10.01.2023
1. ЯДС

![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
| Тож починай збирати в неї гроші на свою мрію.ЗАВАНТАЖ РОЗДРУКІВКУ |
Тема. Переставний закон множення. Порівняння виразів, що містять табличні випадки множення числа 2. Розв’язування задач на множення числа 2. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба 1) Гра «Ланцюжок». 4 · 2 4 · 2 5 · 2 5 · 2 6 · 2 3 · 2 2 · 7 8 · 2
6 · 2 2) Обчисліть другий приклад кожного стовпчика, використовуючи
розв’язання першого прикладу. 6 · 4 = 24 2 · 8 = 16 6 · 5 = 2 · 9 = 9 · 5 = 45 7 · 8 = 56 9 · 6 = 7 · 9 = 3) Розв’язування кругових прикладів. 46 +
14 45 +
26 55 +
37 27 +
28 33 +
12 92 – 46 71 –
44 60 –
27 4) Гра «Склади приклад». Подані числа: 6; 8; 12; 18; 16. Завдання: скласти різні приклади на табличне множення числа 2 з цими
відповідями. 4) Графічний диктант 1 праворуч, 1 вниз, 2 праворуч, 1 угору, 1
праворуч, 2 вниз, 5 праворуч, 2 вгору, 1 ліворуч, 1 угору, 2 праворуч, 8 вниз,
1 ліворуч, 2 угору, 1 ліворуч, 2 вниз, 1 ліворуч, 2 угору, 3 ліворуч, 2 вниз, 1
ліворуч, 2 угору, 1 ліворуч, 2 вниз, 1 ліворуч, 3 угору, 1 ліворуч, 4 угору. (Кішка) 2 Розв’язування задач 1) Кішка вийшла на полювання. Підкрадаючись до здобичі, вона
проповзла 12 з 20 метрів, ховаючись за травою, а потім швидко побігла вперед.
Скільки метрів їй залишилося до мети? 2) Але миша почула кішку і кинулася в нірку, пробігаючи щосекунди
по 2 метри. За 3 секунди вона добігла до нірки. Яку відстань пробігла миша? 3) Залишившись без обіду, кішка попрямувала до калюжі попити води.
Попила 3 хвилини, потім стільки ж часу умивалася. Скільки хвилин пробула кішка
біля калюжі? 4) Кішка настільки зголодніла, що підійшла до нірки і почала
копати. Скільки часу витратила кішка на розкопки, якщо це на 4 хвилини більше,
ніж вона перебувала на водопої? 5) Але миша була готова до нападу і сховалася в одному з коридорів
нірки. Кішка викопала яму завглибшки 3 Хвилинка каліграфії з логічним завданням — Яке число зайве? 5; 10; 11; 15; 20; 25; 30; 35 Фізкультхвилинка III. Повідомлення теми і мети
уроку IV. Вивчення нового матеріалу 1 Пояснення переставного закону множення — Розгляньте малюнки і записи:
7 + 7 + 7 = 7 · 3 = 21 6 + 6 = 6 · 2 = 12 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 = 3 · 7 = 21
2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 = 2 · 6 = 12 7 · 3 = 3 · 7 6 · 2 = 2 · 6 Висновок. Від перестановки множників добуток не змінюється. 2 Первинне закріплення — Обчисліть значення виразів. 3 · 6 = 18 8 · 6 = 48 7 · 8 = 56 9 · 6 = 54 6 · 3 = 6 · 8 = 8 · 7 = 6 · 9 = V. Розвиток математичних
знань 1 Розв’язування задач — Розв’яжіть задачі, зробивши малюнки за їх умовами. 1) Оля вимила чайні чашки і поставила їх на полицю у 3 ряди, по 5
чашок у ряду. Скільки чашок вимила Оля? 2) Олена вимила чайні блюдця і поставила їх на полицю у 5 рядів,
по 3 блюдця в кожен ряд. Скільки блюдець вимила Олена? 2 Обчислення прикладів на множення, використовуючи дію додавання 9 · 4 = 10 · 3 = 8 · 3 = 3 Аналіз задачі Дві бригади лісорубів мали заготовити за місяць 90 машин дров.
Перша бригада заготовила 38 машин, а друга — на 5 машин більше. Що дізнаєтеся, виконавши дії: 38 + 5 = ? 38 + (38 + 5) = ? 90 – 38 – (38 + 5) = ? 4 Обчислення значень виразів 2 · 4 = 2 · 8 = 50 – 48 = 8 + 49 = 2 · 7 = 2 · 9 = 35 + 18 = 74 – 7
= 2 · 6 = 2 · 5 = 82 – 55 = 3 + 97
= 5 Двом учням порівну роздали 12 олівців. Скільки олівців отримав
кожен учень? 6 Виконання завдання з коментуванням
2 + 2 + 2 2 · 3
9 + 9 2 · 9 При виконанні вправи діти повинні дати відповідь, не обчислюючи
значень цих виразів. Наприклад: 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 > 2 · 5, тому що 2 · 5
— це сума п’яти двійок, а ліворуч подано суму шести двійок. 7 Розв’язування прикладів 1) 47 + 24 = 82 – 43 = 100 – 23 = 67 + 33 = 39 + 53 = 51 – 27 = 100 – 9 = 15 + 85 = — Яке найбільше число вийшло в значеннях виразів? — Назвіть число, у якому 9 десятків і 2 одиниці. — Назвіть число, у якому число десятків дорівнює числу одиниць. — Назвіть число, у якому число десятків на 2 менше, ніж число
одиниць. 2) Обчисліть. 84 – 57 = 55 + 45 = 14 – (15 – 8) = 36 + 25 = 80 – 54 = 20 –
(9 + 4) = 97 – 53 = 94 – 40 = 13 – (20 – 7) = 43 – 38 = 73 + 18 = 12 – (11 – 6) = 8. Робота
в «Розумниках» - Частина 5, тема 3, завдання 1-5. 9.Домашнє завдання. Математика с.62, №7,8,9. VI. Підбиття підсумків. Рефлексія — Сформулюйте переставний закон множення. — Як його можна застосовувати? Наведіть приклади. 3.Англійська мова 4.Українська мова с.5-7 1) вправа 1 усно. 2) Прочитати текст с.5-6 3)Дати відповіді на питання вправи 3. 4) Стисло, коротка переказати текст. 5) Виконати письмово вправу 4. 6)Дом.завд. вправа 5, с.7 7) Попрацювати в "Розумниках"- частина 5, тема 1, завдання 3, 5-9. |








Немає коментарів:
Дописати коментар