевим папером і проріж отвір для монет у папері.
  4. Виріж вушка з рожевого паперу і приклей їх.
  5. Виріж рожевий кружечок розміру кришечки.
  6. Приклей кружечок на кришечку і намалюй маркером п’ятачок.
  7. Із чорного кольорового паперу виріж два кружечки — очі. Наклей їх на пляшку.
  8. Приклей 4 кришечки від пластикових пляшок — ніжки свинки.

Якщо тобі щось не вдається, звернися по допомогу до родичів.

Вітаю тебе! Твоя скарбничка готова!

Тож починай збирати в неї гроші на свою мрію.

  • Вислови свої ідеї, як можна відкладати кошти у скарбничку.
ЗАВАНТАЖ РОЗДРУКІВКУ

2

Я думаю, що у вас із однокласниками та однокласницями є група у Вайбері. Сфотографуй свою скарбничку і завантаж фото у Вайбер-групу. Обміняйтеся фото й дізнайтеся, які у вас скарбнички.

КРОК 7. ПІДСУМОК

 

Пропоную завершити урок, послухавши пісню Лесі Горової “Дитячі мрії”.

  • Які почуття викликала ця пісня?

Бажаю тобі гарного настрою! Нехай усі твої мрії здійснюються! До зустрічі!

2.Математика

Тема. Переставний закон множення. Порівняння виразів, що містять табличні випадки множення числа 2. Розв’язування задач на множення числа 2.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

II. Контроль, корекція і закріплення знань

1 Усна лічба

1) Гра «Ланцюжок».

4 · 2                 4 · 2                 5 · 2

5 · 2                 6 · 2                 3 · 2

2 · 7                 8 · 2                 6 · 2

2) Обчисліть другий приклад кожного стовпчика, використовуючи розв’язання першого прикладу.

6 · 4 = 24               2 · 8 = 16

6 · 5 =                    2 · 9 =

9 · 5 = 45               7 · 8 = 56

9 · 6 =                    7 · 9 =

3) Розв’язування кругових прикладів.

46 + 14            45 + 26

55 + 37            27 + 28

33 + 12             92 – 46

71 – 44             60 – 27

4) Гра «Склади приклад».

Подані числа: 6; 8; 12; 18; 16. Завдання: скласти різні приклади на табличне множення числа 2 з цими відповідями.

4) Графічний диктант

1 праворуч, 1 вниз, 2 праворуч, 1 угору, 1 праворуч, 2 вниз, 5 праворуч, 2 вгору, 1 ліворуч, 1 угору, 2 праворуч, 8 вниз, 1 ліворуч, 2 угору, 1 ліворуч, 2 вниз, 1 ліворуч, 2 угору, 3 ліворуч, 2 вниз, 1 ліворуч, 2 угору, 1 ліворуч, 2 вниз, 1 ліворуч, 3 угору, 1 ліворуч, 4 угору. (Кішка)

2 Розв’язування задач

1) Кішка вийшла на полювання. Підкрадаючись до здобичі, вона проповзла 12 з 20 метрів, ховаючись за травою, а потім швидко побігла вперед. Скільки метрів їй залишилося до мети?

2) Але миша почула кішку і кинулася в нірку, пробігаючи щосекунди по 2 метри. За 3 секунди вона добігла до нірки. Яку відстань пробігла миша?

3) Залишившись без обіду, кішка попрямувала до калюжі попити води. Попила 3 хвилини, потім стільки ж часу умивалася. Скільки хвилин пробула кішка біля калюжі?

4) Кішка настільки зголодніла, що підійшла до нірки і почала копати. Скільки часу витратила кішка на розкопки, якщо це на 4 хвилини більше, ніж вона перебувала на водопої?

5) Але миша була готова до нападу і сховалася в одному з коридорів нірки. Кішка викопала яму завглибшки 18 см, але до миші їй залишилося ще 12 см. На якій глибині сховалася миша?

3 Хвилинка каліграфії з логічним завданням

— Яке число зайве?

5; 10; 11; 15; 20; 25; 30; 35

Фізкультхвилинка

III. Повідомлення теми і мети уроку

IV. Вивчення нового матеріалу

1 Пояснення переставного закону множення

— Розгляньте малюнки і записи:

7 + 7 + 7 = 7 · 3 = 21                                      6 + 6 = 6 · 2 = 12

3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 = 3 · 7 = 21             2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 = 2 · 6 = 12

7 · 3 = 3 · 7                                                     6 · 2 = 2 · 6

Висновок. Від перестановки множників добуток не змінюється.

2 Первинне закріплення

— Обчисліть значення виразів.

3 · 6 = 18                8 · 6 = 48               7 · 8 = 56                   9 · 6 = 54

6 · 3 =                     6 · 8 =                     8 · 7 =                       6 · 9 =

V. Розвиток математичних знань

1 Розв’язування задач

— Розв’яжіть задачі, зробивши малюнки за їх умовами.

1) Оля вимила чайні чашки і поставила їх на полицю у 3 ряди, по 5 чашок у ряду. Скільки чашок вимила Оля?

2) Олена вимила чайні блюдця і поставила їх на полицю у 5 рядів, по 3 блюдця в кожен ряд. Скільки блюдець вимила Олена?

2 Обчислення прикладів на множення, використовуючи дію додавання

9 · 4 =              10 · 3 =                 8 · 3 =

3 Аналіз задачі

Дві бригади лісорубів мали заготовити за місяць 90 машин дров. Перша бригада заготовила 38 машин, а друга — на 5 машин більше.

Що дізнаєтеся, виконавши дії:

38 + 5 = ?

38 + (38 + 5) = ?

90 – 38 – (38 + 5) = ?

4 Обчислення значень виразів

2 · 4 =             2 · 8 =           50 – 48 =          8 + 49 =

2 · 7 =             2 · 9 =            35 + 18 =         74 – 7 =

2 · 6 =             2 · 5 =            82 – 55 =          3 + 97 =

5 Двом учням порівну роздали 12 олівців. Скільки олівців отримав кожен учень?

6 Виконання завдання з коментуванням

2 + 2 + 2 + 2 + 2          2 · 5

2 + 2 + 2           2 · 3

6 + 6 + 6           6 · 3

9 + 9        2 · 9

При виконанні вправи діти повинні дати відповідь, не обчислюючи значень цих виразів. Наприклад: 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 > 2 · 5, тому що 2 · 5 — це сума п’яти двійок, а ліворуч подано суму шести двійок.

7 Розв’язування прикладів

1) 47 + 24 =              82 – 43 =              100 – 23 =              67 + 33 =

39 + 53 =                  51 – 27 =              100 – 9 =                15 + 85 =

— Яке найбільше число вийшло в значеннях виразів?

— Назвіть число, у якому 9 десятків і 2 одиниці.

— Назвіть число, у якому число десятків дорівнює числу одиниць.

— Назвіть число, у якому число десятків на 2 менше, ніж число одиниць.

2) Обчисліть.

84 – 57 =            55 + 45 =              14 – (15 – 8) =

36 + 25 =           80 – 54 =               20 – (9 + 4) =

97 – 53 =            94 – 40 =               13 – (20 – 7) =

43 – 38 =            73 + 18 =               12 – (11 – 6) =

8. Робота в «Розумниках» - Частина 5, тема 3, завдання 1-5.

9.Домашнє завдання. Математика с.62, №7,8,9.

VI. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Сформулюйте переставний закон множення.

— Як його можна застосовувати? Наведіть приклади.

3.Англійська мова

4.Українська мова с.5-7

1) вправа 1 усно.

2) Прочитати текст с.5-6

3)Дати відповіді на питання вправи 3.

4) Стисло, коротка переказати текст.

5) Виконати письмово вправу 4.

6)Дом.завд. вправа 5, с.7

7) Попрацювати в "Розумниках"- частина 5, тема 1, завдання 3, 5-9.


Немає коментарів:

Дописати коментар