19.01.2023р.
ЩО ТИ МОЖЕШ ЗРОБИТИ ДЛЯ ОХОРОНИ ПРИРОДИ?
Сьогодні ми поговоримо про те, чому і як потрібно берегти природу. Довідаємося, що таке Червона книга України, які рослини і тварини занесені до цієї книги.
КРОК 1. РУХАНКА
| Налаштуйся на урок. Почни урок з веселої руханки. |
КРОК 2. ЩО ТАКЕ ЧЕРВОНА КНИГА
1 | Щоб дізнатися, навіщо треба охороняти природу та що таке Червона книга України, переглянь фільм. |
2 | Виконай завдання 1 у зошиті на с. 8, і ти дізнаєшся, які тварини потребують нашої охорони. ![]() ![]() Дізнайся більше про цих тварин. |
3 | Ознайомся з рослинами, які потребують охорони. Розділи ланцюжок літер на окремі слова. Прочитай назви рослин. ПІДСНІЖНИКЗОЗУЛИ Дізнайся більше про ці рослини. |
4 | Виконай завдання 2 на с. 8 у зошиті. Скористайся наліпками в додатку зошита. Запам’ятай назви цих рослин. ![]() ![]() |
КРОК 3. КВІТКОВА МАТЕМАТИКА
1 | Цікава математика Розв’яжи завдання. Які числа закодовані в квітах? Запиши утворені приклади. ![]() |
2 | Розгорни підручник на с. 16 і виконай завдання 5. ![]() ![]() |
КРОК 4. РУХЛИВИЙ ВІДПОЧИНОК
| Ти — молодець! А тепер відпочинь. Послухай музику квітів. Можеш порухатися під композицію. |
КРОК 5. У ГОСТІ ДО КВІТІВ
1 | Виконай завдання і помилуйся різнобарв’ям весняних квітів. ВИКОНАЙ ОНЛАЙН-ЗАВДАННЯДізнайся, які з цих квітів потребують особливої охорони. |
2 | Долина крокусів. Подивись, як у селі Колочава на Закарпатті цвітуть крокуси. Що тебе вразило найбільше? Після уроку розкажи про це рідним і знайомим. |
КРОК 6. ОХОРОНЯЄМО ПРИРОДУ
1 | Поміркуй і запиши на с. 8 у зошиті (завдання 3), що ти вже зараз можеш зробити для охорони природи. ![]() ![]() |
2 | Пограємо в гру “Так чи ні”. Прочитай твердження і подумай, що можна робити, а що — ні. Можеш пограти в цю гру з однокласниками / однокласницями по телефону. Кожен може вигадувати власні твердження. Буде весело!
|
3 | Створення природоохоронних знаків. Розглянь деякі природоохоронні знаки. Спробуй їх розшифрувати. Придумай їм назви. Візьми кольорові олівці та аркуш паперу. Створи свій знак. Запропонуй однокласникам / однокласницям обмінятися малюнками у Вайбер-групі. |
4 | Розглянь фото годівнички для птахів на с. 16, яку зробив Захар. ![]() ![]()
|
5 | Разом із рідними зроби й ти годівничку для птахів. Почепи її біля свого будинку. Щодня підсипай зернятка для птахів. Спостерігай, які птахи до неї прилітають. Пташки будуть тобі дякувати своїм веселим співом. |
КРОК 7. ПІДСУМОК
| Закінчимо наш урок роботою у щоденнику вражень. Продовж речення. Природу треба берегти тому, що ... . 2.Математика 1) Попрацюй за підручником с.66-68: №1-2-усно, №3 письмово в зошит, №4 -розв'яжи задачу 2 внуки по 2 к. Дідусь - ?, на 6 к. більше №6 - знайди значення виразів. Д/з: с. 68 №8, 9. 3.Англійська мова 4.Фізкультура 5.Українська мова 1)Попрацюй з підручником (с.14-15) та презентацією: https://drive.google.com/file/d/1CKy_Z2BH209SenkOuzEJRCVMWYUuas3W/view?usp=share_link 2) "Розумники" частина 4, тема 2, решта завдань. 3) Д/з Тренажер, с.84, вправа 5. |
Немає коментарів:
Дописати коментар