вівторок, 24 січня 2023 р.

 25.01.2023р.

1.ЯДС

МОЇ ЦІННОСТІ


Сьогодні ми продовжимо говорити про найважливіші якості людини. Ти проаналізуєш, що ти найбільше цінуєш у людях.

КРОК 1. РУХАНКА

 

Розпочни урок з руханки “Тук-тук”. Зарядись позитивною енергією і розпочни урок.

КРОК 2. ЖИТТЄВІ ЦІННОСТІ

 

Карта цінностей.

Роздивись хмару слів. Пригадай, які бувають цінності.

  • Вибери з хмари слів ті цінності, які важливі саме для тебе. Склади свою особисту карту цінностей.
  • Можеш записати ці слова у свій щоденник вражень.

Зроби висновок.

  • Що таке життєві цінності?

Підказка

КРОК 3. ЧИТАЄМО І РОЗМІРКОВУЄМО

1

Прочитай казку Марії Чумарної “Сумлінна праця”.

ЗАВАНТАЖ ТЕКСТ КАЗКИ

2

Поміркуй!

  • Чия праця, на твою думку, була сумлінною? Чому ти так вважаєш?
  • Які якості мав цей звір? Тобто, про які цінності йдеться?
  • А хто, на твою думку, більше вихвалявся, ніж працював? Чому?
  • Хто зі звірів отримав за свою працю найбільшу платню, а хто — найменшу? Чому?
  • Що ж було цінним для ведмедя?
  • Чому праця приносить і радість, і користь?
  • У чому полягає цінність створеного разом?

КРОК 4. ВІДПОЧИНОК

 

Настав час відпочити. Виконай вправи для очей.

КРОК 5. ЩО ЦІННЕ ДЛЯ МЕНЕ?

1

А що ти цінуєш в людях понад усе?

Виконай завдання 1 на с. 10 у зошиті.

Зафарбуй на схемі те, що ти цінуєш в людині, зеленим кольором. Доповни власними варіантами. Можеш використати хмару слів.

2

Розгорни підручник на с. 20. Розглянь малюнки.

  • Які риси характеру притаманні зображеним дітям? (див. роздруківку “Риси характеру дітей”).
  • А що для тебе важливо в подрузі / другові?
ЗАВАНТАЖ РОЗДРУКІВКУ

КРОК 6. СПРАВЖНІЙ ДРУГ

1

Віднови вірш про дружбу.

ВИКОНАЙ ОНЛАЙН-ЗАВДАННЯ

Який ще вірш чи пісеньку про дружбу ти знаєш? Якщо хочеш, прочитай його однокласникам та однокласницям, коли спілкуватиметеся по телефону. А можете влаштувати співи по телефону — це буде хор на відстані. Пісні об’єднують!

2

Творча робота.

Це чудово, коли є друг чи подруга. Чудово, коли він / вона тебе підтримує та допомагає. Намалюй портрет свого друга / своєї подруги. Поруч із портретом запиши його / її риси характеру та ім’я.

ЗАВАНТАЖ ШАБЛОН

Зроби фото свого малюнка. Завантаж його у Вайбер-групу класу.

Можливо, хтось із твоїх однокласників / однокласниць упізнає себе. Переглянь портрети, які намалювали твої однокласники та однокласниці. Можливо, хтось і тебе намалював? Як гадаєш?

3

Вправа “З’єднай прислів’я”.

Український народ склав багато прислів’їв про друзів і дружбу.

З’єднай частини речень так, щоб утворилися прислів’я. Прочитай їх. Одне з них вивчи напам’ять і розкажи своїм рідним чи друзям.

ВИКОНАЙ ОНЛАЙН-ЗАВДАННЯ

КРОК 7. МОЇ ВЧИНКИ

1

Гра “Добре-погано”.

  • Чи робите ви з друзями гарні вчинки?
  • Пригадай деякі з них.

Розв’яжи задачу 6 на с. 20 підручника.

Захар і його друзі Фатіма та Матвій порахували, скільки добрих і поганих вчинків вони зробили за тиждень.

Обчисли, скільки добрих вчинків зробили всі разом, скільки поганих. Яких більше?

2

Розглянь малюнки.

  • На яких, на твою думку, зображено гарні вчинки дітей, а на яких — погані?

Можеш обговорити це зі своїми однокласниками та однокласницями по телефону.

КРОК 8. ПІДСУМОК

 2

Рефлексія.

Урок завершено!

Ти сьогодні добре попрацював / попрацювала! Час відпочити!Розкажи рідним, які завдання ти сьогодні виконував / виконувала.

А яке завдання тобі сподобалося найбільше?

2.Математика

1)Попрацюй за підручником с.71-72

№1- виконай обчислення самостійно.

№2- із таблиці множення числа 2 склади і запиши в зошит таблицю ділення на 2. При цьому користуйся правилом: якщо добуток поділити на перший множник, то отримаємо другий множник.

№3-усно.

№4-обчисли вирази, користуючись таблицею діленняна 2. 

Пам'ятай! Якщо у виразі є дії ділення і додавання чи віднімання, то першою виконується дія ділення.

№5- Задачі

1)Було-12г.                                           2)Було - 16ж.

   Заховала у 2 дупла по ? г.                 Заховав у ? рядів по 2 ж.

2) "Розумники" -частина 5, тема 6 , завдання 1-5 .

3) Д/з: с.72, №7, 8, 9.

3.Українська мова

1)Працюємо в "Розумниках"-частина 4, тема 6, завдання 1-4,

2) за презентацією:

https://drive.google.com/file/d/1FJwBKLypZurWVLB0GPs5yVuU70MDyoYs/view?usp=share_link

3) та підручником с.20 

4.Англійська мова (ІІ)/Інформатика (І)

Вчимося друкувати та редагувати текст.

https://docs.google.com/presentation/d/1SgZ8nbjgHVS1lxntJZT1nkhkks5WpNpg/edit?usp=share_link&ouid=101140059113455686964&rtpof=true&sd=true

5.Мистецтво 

Ліпимо слоненятко

https://docs.google.com/presentation/d/11gEh-FBVsbgMmw2iXVCY_PQxO9U56_zR/edit?usp=share_link&ouid=101140059113455686964&rtpof=true&sd=true

Немає коментарів:

Дописати коментар