середа, 11 січня 2023 р.

 11.01.2023

1.ЯДС

УРОКИ 4-5. ЯКІ БУВАЮТЬ ЦІННОСТІ?

Вітаю!

Сьогодні ти дізнаєшся, які існують цінності, у чому полягає цінність харчових продуктів, зокрема соняшникової олії.

Підготуй до уроку:

  • підручник;
  • зошит;
  • ручку;
  • кольорові олівці.

РОЗПОЧНІМО

КРОК 1. РУХАНКА

 

Налаштуйся на урок. Розпочни урок з руханки “А ти готовий?”.

КРОК 2. МОЇ ЦІННОСТІ

1

Побудуй асоціативний кущ.

У кожної людини є свої цінності. Які асоціації у тебе виникають, коли чуєш слово ЦІННОСТІ?

Побудуй асоціативний кущ (Завантаж роздруківку “Асоціативний кущ”) або намалюй схему на окремому аркуші. Використовуй кольорові олівці, фломастери, крейдочки — усе, що хочеш!

Сфотографуй свою роботу й надішли вчительці: їй буде приємно! А ще поговори про цінності з однокласниками та однокласницями по телефону. Можете надіслати одне одному свої роботи.

  • Які асоціації у вас спільні?
ЗАВАНТАЖ РОЗДРУКІВКУ

2

Виконай завдання 1 у зошиті на с. 4.

Відшукай і прочитай 6 слів, що називають людські чесноти, які є життєвими цінностями. Наведи їх різними кольорами.

ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ

3

Використовуючи хмару слів, доповни та запиши речення про те, що є цінним особисто для тебе.

Найбільш цінним для мене є __________, __________, __________, __________.

Прочитай своє речення рідним чи однокласникам / однокласницям.

КРОК 3. ДЛЯ ЧОГО МИ ЇМО?

1

Як ти думаєш, для чого ми їмо?

Прочитай (Завантаж роздруківку “Прочитай”).

ЗАВАНТАЖ РОЗДРУКІВКУ

2

Гра “Так чи ні”.

Дізнаймося, чи знаєш ти, що корисно для організму, а що — ні. Можеш пограти з друзями по телефону!

  • Дай відповіді ТАК чи НІ.
  1. Корисно об’їдатися цукерками й тістечками. Так чи ні?
  2. Їсти треба 16 разів на день. Так чи ні?
  3. Треба вживати корисну та свіжу їжу. Так чи ні?
  4. У раціоні мають бути різноманітні продукти — м’ясо, риба, молоко. Так чи ні?
  5. Дуже корисно їсти тільки макарони. Так чи ні?
  6. Треба їсти більше овочів і фруктів, тому що в них багато вітамінів. Так чи ні?
  7. Корисно їсти смажену масну їжу. Так чи ні?
  • Який ти можеш зробити висновок?

Прочитай (Завантаж роздруківку “Висновок до гри”).

ЗАВАНТАЖ РОЗДРУКІВКУ

КРОК 4. РУХАНКА

 

Настав час відпочити. Зроби руханку.

КРОК 5. ЯКА ЇЖА КОРИСНА?

1

Вправа “Вибери продукт” (Завантаж роздруківку “Вибери продукт”).

Завдання: обведи ті продукти харчування, у назвах яких звуків більше, ніж букв.

Перевір відповідь

Які з цих продуктів харчування, на твою думку, є найкориснішими для організму людини? Обґрунтуй свою відповідь. Можеш зателефонувати комусь із однокласників / однокласниць та обговорити це разом.

ЗАВАНТАЖ РОЗДРУКІВКУ

2

Прочитай і виконай завдання 4 у підручнику на с. 8.

3

Виконай завдання 5 у підручнику на с. 8 і дізнайся, які гіпотези висунули діти про те, як отримати олію із соняшника.

  • А ти знаєш, як отримати олію із соняшника? Вислови свою гіпотезу.

4

Переглянь фільм “Як виготовляють соняшникову олію”.

  • Чи справдилася твоя гіпотеза?
  • Хто з дітей мав рацію? Андрійко, Руслана чи Емілія?

5

Виконай завдання 7 у підручнику на с. 8.

Яку цікаву інформацію ти знайшов / знайшла? Поділися нею зі своїми однокласниками / однокласницями, зателефонувавши їм.

6

Перегляд відеоролика “Яку олію краще вживати?”.

  • Переглянь уважно відеоролик про користь олії для організму людини. Поміркуй і запам’ятай, у чому цінність соняшникової олії.
  • Розкажи своїм рідним, як правильно зберігати соняшникову олію.

КРОК 6. ГОТУЮ ТА ФАНТАЗУЮ

1

Виконай завдання 2 у зошиті на с. 4.

2

Спробуй із батьками приготувати свій улюблений салат. Придумай йому назву. Запиши його рецепт. Сфотографуй салат, завантаж фото у Вайбер-групу. Обміняйся фото з однокласниками, щоб дізнатися, які улюблені страви у їхніх родинах.

КРОК 7. ПІДСУМОК

Рефлексія. Робота зі щоденником вражень.

Обери одне з речень і продовж його. Запиши свої враження у щоденник вражень.

-Сьогодні я дізнався / дізналася про…

-Мені було цікаво дізнаватися про…

-Я навчився / навчилася…

2.Математика     с.62-63, №1-2-усно, №3-6 письмово.

Під час обчислення виразів №3 потрібно знати:

якщо у виразі є дії додавання, віднімання і множення, то першою обов'язково виконується дія множення, а потім додавання чи віднімання

Д/з. с.63-64, №7, 8, 9..

3.Українська мова

с.8-9 підручника - виконувати завдання по порядку. Читати текст, переказувати своїми словами.

Д/з -у зошит списати засівалку із вправи 5, вивчити її.

4.Інформатика(І)/Англійська мова(ІІ)

https://docs.google.com/presentation/d/1f8SxHVDqhccObCiHoPFFFEznOR-2IHVl/edit?usp=share_link&ouid=101140059113455686964&rtpof=true&sd=true

5.Мистецтво "Зимовий пейзаж"

https://www.youtube.com/watch?v=TEl2P1j0QmA


Немає коментарів:

Дописати коментар