Завдання на 26 березня, п’ятницю
| Предмети  | Тема  | Практичні завдання | 
| 1.Природознавство | Організація
  навчального проєкту. Тема: «Охорона 
  водойм рідного краю»  | 1. Підготувати цікаве, невеличке повідомлення,
  презентацію про одну з водойм України на тему «Значення водойм та їх охорона»,
  «Диво-водойми України». 2. Звернути увагу на такі запитання: - Які річки й озера України потребують
  охорони? Запропонуй заходи щодо їх охорони. - Що є причиною забруднення водойм і які
  їх наслідки? - Як забруднення води в річках і озерах
  впливає на рослинний  і тваринний світ? | 
| 2.Українська
  мова | Розвиток
  зв’язного мовлення. Самостійне складання письмового висловлювання про
  прочитаний твір. | Надежда
  Корнийчук приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. Тема: Українська
  мова Время: 26
  мар. 2021 02:00 PM Киев Подключиться
  к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/2104234268?pwd= VndEblZtdnlkbzVQYWlsNDFUdHVTQT09 Идентификатор
  конференции: 210 423 4268 Код
  доступа: 029259 Збірник,
  с.116, вправа 285, вивчити правила с.115. | 
| 3.Фізкультура | Розвиток
  фізичних якостей | Наталя
  Дідик is inviting you to a scheduled Zoom meeting. Topic:
  Розвиток фізичних якостей 4В 26.03 Time: Mar
  26, 2021 03:00 PM Kiev Join Zoom
  Meeting https://us02web.zoom.us/j/89071609942?pwd= WmcweHcrR1NJVk94UmtSam1JUXR5dz09 Meeting
  ID: 890 7160 9942 Passcode:
  1111 | 
| 4.Літературне
  читання | Твори
  зарубіжних письменників. Р. Кіплінг «Чому в носорога така шкура» | 1.У збірнику
  «Читаємо із задоволенням» с.113-115, прочитай ще одну казку Редьярда Кіплінга. 2.Навчись
  виразно читати та переказувати. 3.Виконай
  завдання , що після тексту, с.115-116. | 
| 5.Російська
  мова | Правопис.
  Написання парних дзвінких – глухих приголосних у корені слова | Переглянь презентацію https://drive.google.com/file/d/1rzoXiF
  n96Otn QLF3Q1P1XR6vvAIAsrS9/view?usp=sharing 1. Виконай впр. 213, 214,
  216 (усно). С.135-136 2.  Виконай впр.
  215 (письмово). | 
| 6.Основи
  здоров’я | Дорожньо-транспортні
  пригоди (ДТП). Групи дорожніх знаків. | 1.Прочитай
  статтю у підручнику, с. 114-116. 2.Розглянь
  і запам’ятай інформаційно-вказівні дорожні знаки. Запам’ятай! Головна причина ДТП
  – порушення Правил дорожнього руху! 3.Кого
  зацікавила тема, переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=gbq05j2W1Ok | 
 
Немає коментарів:
Дописати коментар