вівторок, 14 квітня 2020 р.


Завдання на 15 квітня, середу
1 урок – Літературне читання
Тема.  Особливості лічилки.
1)Лічилка — це короткий віршик, що допомагає під час гри визначити чергу учасників. Із цією метою лічилку промовляють в особливому ритмі, що допомагає рахувати.
2)Рахуй лічилкою:              Летів рій бджілок
зі ста лічилок.
Зійшлися діти,
давай лічити,
бо кожна бджілка,
немов лічилка:
кого укусить -
жмурити мусить.
-Добери споріднені слова до слова лічилка. (Лічба, лічити.)
3)Прочитай вірші. Подумай, як їх ще можна назвати? Де, і з якою метою їх промовляють?
 Йшла Галинка на стежинку,
           Загубила там корзинку
           А в корзинці паляниця
           Хто з’їв, тому жмуриться
- До якої гри призначена ця лічилка?
Бігли коні під мостами
З золотими копитами.
Дзень, брязь — вийшов князь!

4)Відпочинь та подивися мультфільм із лічилкою:
5) А тепер читай лічилки, аж поки не втомишся. Яка чи які сподобається (ються), вивчи напамять.
                                 Раз, два, три, чотири
Козі дзвоника вчепили,
Коза бігає, кричить,
Просить дзвоник відчепить.

                                Стоїть півень на току
У червонім чобітку.
Будем півника просити:
— Ходи жито молотити!
Аки - маки, таки - паки, завелися в рiчцi раки, стали раки, воду пити-ти виходь, тобi водити.

Енi - бенi, люки - паки, тюль - буль - буль, каляки - смаки, еус - деус, кiсла - деус, еус - деус - бац.

Еники-беники їли вареники, еники-беники кльоц - вийшов вусатий матрос.

Ерлички-перлички, червоні ґудзички, на кого випаде, на того бенц.

Їхав-їхав хлоп хлоп на конику гоп-гоп, а за хлопом пан пан, на конику сам сам, а за паном жид-жид, на конику плиг-плиг, а за жидом жиденята, погубили портенята.

Котилася торба з високого горба, а в тiй торбi - хлiб паляницi, хто знайде, той буде жмуриться.

Одене-бубене, рекеке - мекеке, сандер - пандер, бiбки - рiпки, мiпки - зiпки - кльоц.

Мала баба три сини - були вони русини: один ходив до школи, другий робив підкови, а третій був розпусняк - вкрав він в баби капусняк.

Раз, два, три, чотири - мене грамотi учили, i читати i писати i на конику скакати.

 Сiв метелик на травичку, i сказав таку  дурничку - раз, два, три - напевно вийдеш ти.
Уно - дуно раба, квiнтер - пiнтер жаба, уно - дунорекс, квiнтер - пiнтерзекс.

 Раз, два -
дерева
три, чотири -
вийшли звірі,
п'ять, шість -
падолист,
сім, вісім -
птахи в лісі,
дев'ять, десять-
це сунички
підвели червоні личка.

 Раз, два, три, чотири, п'ять!
Вийшов зайчик погулять.
Як нам бути, щоробити?
Треба зайчика зловити.
Будем знову рахувати:
Раз, два, три, чотири, п'ять.
Зараз я іду шукать!

 Стоїть верба над потоком.
Похилилась трохи боком.
Похилилась до води,
Ти лови.

 Тікав заєць через міст.
Довгі вуха, куций хвіст,
А ти далі не тікай,
рахувати починай,
раз, два, три - вийди ти.

 Качка з річки йшла,
гурт качок вела:
це - качатко сиве,
це - як жовта слива,
це - брудненький квачик,
це - м'якенький  м'ячик,
це - як вовни жменька,
це - кривеньке,
це - сніжок побіг...
Скільки ж їх усіх?

 Бігла лялька
коло ковалька
в семи кожухах,
в трьох капелюхах,
в небо гляділа -
злетіти хотіла.

Раз, два, три,
чотири, п'ять-
п'ять горобчиків летять,
Раз, два, три, п'ять -
йду четвертого шукать.

 Бiля двору - дві  Федори,
біля ґанку - дві Тетянки,
а на лузі - дві Ганнусі,
біля річки - дві Марічки.
Ой, дівчаток тих багато.
Порахуйте їх, малята.

 Гулі, гулі -
такі очі,
як моргулі.
чинки, чинки -
такі очі,
як мисчинки,
чата, чата -
такі очі,
як горщата.

 Лізла баба по драбині
та й упала межи свині.
Не кусайте мене, свині,
буду ваша господиня.

 - Ласю-Парасю,
Де була?
- У лісі,
- Що їла?
- Горісі,
- Чим кусала?
- Зубами,
- Куди клала?
- До мами.

 Нашa совонька-сова
позабула всі слова.
На пеньку сидить,
очима лупає,
ногами тупає.
Туп-туп!

 Сітка, вітка,
дуб, дубки -
поставали козаки,
Шабельками брязь -
вийди, князь.

 - На чому стоїш?
- На камені,
- Що п'єш?
- Квас
- Ану злови нас.

 Ходить бусол по болоту
просить хлопців на роботу.
Хлопці кажуть:
- Не піду!
Бусол каже:
- Заплачу.

Котьо, котьо, котьоло
через море їхало,
золото, срібло везло.
Подоляночко, вставай,
свого перстеня шукай.

 Іде коза рогата,
веде діток, кошлата.
А хто козу туркне,
того коза штурхне.

 Сидить жаба під корчем,
зачинає рити,
На кого це слово впаде,
той буде жмурити.

 За горами, за лісами
cтоїть бочка з пирогами.
Раз, два, три -
то жмурити будеш ти!

 Федір, Сидір і Каленик
Збудували тут куреник.
У куренику сидять,
По варенику їдять.
В нас вареників немає,
Хто жмуритись починає?

 Біг заєць по льоду,
рвав траву лободу
Що набрав - то в пучок,
мій, мій сірячок.

 Покололо, покотило,
по дорозі волочило.
Сонце, місяць і зірки -
на кілочку вийдеш ти.

6) Спробуй і сам скласти лічилку.

2 урок – Фізкультура
Спробуйте зберегти позитивний настрій протягом усього дня! І допоможе вам суперруханка у компанії Zumba Kids!

3 урок – Англійська мова
Тема. Наш дивовижний світ. Закріплення.
Інна Симонішена приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 3 -В
Время: 15 апр 2020 02:00 PM Киев
Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 328 372 9620

Дом. завдання: РВ р 66-67 (усно)
                          АВ р 64-65 (письмово)
4 урок – Математика
Тема. Знаходження значень числових виразів на кілька дій. Розв’язування задач, що містять трійку взаємозв’язаних величин.
1.№943 усно
2.№944 обчислити, надписуючи проміжні дії.
3.№945. Визначити порядок дій і по діях знайти значення виразу.
4. Задача 947, 951
5.№949 усно (але уважно читайте умову)

5 урок – Природознавство
Тема. Віруси.
1.Прочитайте статтю у підручнику с.127-128
2.Переглянь мультик про віруси і мікроби.
3. Якщо хочеш більше дізнатися про віруси, заглянь сюди і прочитай:

Немає коментарів:

Дописати коментар