Завдання
на 7
квітня,
вівторок
1 урок – Літературне читання
Тема. Художні і
науково-художні твори.
Прочитайте оповідання
Василя Чухліба.
Дідова пасіка
Біля криниці стояла велика дубова діжка.
Час від часу в діжку наливали води. Вода проти сонця нагрівалась, і Варочка
щодня поливала нею квіти та вишеньки біля хати.
Якось Варочка зачерпнула води, зирк — а в
відерці бджола плаває.
Варочка поставила відерце й почала пильно
розглядати бджолу. Чи то бджолі закортіло скупатися, чи води напитись. Вона
борсалася у воді, намагалась змахнути крильцями. Але крильця намокли, й нічого
з тих силкувань не виходило.
"Еге, вона ж не злетить, ще й
потонути може! " — подумала Варочка. Проте дівчинка боялась навіть
доторкнутися до бджоли — ще вжалить. І Варочка загукала:
— Дениску-у-у! Швидше йди сюди! Бджола
тоне!
Дениско шурхонув із вишні, де рвав ягоди
на вареники. Плутаючись у картоплинні, підбіг до Варочки, швиденько знайшов
прутика і вихопив бджолу з води.
— Мабуть, це бджола з пасіки діда Оксена,—
сказала Варочка.— Давай віднесемо йому!
Дід Оксен сидів під старою грушею, щось
стругав.
— Ваша? — Дениско розчинив коробочку, в
якій повзала бджола.
Дід вийняв із кишені окуляри, помружився:
— Авжеж, моя! Свою худібку я завжди
впізнаю.
Варочка розповіла, як вони стали бджолі у
пригоді.
— Ну й рятівнички! Оце я розумію! — сказав
дід.
Він пригостив їх медом, сотовим, пахучим.
А бджола тим часом вилізла з коробочки і раптом злетіла, та високо здійнятися
не змогла, сіла дідові на бороду. Пасічник не займав її.
— Нехай зігріється,— сказав, усміхнувшись.
Коли бджола заметушилася, дід виплутав її
з бороди, посадив на широчезну долоню. Бджола продзижчала щось, зблиснула
золотою цяткою над столом і зникла у верховітті старої груші.
1. Прочитайте оповідання.
2. Назвіть головних героїв.
3. Перекажіть текст батькам.
4. Відшукайте в тексті 10 прикметників. Визначте рід (усно)
2 урок – Математика
Запрошую на конференцію: Zoom.
Час: 7 апр 2020
10:00 AM Киев
Подключитися до
конференції Zoom
Ідентифікатор
конференції: 210 423 4268
Пароль: 029259
Тема. Ділення на двоцифрове
число способом послідовного ділення.
Матеріал до уроку:
підручник с. 135-136, № 894 – 903.
Практичні завдання:
№894, 895, 899 – усно.
№896, 902 –
письмово способом послідовного ділення.
№897 – розв’язати рівняння.
Задача 898.
5 автобусів по
20 учнів
? автобусів
? автобусів по
33 учні
Логічна задача 900
Підказка. Спочатку суму номерів трьох будинків поділіть
на їх кількість.
Задача 903 розв’яжіть двома способами виразами.
Д/з: збірник, с.116, в-1, №1,2,3, задача 1
3 урок – Українська мова
Урок розвитку зв’язного мовлення
Тема. Письмовий переказ
за серією сюжетних малюнків, планом, опорними словами.
Матеріал до уроку:
с. 136 , вправа 325 підручника.
Кроки виконання
цього завдання ви знайдете в презентації за посиланням:
4 урок – Російська мова
Тема. Читання казки
Едуарда Шима «Камінь, струмок, бурулька і сонце».
Обговорення прочитанного.
Переказ.
Читайте сказку на с. 138 -140 учебника.
Дайте ответы на вопросы после сказки.
Устно продолжите предложения , что в упражнении 281.
Кратко запишите пересказ сказки.
Прочитайте стихотворение В. Викторова «Весенний
воздух свеж и чист..», что в упражнении 282.
Постарайтесь выучить его наизусть.
Немає коментарів:
Дописати коментар