11.01.2023
1.ЯДС
УРОКИ 4-5. ЯКІ БУВАЮТЬ ЦІННОСТІ?
Вітаю!
Сьогодні ти дізнаєшся, які існують цінності, у чому полягає цінність харчових продуктів, зокрема соняшникової олії.
Підготуй до уроку:
- підручник;
- зошит;
- ручку;
- кольорові олівці.

РОЗПОЧНІМО
КРОК 1. РУХАНКА
| Налаштуйся на урок. Розпочни урок з руханки “А ти готовий?”. |
КРОК 2. МОЇ ЦІННОСТІ
1 | Побудуй асоціативний кущ. У кожної людини є свої цінності. Які асоціації у тебе виникають, коли чуєш слово ЦІННОСТІ? Побудуй асоціативний кущ (Завантаж роздруківку “Асоціативний кущ”) або намалюй схему на окремому аркуші. Використовуй кольорові олівці, фломастери, крейдочки — усе, що хочеш! Сфотографуй свою роботу й надішли вчительці: їй буде приємно! А ще поговори про цінності з однокласниками та однокласницями по телефону. Можете надіслати одне одному свої роботи. - Які асоціації у вас спільні?
ЗАВАНТАЖ РОЗДРУКІВКУ |
2 | Виконай завдання 1 у зошиті на с. 4. Відшукай і прочитай 6 слів, що називають людські чесноти, які є життєвими цінностями. Наведи їх різними кольорами. ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ |
3 | Використовуючи хмару слів, доповни та запиши речення про те, що є цінним особисто для тебе. Найбільш цінним для мене є __________, __________, __________, __________. Прочитай своє речення рідним чи однокласникам / однокласницям. |
КРОК 3. ДЛЯ ЧОГО МИ ЇМО?
2 | Гра “Так чи ні”. Дізнаймося, чи знаєш ти, що корисно для організму, а що — ні. Можеш пограти з друзями по телефону! - Корисно об’їдатися цукерками й тістечками. Так чи ні?
- Їсти треба 16 разів на день. Так чи ні?
- Треба вживати корисну та свіжу їжу. Так чи ні?
- У раціоні мають бути різноманітні продукти — м’ясо, риба, молоко. Так чи ні?
- Дуже корисно їсти тільки макарони. Так чи ні?
- Треба їсти більше овочів і фруктів, тому що в них багато вітамінів. Так чи ні?
- Корисно їсти смажену масну їжу. Так чи ні?
- Який ти можеш зробити висновок?
Прочитай (Завантаж роздруківку “Висновок до гри”). ЗАВАНТАЖ РОЗДРУКІВКУ |
КРОК 4. РУХАНКА
| Настав час відпочити. Зроби руханку. |
КРОК 5. ЯКА ЇЖА КОРИСНА?
1 | Вправа “Вибери продукт” (Завантаж роздруківку “Вибери продукт”). Завдання: обведи ті продукти харчування, у назвах яких звуків більше, ніж букв. Перевір відповідь Які з цих продуктів харчування, на твою думку, є найкориснішими для організму людини? Обґрунтуй свою відповідь. Можеш зателефонувати комусь із однокласників / однокласниць та обговорити це разом. ЗАВАНТАЖ РОЗДРУКІВКУ |
2 | Прочитай і виконай завдання 4 у підручнику на с. 8. |
3 | Виконай завдання 5 у підручнику на с. 8 і дізнайся, які гіпотези висунули діти про те, як отримати олію із соняшника. - А ти знаєш, як отримати олію із соняшника? Вислови свою гіпотезу.
|
4 | Переглянь фільм “Як виготовляють соняшникову олію”. - Чи справдилася твоя гіпотеза?
- Хто з дітей мав рацію? Андрійко, Руслана чи Емілія?
|
5 | Виконай завдання 7 у підручнику на с. 8. Яку цікаву інформацію ти знайшов / знайшла? Поділися нею зі своїми однокласниками / однокласницями, зателефонувавши їм. |
6 | Перегляд відеоролика “Яку олію краще вживати?”. - Переглянь уважно відеоролик про користь олії для організму людини. Поміркуй і запам’ятай, у чому цінність соняшникової олії.
- Розкажи своїм рідним, як правильно зберігати соняшникову олію.
|
КРОК 6. ГОТУЮ ТА ФАНТАЗУЮ
1 | Виконай завдання 2 у зошиті на с. 4. |
2 | Спробуй із батьками приготувати свій улюблений салат. Придумай йому назву. Запиши його рецепт. Сфотографуй салат, завантаж фото у Вайбер-групу. Обміняйся фото з однокласниками, щоб дізнатися, які улюблені страви у їхніх родинах. |
КРОК 7. ПІДСУМОК
Рефлексія. Робота зі щоденником вражень.
Обери одне з речень і продовж його. Запиши свої враження у щоденник вражень.
-Сьогодні я
дізнався / дізналася про…
-Мені було цікаво
дізнаватися про…
-Я навчився / навчилася…
2.Математика с.62-63, №1-2-усно, №3-6 письмово.
Під час обчислення виразів №3 потрібно знати:
якщо у виразі є дії додавання, віднімання і множення, то першою обов'язково виконується дія множення, а потім додавання чи віднімання
Д/з. с.63-64, №7, 8, 9..
3.Українська мова
с.8-9 підручника - виконувати завдання по порядку. Читати текст, переказувати своїми словами.
Д/з -у зошит списати засівалку із вправи 5, вивчити її.
4.Інформатика(І)/Англійська мова(ІІ)
https://docs.google.com/presentation/d/1f8SxHVDqhccObCiHoPFFFEznOR-2IHVl/edit?usp=share_link&ouid=101140059113455686964&rtpof=true&sd=true
5.Мистецтво "Зимовий пейзаж"
https://www.youtube.com/watch?v=TEl2P1j0QmA
Немає коментарів:
Дописати коментар