вівторок, 7 квітня 2020 р.


Завдання на 8 квітня, середу
1 урок – Літературне читання
Тема. Художній і науково-художній твір. Діалог за змістом прочитаного.
Читайте оповідання Миколи Носова, відомого автора книжок «Пригоди Незнайка та його друзів».
Микола Носов
Автомобіль
Коли ми з Мишком були зовсім маленькі, нам дуже кортіло покататися на автомобілі, тільки нам ніяк не щастило. Хоч як ми просили шоферів, ніхто не хотів нас катати. Одного разу ми гуляли у дворі. Аж дивимося — на вулиці, коло наших воріт, зупинився автомобіль. Шофер із машини виліз і кудись пішов.
Ми підбігли.
Я кажу:
— Це «Волга».
А Мишко:
— Ні, це «Москвич».
— Багато ти тямиш! — кажу я.
— Звичайно, «Москвич», — каже Мишко. — Подивись, який у нього капор.
— Який, — кажу, — капор? Це у дівчаток буває капор, а у машини — капот! Ти поглянь, який кузов.
Мишко подивився і каже:
— Ну, таке пузо, як у «Москвича».
— Це в тебе, — кажу, — пузо, а в машини ніякого пуза нема.
— Ти ж сам сказав «пузо»!
— «Кузов», я сказав, а не «пузо»! Ех, ти! Не тямиш, а лізеш! Мишко підійшов до автомобіля ззаду й каже:
— А у «Волги» хіба є буфер? Це в «Москвича» — буфер.
Я кажу:
— Ти б краще мовчав. Вигадав ще буфер якийсь. Буфер — це у вагоні на залізниці, а в автомобіля бампер. Бампер є і в «Москвича» і у «Волги».
Мишко помацав бампер руками і каже:
— На цей бампер можна сісти і поїхати.
— Не треба, — кажу я йому.
А він:
— Та ти не бійся. Проїдемо трохи і сплигнемо.
Тут прийшов шофер і сів у машину. Мишко підбіг ззаду, сів на бампер і шепоче:
— Сідай швидше! Сідай швидше!
Я кажу:
— Не треба!
А Мишко:
— Іди швидше! Ех ти, боягуз!
Я підбіг, причепився поруч. Машина рушила і як помчить! Мишко злякався і каже:
— Я сплигну! Я сплигну!
— Не треба, — кажу, — розіб'єшся!
А він торочить:
— Я сплигну! Я сплигну!
І вже спускав одну ногу. Я оглянувся назад, а за нами інша машина мчить. Я кричу:
— Не смій! Глянь, тебе зараз машина задавить!
Люди на тротуарі зупиняються, на нас дивляться. На перехресті міліціонер засюрчав у свисток. Мишко перелякався, сплигнув на бруківку, а руки не відпускає, за бампер держиться, ноги по землі волочаться.
Я злякався, схопив його за комір і тягну вгору. Автамобіль зупинився, а я,все тягну. Мишко нарешті знову заліз на бампер. Навколо народ зібрався.
Я гукаю:
— Держись, дурню, міцніше!
Тут усі засміялись. Я побачив, що ми зупинились, і зліз.
— Злазь, — кажу Мишкові.
А він з переляку нічого не тямить. Насилу я одірвав його від цього бампера. Підбіг міліціонер, номер записує. Шофер із кабіни виліз — усі на нього накинулись:
— Не бачиш, що в тебе ззаду робиться?
А про нас забули. Я шепочу Мишкові:
— Ходімо!
Відійшли ми трохи і бігом у провулок. Прибігли додому, захекались. У Мишка обоє колін до крові обідрані і штани подерті. Це він коли по бруківці на животі їхав. Перепало йому від мами!
Потім Мишко каже:
— Штани — це нічого, зашити можна, а коліна самі заживуть. Мені ось тільки шофера шкода: йому, напевно, через нас перепаде. Бачив, міліціонер номер машини записував?
Я кажу:
— Треба було залишитись і сказати, що шофер не винен.
— А ми міліціонерові листа напишемо, — каже Мишко.
Заходились ми листа писати. Писали, писали, аркушів з двадцять
паперу зіпсували, нарешті написали:
«Дорогий товаришу міліціонере! Ви неправильно записали номер. Тобто Ви записали номер правильно, тільки неправильно, що шофер винен. Шофер не винен: винні ми з Мишком. Ми причепились, а він не знав. Шофер добрий і їздить правильно».
На конверті написали:
«Ріг вулиці Горького та Великої Грузинської, одержати міліціонерові».
Запечатали листа й кинули в скриньку. Напевне, дійде.

Дайте відповіді на питання.
Хто головні герої твору?
Між ким був діалог у творі? Зверніть увагу, як записується діалог у творах.
Про що був діалог?
Що придумали хлопці?
Чим закінчилася ця історія?
До чого могла б призвести вигадка Мишка?
Як повинен був вчинити товариш Мишка? Обидва хлопчики?
Чи дійде лист хлопців до адресата? Чому?
Чого вчить дане оповідання?
Чого не можна робити?
Це оповідання дуже повчальне для вас, як не можна робити ніколи, як потрібно вміти категорично відмовлятися від подібних розваг. Адже такі вчинки призводять до трагічних наслідків як героїв, так і інших людей.

2 урок – Фізкультура
За цим посиланням ви знайдете  чудову фізичну розминку. Рухайтеся активно, весело та залучайте до розминки своїх рідних.

3 урок – Англійська мова
Інна Симонішена запрошує вас на заплановану конференцію Zoom.
Час:  8 квітня 2020 02.00 РМ Київ
Підключитися до конференції https://us04web.zoom.us/j/3283729620
Ідентифікатор конференції: 3283729620
Тема. Amasing world.
P.B.p.54-55(дом. читання)

4 урок – Математика
Тема. Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення.
Матеріал до уроку: підручник с. 136 – 137, № 904 – 913
Працюєте самостійно.
Під час обчислення прикладів на ділення двоцифрових чисел на двоцифрові використовуйте 2 способи: спосіб добору та спосіб послідовного ділення. Вибираєте, яким вам зручніше чи раціональніше відповідно до прикладу.
№ 904, 910, 911, та 913 усно, решта письмово.
Тренуємося у збірн. «2000 вправ» с. 37.
Перевірна робота за посиланням: 
  https://miyklas.com.ua/TestWork/Join/O4BrK-Gt0kaenw2mvgXffw

5 урок – Природознавство
Тема. Гриби – живі організми. Будова  грибів. Значення грибів у природі      
   1.   Перегляньте  відео.

2    2.     А також презентацію за посиланням:  https://drive.google.com/file/d/1Yuxl6NcEyy0_2hPBReU3hE50znEykwfK/view?usp=sharing


3    3.     Познайомтеся з їстівними та отруйними грибами.                                                

4    4.     Виконайте перевірну роботу за посиланням:
             Завдання необхідно виконати до  10 квітня 10:00 ред.
                    https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=446853
                                 або
       
Код доступу 446853

 Використайте цей код, відкривши посилання  join.naurok.ua


Немає коментарів:

Дописати коментар