Завдання
на четвер, 2 квітня
1 урок – Українська мова
Зустрічаємося на
конференції о 11.00
Время: 2 апр 2020
11:00 AM Киев
Подключиться к
конференции Zoom
Идентификатор
конференции: 210 423 4268
Тема. Змінювання
прикметників за родами. Родові закінчення прикметників.
Працюємо за підручником на с. 131 – 132.
Виконати письмово
впр. 315, усно 316.
Д/з – впр. 318.
2 урок – Математика
Запрошую на онлайн
– урок з математики о 10.00.
Время: 2 апр 2020
10:00 AM Киев
Подключиться к
конференции Zoom
Идентификатор
конференции: 210 423 4268
Тема. Ділення на
двоцифрове число способом добору.
Матеріал підручника
с. 133, № 876 – 884
Д/з – збірник, с.
113, №1, 2. Задача 1.
3 урок - Читання
Читаємо художні
твори українських письменників. Виконуємо завдання на основі змісту
прочитаного.
Знайомтеся : Іван
Андрусяк.
"Справжня
книжка — та, з якою ти і посмієшся, і побалуєшся, а десь і слізки можуть
закрутитися в очах… І тобі хочеться поспілкуватися з її героями, іноді й
посперечатися з ними, і ти роздумуєш, як би вчинив чи вчинила на місці героя в
тій чи іншій ситуації. Та головне: після прочитання у тебе в душі залишається
щось дивне, якесь неясне хвилювання, тремке, але добре і світле…"
(Іван Андрусяк)
"Третій
сніг" Івана Андрусяка - книжка про те, як не стати вовком у зграї хижаків.
Адже, коли живеш у лісі й мусиш щодня хвилюватися, щоб тебе чи найближчого
друга бува не з’їли, залишатися добрим і пухнастим ох як нелегко. Тим паче,
коли ти їжак і по суті — хиже й колюче звірятко, хоч і незле. Втім, у «Третьому
снігові» Іван Андрусяк не лише говорить із малими читачами про одвічні теми
добра й зла, а й торкається не зовсім популярних в українській дитячій
літературі сюжетів .
Прочитай!
Тобі сподобається!
Іван Андрусяк
ТРЕТІЙ СНІГ
(уривок)
Перший
сніг цього року випав дуже рано, ще на початку листопада. Він був мокрим,
липким і свого запаху ще не мав.
Пахнув прілим листям, присохлими бур’янами й утомленим вітром, який завжди в лісі трохи розгублений, а часом і боязкий.
Вибравшись ізранку зі своєї хатки на галявині в заростях терену, старанно замаскованої купою сухого гілляччя, їжак Петро зітхнув. Брудні клапті першого снігу скапували поміж гілок, навіваючи думки про застуду, ангіну й гірку мікстуру, яку доведеться пити, пропускаючи школу. А ще про те, що за першим снігом неодмінно прийде перший мороз, а отже, в його рідні кущі скоро навідаються ласі істоти. Бо ягоди терену достигають із першим морозом, а доти вони терпкі й несмачні.
Пахнув прілим листям, присохлими бур’янами й утомленим вітром, який завжди в лісі трохи розгублений, а часом і боязкий.
Вибравшись ізранку зі своєї хатки на галявині в заростях терену, старанно замаскованої купою сухого гілляччя, їжак Петро зітхнув. Брудні клапті першого снігу скапували поміж гілок, навіваючи думки про застуду, ангіну й гірку мікстуру, яку доведеться пити, пропускаючи школу. А ще про те, що за першим снігом неодмінно прийде перший мороз, а отже, в його рідні кущі скоро навідаються ласі істоти. Бо ягоди терену достигають із першим морозом, а доти вони терпкі й несмачні.
Якщо прийдуть люди, це ще півбіди. Їжак
Петро навчився давати з ними раду. В одній із книжок він вичитав, що люди —
такі дивні істоти, які дуже залежні від свого зору.
Вони бояться того, чого не бачать. Отже, їх легко перехитрити, впливаючи на слух чи, скажімо, нюх. Але нюх у людей не дуже розвинутий. Щоб їх налякати, потрібен гострий і різкий запах, якого їжак Петро видобути не вмів. Тому він поклався на слух — і не прогадав.
Минулої осені, коли люди прийшли до його тернівника, їжак Петро заховався у свою хатку під купою сухого гілляччя й заходився голосно хропіти. Навіть голосніше, ніж він хропе уві сні. А всі їжаки, щоб ви знали, уві сні хропуть…
— Мамо! Мамо! — зачувши ці звуки, закричала раптом менша на зріст людина (певно, то була людська дитина).
Вони бояться того, чого не бачать. Отже, їх легко перехитрити, впливаючи на слух чи, скажімо, нюх. Але нюх у людей не дуже розвинутий. Щоб їх налякати, потрібен гострий і різкий запах, якого їжак Петро видобути не вмів. Тому він поклався на слух — і не прогадав.
Минулої осені, коли люди прийшли до його тернівника, їжак Петро заховався у свою хатку під купою сухого гілляччя й заходився голосно хропіти. Навіть голосніше, ніж він хропе уві сні. А всі їжаки, щоб ви знали, уві сні хропуть…
— Мамо! Мамо! — зачувши ці звуки, закричала раптом менша на зріст людина (певно, то була людська дитина).
— Чуєш: отам у кущах хтось хропе! Ой, як
страшно!
Радий такому успіху, їжак Петро захропів ще старанніше.
— Гм, справді… — розгубилася мама. — Хто б це міг бути?..
— Може, це лиха гадюка, якої ти мені завжди наказувала остерігатися?
— Але ж гадюки нібито не хропуть… — ще дужче засумнівалася мама. — Та й гадюки вже мали би спати, донечко.
Вони ж іще на Здвиження ховаються по хащах, закамарках і вітроломах…
— Хіба ж то не вітролом? — не вгавала людська дитина.
Радий такому успіху, їжак Петро захропів ще старанніше.
— Гм, справді… — розгубилася мама. — Хто б це міг бути?..
— Може, це лиха гадюка, якої ти мені завжди наказувала остерігатися?
— Але ж гадюки нібито не хропуть… — ще дужче засумнівалася мама. — Та й гадюки вже мали би спати, донечко.
Вони ж іще на Здвиження ховаються по хащах, закамарках і вітроломах…
— Хіба ж то не вітролом? — не вгавала людська дитина.
—
Бачиш, яка купа гілляччя. А отой хропун десь під ним… Мамо, а може, то
ведмідь?!
Старанно хропучи, їжак Петро посміхнувся, уявляючи, як очі малої на цих словах стали великі і круглі.
— Ну, ведмедеві ще ніби рано спати… Але знаєш, дитинко: береженого Бог береже. Краще ходімо звідси від гріха подалі. Бо мало що… Там, на узліссі, хоч і не такий рясний терен, зате безпечніше…
Ну, з такими страхопудами їжак Петро й цього року легко впорається…
Старанно хропучи, їжак Петро посміхнувся, уявляючи, як очі малої на цих словах стали великі і круглі.
— Ну, ведмедеві ще ніби рано спати… Але знаєш, дитинко: береженого Бог береже. Краще ходімо звідси від гріха подалі. Бо мало що… Там, на узліссі, хоч і не такий рясний терен, зате безпечніше…
Ну, з такими страхопудами їжак Петро й цього року легко впорається…
Повністю повість-казку Івана
Андрусяка "Третій сніг" можна прослухати в аудіозапису на сайті: https://soundcloud.com/
Дайте відповіді
на запитання:
1. Якої пори року відбувалися події в тексті?
2. Знайдіть у тексті опис першого снігу. Перечитайте.
3. Знайдіть речення, яке розказує, де знаходилася хатка їжака Петра.
4. Коли достигають ягоди терену?
5. Чого бояться люди за міркуванням їжака?
6. Яку хитрість придумав їжак? Чи спрацювала його хитрість?
7. Що можна сказати про їжачка? Який
він?
8. Що нового ви дізналися із оповідання?
4 урок – Російська
мова
Тема. Вживання синонімів. Знаходимо в тексті відоме і
нове.
Працюємо за підручником на с. 136 – 138.
Прочитайте упр. 271, 272. Выполните к ним
задания.
Составьте
несколько связных предложений за упр. 273 и дополните предложения в
упр.274.
Выполните
письменно упр. 275 и 277.
д/з-
упр. 278.
Немає коментарів:
Дописати коментар