24.01.2023р.
1.ЯДС
ЩО Я ЦІНУЮ В ЛЮДЯХ?
Сьогодні ми поговоримо про найважливіші якості людини. Але спочатку озирнемося назад і пригадаємо оповідання про ча
КРОК 1. РУХАНКА
| Розпочни урок з руханки “А ти готовий?”. |
КРОК 2. ПРИГАДУЄМО І ПОРІВНЮЄМО
1 | Розминка. У чашку, склянку та піалу налили чай, каву й молоко. У піалі — не кава, у склянці — не кава і не молоко. Що налили в чашку, піалу, склянку? ![]() Подзвони своїм однокласникам і перевірте, хто яку відповідь дав. Обговоріть, як ви виконували це завдання. |
2 | Я знаю, що ти дуже любиш дивитися мультфільми. Я знайшла дуже схожу історію про хлопчика Каю. Переглянь мультфільм “Сюрприз Каю”. |
3 | Пригадай, про що йшлося в оповіданні “Чашка”, яке ми читали на минулому уроці. Порівняй історії Захара і Каю. Подумай, чим вони схожі, а чим відрізняються. Заповни круги Ейлера-Венна. ![]() |
4 | Гра “Я – гончар!”. У мультфільмі ти побачив / побачила процес створення чашки з глини. Це ремесло називається гончарством. Хлопчик Каю спробував себе в ролі гончаря. Гонча́рство — це виготовлення з гончарної глини керамічних виробів: посуду, кахлів, іграшок, прикрас, сувенірів тощо. Це давнє ремесло багатьох народів світу належить до традиційних українських ремесел. А хочеш спробувати себе в ролі гончаря? Виготов чашку з блюдцем із пластиліну. Приготуй пластилін. Переглянь відеоінструкцію виготовлення чашки з блюдцем із пластиліну. Ти – молодець. Твій посуд чудовий! Сфотографуй чашку із блюдцем і завантаж фото у Вайбер-групу класу. Переглянь творчі роботи своїх однокласників та однокласниць. |
КРОК 3. РОЗМІРКОВУЄМО НАД ПРОЧИТАНИМ
1 | Розгорни підручник на с. 19. ![]() ![]() Розгадай ребус і дізнайся, що саме Захарко цінує в людях.
|
2 | Вправа “Асоціативний кущ” (Завантаж роздруківку “Асоціативний кущ”). Які асоціації в тебе виникають, коли ти чуєш слово добро? Побудуй асоціативний кущ. Запиши слова-асоціації. ЗАВАНТАЖ РОЗДРУКІВКУ |
КРОК 4. РУХЛИВИЙ ВІДПОЧИНОК
| Відпочинь. Послухай пісню Наталії Май “Даруй добро!”. |
КРОК 5. ПРИСЛІВ’Я ТА ВІРШІ
1 | Вправа “Склади прислів’я”. Український народ склав багато прислів’їв про добро та добрих людей. Пригадай деякі з них. Можеш виконати вправу онлайн або завантажити роздруківку чи записати складені прислів’я в зошиті. ВИКОНАЙ ОНЛАЙН-ЗАВДАННЯЗАВАНТАЖ РОЗДРУКІВКУПрочитай прислів’я. Одне з них вивчи напам’ять і розкажи рідним чи друзям. |
2 | Прочитай своїм рідним виразно вірш Надії Красоткіної “Що таке доброта?”. Завантаж роздруківку вірша.
Знайди у своїх книжках вірш про доброту і прочитай своїм однокласникам та однокласницям по телефону. Можете влаштувати спільне читання віршів. ЗАВАНТАЖ РОЗДРУКІВКУ |
КРОК 6. МІНІ-ДОСЛІДЖЕННЯ “НАЙВАЖЛИВІШІ ЦІННОСТІ”
2 | Пропоную тобі провести власне дослідження. Зателефонуй своїм однокласникам та однокласницям і дізнайся, що вони найбільше цінують в людях. Спробуй за зразком побудувати діаграму “Цінності нашого класу”. |
КРОК 7. ПІДСУМОК
| Рефлексія. Віднови вірш. Встав пропущені літери в слова й запиши вірш у зошит. Можеш записати на окремому аркуші й гарно оформити, домалювавши картинку. Прочитай утворений вірш своїм рідним чи друзям. Як д…бр… ж…т… в д…бр…м… св…т…! С…нц… всм…х…ється в ясн…й бл…киті. Люд… в…с…л…, м…м… і т…т…. Вд…м… і в шк…л… др…з…в б…г…т…! 1)Підручник с.69-71, № 1- 4, 6* 2) "Розумники", частина 5, тема 4, завдання . 3)Д/з с.71, №5, 7,8. 3.Англійська мова 4.Українська мова 1)Підручник с.19, вправи 1-3 2) "Розумники", частина 4, тема 5. 3)Д/з: Тренажер с. 90, вправа 1. 5.Мистецтво |
Немає коментарів:
Дописати коментар