25.01.2023р.
1.ЯДС
МОЇ ЦІННОСТІ
Сьогодні ми продовжимо говорити про найважливіші якості людини. Ти проаналізуєш, що ти найбільше цінуєш у людях.
КРОК 1. РУХАНКА
| Розпочни урок з руханки “Тук-тук”. Зарядись позитивною енергією і розпочни урок. |
КРОК 2. ЖИТТЄВІ ЦІННОСТІ
КРОК 3. ЧИТАЄМО І РОЗМІРКОВУЄМО
1 | Прочитай казку Марії Чумарної “Сумлінна праця”. ЗАВАНТАЖ ТЕКСТ КАЗКИ |
2 | Поміркуй!
|
КРОК 4. ВІДПОЧИНОК
| Настав час відпочити. Виконай вправи для очей. |
КРОК 5. ЩО ЦІННЕ ДЛЯ МЕНЕ?
1 | А що ти цінуєш в людях понад усе? Виконай завдання 1 на с. 10 у зошиті. ![]() ![]() Зафарбуй на схемі те, що ти цінуєш в людині, зеленим кольором. Доповни власними варіантами. Можеш використати хмару слів. ![]() |
2 | Розгорни підручник на с. 20. Розглянь малюнки. ![]() ![]()
|
КРОК 6. СПРАВЖНІЙ ДРУГ
1 | Віднови вірш про дружбу. ВИКОНАЙ ОНЛАЙН-ЗАВДАННЯЯкий ще вірш чи пісеньку про дружбу ти знаєш? Якщо хочеш, прочитай його однокласникам та однокласницям, коли спілкуватиметеся по телефону. А можете влаштувати співи по телефону — це буде хор на відстані. Пісні об’єднують! |
2 | Творча робота. Це чудово, коли є друг чи подруга. Чудово, коли він / вона тебе підтримує та допомагає. Намалюй портрет свого друга / своєї подруги. Поруч із портретом запиши його / її риси характеру та ім’я. ЗАВАНТАЖ ШАБЛОНЗроби фото свого малюнка. Завантаж його у Вайбер-групу класу. Можливо, хтось із твоїх однокласників / однокласниць упізнає себе. Переглянь портрети, які намалювали твої однокласники та однокласниці. Можливо, хтось і тебе намалював? Як гадаєш? |
3 | Вправа “З’єднай прислів’я”. Український народ склав багато прислів’їв про друзів і дружбу. З’єднай частини речень так, щоб утворилися прислів’я. Прочитай їх. Одне з них вивчи напам’ять і розкажи своїм рідним чи друзям. ВИКОНАЙ ОНЛАЙН-ЗАВДАННЯ |
КРОК 7. МОЇ ВЧИНКИ
2 | Розглянь малюнки.
Можеш обговорити це зі своїми однокласниками та однокласницями по телефону. |
КРОК 8. ПІДСУМОК
2 | Рефлексія. Урок завершено! Ти сьогодні добре попрацював / попрацювала! Час відпочити!Розкажи рідним, які завдання ти сьогодні виконував / виконувала. А яке завдання тобі сподобалося найбільше? 2.Математика 1)Попрацюй за підручником с.71-72 №1- виконай обчислення самостійно. №2- із таблиці множення числа 2 склади і запиши в зошит таблицю ділення на 2. При цьому користуйся правилом: якщо добуток поділити на перший множник, то отримаємо другий множник. №3-усно. №4-обчисли вирази, користуючись таблицею діленняна 2. Пам'ятай! Якщо у виразі є дії ділення і додавання чи віднімання, то першою виконується дія ділення. №5- Задачі 1)Було-12г. 2)Було - 16ж. Заховала у 2 дупла по ? г. Заховав у ? рядів по 2 ж. 2) "Розумники" -частина 5, тема 6 , завдання 1-5 . 3) Д/з: с.72, №7, 8, 9. 3.Українська мова 1)Працюємо в "Розумниках"-частина 4, тема 6, завдання 1-4, 2) за презентацією: https://drive.google.com/file/d/1FJwBKLypZurWVLB0GPs5yVuU70MDyoYs/view?usp=share_link 3) та підручником с.20 4.Англійська мова (ІІ)/Інформатика (І) Вчимося друкувати та редагувати текст. 5.Мистецтво Ліпимо слоненятко |
Немає коментарів:
Дописати коментар