20.01.2023р.
1.ЯДС
ЯК ДОСЯГНУТИ ЗГОДИ: ПРАВИЛА ВЗАЄМОДІЇ
КРОК 1. ГОЛОВНЕ СЛОВО УРОКУ
1 | Вітаю! Відгадай ребус і дізнайся, яке питання будемо сьогодні досліджувати. ![]() Проаналізуй:
Знайди час обговорити ці важливі питання з однокласниками та однокласницями. Сьогодні ми поговоримо про одне з найбільших багатств людини — про дружбу. |
2 | Заспіваймо “Пiсню про дружбу” (музика Ольги Янушкевич, слова Марії Ясакової). Спробуй заспівати з однокласниками / однокласницями по телефону. |
КРОК 2. ЯКИЙ ДРУГ СПРАВЖНІЙ?
1 | Вибери з хмари слів слова, які асоціюються в тебе зі словом “дружба”. ![]() |
2 | Уважно розглянь малюнки.
Довідка: байдужість, повага, жадібність, любов, щедрість, жорстокість, доброта, злість. Що важливого для себе ти зараз дізнався / дізналася? Як гадаєш, це варто обговорити з однокласниками / однокласницями? Батьками? З кимось із знайомих? Якщо хочеш, поговори про це. |
3 | Переглянь мультфільм “Який друг справжній?” і навчися розпізнавати справжніх і несправжніх друзів. |
КРОК 3. РУХЛИВИЙ ВІДПОЧИНОК
| Послухай пісню про дружбу (музика Анни Олєйнікової, слова Лариси Ратич). Можеш заспівати чи потанцювати. Сьогодні ти вже послухав / послухала дві різні пісні про дружбу. Напевно, ти знаєш й інші пісні. Поміркуй, що спільного в усіх цих піснях. |
КРОК 4. ПІЗНАВАЛЬНІ КОМІКСИ
1 | Я знаю, ти любиш комікси. Пропоную тобі прочитати комікс із журналу “Джміль” про дівчинку Мар’янку й дізнатися, чому в Мар’янки немає друзів. Завантаж презентацію та прочитай комікс. ЗАВАНТАЖ ПРЕЗЕНТАЦІЮДай відповіді на запитання за змістом коміксу:
|
2 | Розгорни підручник на с. 17. Прочитай комікс. Подумай, чи завжди варто ділитися. Дай поради головному героєві коміксу. ![]() ![]() Можеш скористатися ще й презентацією коміксу. ЗАВАНТАЖ ПРЕЗЕНТАЦІЮОбговори з однокласниками та однокласницями:
|
КРОК 5. ПІДСУМОК
| Закінчимо урок віршем, до якого треба додати слова. Щоб могли ми гарно жити, Сподобався вірш? Можеш знайти ще якийсь вірш і почитати його разом зі своїми друзями / подругами. 2.Математика Попрацюй за підручником с.68-69. 1) Обчисли "ланцюжки" №1 та на полях цих сторінок. 2) - Як із прикладу на множення скласти два приклади на ділення? Із прикладів на множення складіть по два приклади на ділення: 2 * 8= 2 * 6= 2 * 7= 3)Прочитай задачі №2 і їх розв'язання. задача 1 - це задача на ділення на рівні частини. задача 2 - це задача на вміщення, тобто, скільки разів по 3 см вміщаєть ся в 12 см, стільки й частин. 4) Розв'яжи задачі №3 та порівняй з попередніми. 5) Знайди значення виразів №4. Обов'язково пиши проміжні дії. 3.Українська мова 4.Фізкультура 5.ЯДС (технологічна галузь) Оригамі "Кошеня на підвіконні" - альбом "Маленький трудівничок" с.54-55 |
Немає коментарів:
Дописати коментар