23.01.2023р.
1.ЯДС
ЦІННІСТЬ ЗВИЧАЙНИХ РЕЧЕЙ
Сьогодні ми ознайомимося з продовженням оповідання Олени Лободи. На нас чекає ще один цікавий і повчальний випадок із життя Захара.
КРОК 1. РУХАНКА
| Розпочни урок з руханки “А ти готовий?”. |
КРОК 2. ЧИТАЄМО ТА РОЗМІРКОВУЄМО
1 | Прочитай пригоду третю “Чашка” (див. підручник на с. 18). |
2 | Усно дай відповіді на запитання за змістом прочитаного в підручнику на с. 18. - Розкажи своїм рідним, як Захар почувався, коли хрещений відмовився подарувати йому чашку.
- Як ти гадаєш, чи зможе дядько Сергій пробачити своєму хрещенику необачний вчинок?
- Словесно змоделюй власну поведінку на прикладі вчинку Захара. Можеш змоделювати це з однокласником / однокласницею по телефону.
- Поясни, чому важливо поважати чужу власність.
|
3 | Перевір, чи уважно ти читав / читала. Виконай завдання 1 у зошиті на с. 9. |
КРОК 3. РУХЛИВИЙ ВІДПОЧИНОК
| Настав час відпочити. Виконай веселу руханку. |
КРОК 4. МАЛЮЄМО
1 | Я знаю, ти любиш малювати! Виконай завдання 2 на с. 9 у зошиті. - Що тебе найбільше вразило в уривку? Намалюй.
Сфотографуй малюнок і завантаж у Вайбер-групу класу. Переглянь малюнки однокласників та однокласниць. Дізнайся, що вразило їх у цій історії. |
2 | Вправа “Малюють одразу дві руки”. Ця вправа допоможе тобі зробити наступні завдання ще краще. Настав час помалювати обома руками. Виконай завдання 3 на с. 9 у зошиті. Наведи контури чашок обома руками. Розфарбуй їх. - Чи подобаються тобі чашки, які ти намалював / намалювала?
- Який твій улюблений напій?
- А який чай ти любиш пити?
|
КРОК 5. ГОТУЄМО ЧАЙ
| Алгоритм приготування чаю. Уяви, як ти готуєш чай. Склади алгоритм приготування чаю. ВИКОНАЙ ОНЛАЙН-ЗАВДАННЯ- Як ти гадаєш, хто може виконати цей алгоритм? Поясни відповідь.
Увечері приготуй рідним чай і поговори про події дня. |
КРОК 6. ПІДСУМОК
| Рефлексія. - Чи сподобався тобі сьогоднішній урок?
- Яке завдання тобі сподобалося виконувати найбільше?
- Коротко запиши свої враження у зошит.
2.Англійська мова (І)/Інформатика (ІІ) 3.Фізкультура 4.Українська мова 1)Попрацюй за підручником с.16-17, вправи 1-4 та 3)на с.18 у підручнику вивчи правило та виконай письмово вправу 5.
5. ЯДС (математична галузь) |
Немає коментарів:
Дописати коментар