понеділок, 6 квітня 2020 р.


Завдання на 7 квітня, вівторок

1 урок – Літературне читання
Тема. Художні і науково-художні твори.
Прочитайте оповідання Василя Чухліба.
Дідова пасіка
Біля криниці стояла велика дубова діжка. Час від часу в діжку наливали води. Вода проти сонця нагрівалась, і Варочка щодня поливала нею квіти та вишеньки біля хати.
Якось Варочка зачерпнула води, зирк — а в відерці бджола плаває.
Варочка поставила відерце й почала пильно розглядати бджолу. Чи то бджолі закортіло скупатися, чи води напитись. Вона борсалася у воді, намагалась змахнути крильцями. Але крильця намокли, й нічого з тих силкувань не виходило.
"Еге, вона ж не злетить, ще й потонути може! " — подумала Варочка. Проте дівчинка боялась навіть доторкнутися до бджоли — ще вжалить. І Варочка загукала:
— Дениску-у-у! Швидше йди сюди! Бджола тоне!
Дениско шурхонув із вишні, де рвав ягоди на вареники. Плутаючись у картоплинні, підбіг до Варочки, швиденько знайшов прутика і вихопив бджолу з води.
— Мабуть, це бджола з пасіки діда Оксена,— сказала Варочка.— Давай віднесемо йому!
Дід Оксен сидів під старою грушею, щось стругав.
— Ваша? — Дениско розчинив коробочку, в якій повзала бджола.
Дід вийняв із кишені окуляри, помружився:
— Авжеж, моя! Свою худібку я завжди впізнаю.
Варочка розповіла, як вони стали бджолі у пригоді.
— Ну й рятівнички! Оце я розумію! — сказав дід.
Він пригостив їх медом, сотовим, пахучим. А бджола тим часом вилізла з коробочки і раптом злетіла, та високо здійнятися не змогла, сіла дідові на бороду. Пасічник не займав її.
— Нехай зігріється,— сказав, усміхнувшись.
Коли бджола заметушилася, дід виплутав її з бороди, посадив на широчезну долоню. Бджола продзижчала щось, зблиснула золотою цяткою над столом і зникла у верховітті старої груші.

1. Прочитайте оповідання.
2. Назвіть головних героїв.
3. Перекажіть текст батькам.
4. Відшукайте в тексті 10 прикметників. Визначте рід (усно)

2 урок – Математика
Запрошую  на конференцію: Zoom.
Час: 7 апр 2020 10:00 AM Киев
Подключитися до конференції Zoom
Ідентифікатор конференції: 210 423 4268
Пароль: 029259
Тема. Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення.
Матеріал до уроку: підручник с. 135-136, № 894 – 903.
Практичні завдання: №894, 895, 899 – усно.
№896, 902 – письмово способом послідовного ділення.
№897 – розвязати рівняння.
Задача 898.
                                 5 автобусів по 20 учнів
  ? автобусів
                                 ? автобусів по 33 учні

Логічна задача 900
Підказка. Спочатку суму номерів трьох будинків поділіть на їх кількість.
Задача 903 розвяжіть двома способами виразами.
Д/з: збірник, с.116, в-1, №1,2,3, задача 1

3 урок – Українська мова
Урок розвитку звязного мовлення
Тема. Письмовий переказ за серією сюжетних малюнків, планом, опорними словами.
Матеріал до уроку: с. 136 , вправа 325 підручника.
Кроки виконання цього завдання ви знайдете в презентації за посиланням:
4 урок – Російська мова
Тема. Читання казки Едуарда Шима «Камінь, струмок, бурулька і сонце».
Обговорення прочитанного. Переказ.
Читайте сказку на с. 138 -140 учебника.
Дайте ответы на вопросы после сказки.
Устно продолжите предложения , что в упражнении 281.
Кратко запишите пересказ сказки.
Прочитайте стихотворение В. Викторова «Весенний воздух свеж и чист..», что в упражнении 282.
Постарайтесь выучить его наизусть.

Немає коментарів:

Дописати коментар