Завдання
на 14 квітня,
вівторок
1 урок – Літературне читання
Тема. Підсумкова
перевірка. Навичка читання мовчки (письмово)
І.Прочитай текст мовчки, не ворушачи губами.
Льонок
Росла в саду дуже
красива яблунька. Весною вона вкривалась рожевим цвітом, а влітку на її гілках
наливалися червонобокі яблука. Але цієї весни яблунька ні листя, ні квітів
не випустила. Стояла якась сумна, невесела, аж похилилася, бідолашна.
- Ось я її поправлю, - сказала Катруся.
- Нехай вона не хилиться, а стоїть
рівненько-рівненько. Дівчинка підійшла до яблуньки і почала вирівнювати.
Але деревце замість того, щоб стояти прямо, зовсім вилізло із землі. Катруся
від несподіванки аж скрикнула. Тато і мама теж злякались, бо такого в них ще не
траплялося. Оглянули вони деревце і побачили, що всі корені в нього погризені,
сліди на них, як ото від мишачих зубів. Але, як потім з’ясували, шкоди
наробили не миші, а водяний щур, звірина така, схожа на пацюка. Тоді вони
втрьох почали шукати нору того щура. Де тільки її не шукали, та так і не знайшли.
Пожурилися за яблунькою, але що вдієш, жалем біді не зарадиш - це ж ясно.
Довелося миритися з утратою.
Невдовзі після того Катруся з татом ішли садком і раптом побачили, як маленький кошлатий звірок шмигнув біля сарайчика і за одну мить зник під колодками, що лежали вздовж стіни.
Невдовзі після того Катруся з татом ішли садком і раптом побачили, як маленький кошлатий звірок шмигнув біля сарайчика і за одну мить зник під колодками, що лежали вздовж стіни.
- Це ж, мабуть, отой щур сховався, - зашепотіла
збуджено Катруся.
- Татусю,
давай спіймаємо його!
Він узяв під кущем
винограду палицю і навшпиньки підійшов до колодок. Заглянув туди і бачить:
сидить звірок, голову сховав, а спину свою кошлату назовні виставив. «Ну,
не будемо ловити ґав», - подумав тато, підняв догори палицю. Замахнувся, а
рука чомусь не опускається, ніби щось її стримує і підказує: не поспішай, краще
роздивися, що воно таке! Колодок під стіною було три. Скинув тато верхню -
звірок поворухнувся, але не втік, тільки щільніше припав до землі. Тоді
Катрусин тато почав відсувати другу колодку. І лиш відсунув трохи — звірок
повернув голову і так глянув на нього, що тато аж одхилився - такий
несподіваний був той погляд. Очі у звірка, виявилось, зовсім голубі, великі і
чисті-чисті.
Катруся теж побачила його очі, скам’яніла на мить, потім як закричить:
Катруся теж побачила його очі, скам’яніла на мить, потім як закричить:
- Та це ж кошеня! І вона не помилилася.
То справді було кошеня.
Волохате, гарне - сибірської породи. Дощ, який ішов перед тим, намочив його,
розкошлав, ото ж воно й здалося їм водяним щуром. Зрозуміло, що кошеня
вони забрали собі й назвали його Льонком - за чисті голубі очі.
Іван Сенченко (310 слів)
ІІ. Виконай
завдання на листочку чи в зошиті та вишли вчителю.
І. Вибери
правильну відповідь
1.
Якої пори року відбувалась описана подія?
А) навесні
Б) улітку
В) восени
2. Що трапилося з яблунькою?
А) яблунька засохла без води
Б) вода підмила її корені
В) водяний щур обгриз корені яблуньки
А) навесні
Б) улітку
В) восени
2. Що трапилося з яблунькою?
А) яблунька засохла без води
Б) вода підмила її корені
В) водяний щур обгриз корені яблуньки
ІІ. Дай коротку відповідь
4. Продовж речення.
Весною яблунька _________________________________________________ ,
а літом __________________________________________________________ .
ІІІ. Встанови послідовність
5. Встанови послідовність подій, постав відповідні цифри.
____ Щур обгриз корені яблуньки.
____ Катруся хотіла яблуньку вирівняти, а вона впала.
____ Катрусин тато почав відсувати колодки.
____ Мимо Катрусі пробіг якийсь звірок і заховався між колодками.
____ Кошеня вони забрали собі.
____ Катруся хотіла яблуньку вирівняти, а вона впала.
____ Катрусин тато почав відсувати колодки.
____ Мимо Катрусі пробіг якийсь звірок і заховався між колодками.
____ Кошеня вони забрали собі.
____ Росла в саду дуже красива яблунька.
IV. Дай розгорнуту відповідь
IV. Дай розгорнуту відповідь
6. Що вразило тата і Катрусю, коли звірок подивився на них?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ü Завдання виконати на листочку чи в зошиті та вислати
вчителю.
2 урок – Математика
Надежда Корнийчук приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Конференция Zoom Надежда Корнийчук
Время: 14 апр 2020 11:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2104234268?pwd=VndEblZtdnlkbzVQYWlsNDFUdHVTQT09
Идентификатор конференции: 210 423 4268
Пароль: 029259
Надежда Корнийчук приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Конференция Zoom Надежда Корнийчук
Время: 14 апр 2020 11:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2104234268?pwd=VndEblZtdnlkbzVQYWlsNDFUdHVTQT09
Идентификатор конференции: 210 423 4268
Пароль: 029259
Тема. Трійки
взаємозв’язаних величин у задачах. Знаходження значень виразів на
кілька дій з дужками і без дужок.
1.№933, 934, 937,
938 – усно.
2.Знайдіть значення
виразів, вказавши порядок дій. №935, 941
3.Розв’яжи задачу 939. Запиши умову, накресливши таблицю:
В 1 посудині
|
К-сть посудин
|
Всього
|
|
Томатний
|
3 л
|
? б.
|
96 л
|
Морквяний
|
? л
|
7 п.
|
14 л
|
Підказка. у цій
задачі дві відповіді, бо два питання.
4. №942.
1) Накресли
прямокутник зі сторонами 5 см і 3 см.
2)Знайди його
периметр.
3)Знайди сторону
квадрата з таким самим периметром.
4)Накресли квадрат.
5. №940. Накресли
два відрізки за умовою.
3 урок – Українська мова
Тема. Узагальнення
знань з теми «Прикметник»
Виконати завдання.
1. Прикметники
відповідають на питання …
а) хто?, що? б) який? яка?яке?які? в) що робить? що зробить?
2. Вибери
рядок, в якому записані лише прикметники.
а) наспівний, пісня, співає
б) сільський, село, поселитися
в) чудовий, пахучий, яскравий
3. Прикметники
змінюються за родами в…
а) однині та множині б) тільки однині
в) тільки множині
4. Прикметники
середнього роду в однині мають закінчення …
а) – а, - я
б) – е, - є в) – ий, -
ій
5. До
поданих прикметників добери і запиши іменник.
Сірий, довговухий, боязкий __________________.
Нова, цікава, бібліотечна ________________.
Мелодійна, журлива, задушевна __________________ .
6. До
прикметників – синонімів добери з дужок відповідні іменники й запиши їх парами.
Яскравий, барвистий ( метелик, промінь).
Велика, велична ( споруда, груша)
7. Запиши прислів’я, підкресли прикметники – антоніми.
Виділи закінчення.
З маленького насіннячка виростає велике дерево.
Руки білі, а сумління чорне.
8. Пошир
текст прикметниками.
Весна
– чарівниця
Прилинула ___________ весна.
Задзюрчали ____________ струмочки. Потягнулися до сонечка _________ проліски. Красуні – берізки
загойдали ______________ гілочками.
_____________ конвалія підіймає списи -
листочки. Оживає _____________ ліс .
Перевірна робота: https://miyklas.com.ua/testwork
4 урок – Російська мова
Тема. Знаходження в
тексті, складання тематичних груп слів.
Материал урока:
учебник с. 144 – 146.
1.Прочитай стихотворение упр. 289. Вставь пропущенные
слова.
Выучи наизусть к концу недели.
2. Прочитай текст упр 290. Закончи предложения.
3.Прочитай текст «Карпати» в упр 292. Дай ответы на
вопросы после текста.
4. Выполни письменно упр. 293
5. Запиши тематическую группу слов на одну из данных
тем:
1)Весенняя природа. 2) Труд людей весной.
В группу включай слова, которые отвечают на вопросы:
кто? что? какой? (какая? какие?) как? что делать?
5 урок – Музичне
мистецтво
Ольга Мельник приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 3В
Время: 14 апр 2020 10:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 564 088 9766
Пароль: 945749
Немає коментарів:
Дописати коментар