понеділок, 23 березня 2020 р.

Добрий день усім!
Цей тиждень - "канікули".
Обов'язково залишаймося вдома і не забуваймо про правила,  які врятують нас від страшного вірусу! 


Світлина від Лесі Міхєєвої.

Світлина від Лесі Міхєєвої.

Світлина від Лесі Міхєєвої.
Світлина від Маленькі розумники.
Я бажаю вам здоров'я і гарного настрою, незважаючи на те, що канікули ви мріяли провести по-іншому. Насолоджуйтеся спілкуванням із найдорожчими вам людьми, займайтеся улюбленими справами, грайте в цікаві ігри. Сподіваюся, що ви знайдете час і для читання улюбленої книги.

Для тих, хто любить долати вершини знань, навчатися, досягати гарних успіхів, пропоную тести. Їх ви можете виконувати за бажанням.

1. Прикметник
Завдання необхідно виконати до  27 березня 20:00 

Код доступу 842463
Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua

2.Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми
Завдання необхідно виконати до  27 березня 20:00 
Код доступу 485535
Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua

3.Прикметники-синоніми
Завдання необхідно виконати до  27 березня 20:00 .
Код доступу 412075
Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua

4. Математика 
Завдання необхідно виконати до  27 березня 20:00 
Код доступу 683658
Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua

5. Виконати дії
Завдання необхідно виконати до  27 березня 20:00 
Код доступу 877492
Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua

А також пропоную прочитати 2 художні тексти, знайти відповіді на питання за змістом. Так ви перевірите свої навички розуміння прочитаного.
1.
Материнське щастя
         Гарячого літнього дня вивела гуска своїх маленьких жовтеньких гусенят на прогулянку. Вона показувала діткам великий світ Цей світ був зелений і радісний – перед гусенятами простягнувся величезний зелений луг. Гуска навчала діток скубти молоду травичку. Травичка була солодка, сонечко тепле й ласкаве, моріг м’якенький, світ співав багатьма голосами жучків, метеликів, комах. Гусенята були щасливі.
         Коли це налетіла чорна хмара, на землю впали краплі дощу. А потім посипались чималі, як горобині яєчка, градинки. Гусенята прибігли до мами, вона підняла крила й накрила ними дітей. Під крильми було тепло й затишно, гусенята чули, як нібито звідкись іздалеку долинає гуркіт грому, виття вітру й стукіт градинок. Їм навіть стало весело: за материнськими крилами коїться щось страшне, а вони в теплі й затишку.
         Потім усе вщухло. Гусенятам схотілось мерщій на зелений луг, але мати не піднімала крил. Гусенята вимогливо запищали: «Випускай нас, мамо!»
         Тихо підняла мати крила. Гусенята вибігли на траву. Вони побачили, що в матері крила зранені, вирвано чимало пір’я. Мати тяжко дихала. Але світ навколо був такий радісний, сонечко сяяло так яскраво й лагідно, жучки, бджоли, джмелі співали так гарно, що гусенятам чомусь і на думку не спало поцікавитись: «Мамо, що з тобою?» І коли одне найменше й найслабше гусеня підійшло до мами й запитало: «Чого в тебе зранені крила?» – вона тихо відповіла: «Все добре, мій синку».
         Жовтенькі гусенята розсипались по траві. Мати була щаслива
      (220 слів)                                       (Василь Сухомлинський)
Тестові завдання
1.     Що показувала мати своїм діткам?
а) велике озеро
б) великий світ
в) велику галявину
    2. На що були схожі градинки?
          а) на горобині яєчка
          б) на курячі яєчка
          в) на маленькі кульки
    3. Гусенятам захотілось мерщій на зелений луг
          а) тому, що їм набридло сидіти під крилами у мами
          б) тому, що сонечко сяяло так яскраво й лагідно
          в) тому, що припинився стукіт градинок
   4.Чому мама ледве підняла крила?
          а) тому, що крила в неї були зранені
         б) вони сильно змокли
         в) не хотіла відпускати своїх діток
    5. Допиши речення.
         Мати була щаслива, тому що __________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
    6. Пронумеруй послідовність розгортання подій у тексті.
          Мати була щаслива.
          Гусенята вимогливо запищали: «Випускай нас, мамо».
          Тихо підняла мати крила.
          А потім посипались чималі, як горобині яєчка, градинки.
          Вона показувала діткам великий світ.
    7. Дай відповідь на запитання.
         Чому гусенятам і на думку не спало поцікавитись, що з мамою?
     8. Продовж речення.
         Поведінка найслабшого гусеняти відрізняється від поведінки інших гусенят тим, що ____________________________________________________


___________________________________________________ .
2.
                            Чому ж посміхався Дмитро?
         Вісім хлопців – вихованців однієї школи – інтернату – у неділю пішли за околицю міста.
         За містом стояла висока гора, зразу ж за горою – урвище, а внизу – Дніпро. Хлопці сіли на горі. Зняли картузи й поклали їх під високою сосною, що росла над урвищем. Сіли на траву та й читають цікаву книжку.
         Раптом знявся вітер. Хлопці підняли голову від подиву: вітер був такий дужий, що на сосні зломило гілку. Вихром підхопило один картуз і понесло, понесло над урвищем, над Дніпром.
         Зник картуз у сірому вихорі, що покотився вже десь аж на протилежному березі Дніпра. Картузи були нові, вчора їх тільки видали. Ніхто ще не встиг зробити помітку на своєму картузі, а тут таке лихо: один картуз занесло бурею, а решту змішало, згорнуло в купу під сосною.
         Як тільки вщух шум вітру, хлопці кинулись до картузів.
         Сім хлопців бігли до сосни, кожному хотілося добігти швидше, бо знали ж усі, що одного картуза не вистачає.
         Кожен узяв картуза, який потрапив до рук. Повертаючись до того місця, де вони читали, хлопці здивувались: один їхній товариш, Дмитро Соколенко, сидить, як і сидів. Він не вставав, коли всі схопилися за картузом
         Сім хлопців, одягаючи картузи, йшли до Дмитра. Кожному з них хотілося щось запитати у Дмитра. Але, побачивши, як усміхається Дмитро, кожен з них нахилив голову й опустив очі. Хлопцям стало соромно.
         І то добре. ( 220 слів)
                                                                   (В. Сухомлинський)
Тестові завдання
1.     Куди пішли хлопці?
     а) за околицю міста
     б) до річки
     в) до лісу
2. Скільки було хлопців?
         а) 6
         б) 7
         в) 8
3. Що сталося від пориву вітру?
         а) один картуз зник у сірому вихорі
         б) зламалося дерево
         в) вітер збив хлопців з ніг
4. Скільки хлопців кинулося до картузів?
         а) всі хлопці
         б) всі, крім одного
         в) один хлопець
5. Допиши речення
         Сім хлопців бігли до сосни, кожному хотілося добігти швидше, бо знали ж усі, що ____________________________________________________
______________________________________________________________________ .

6. Пронумеруй послідовність розгортання подій у тексті
 Він не вставав, коли всі схопилися за картузи.
 Хлопцям стало соромно.
 Раптом знявся вітер.
 Картузи були нові, їх вчора тільки видали.
 Сіли на траву й читали цікаву книжку.

7. Запиши відповідь на запитання, чому один хлопець не побіг за картузом?

_______________________________________________________________________ .

8. Допиши речення .
  
Хлопцям стало соромно тому, що ____________________________________________________
 _______________________________________________________________________________________________________ .



Немає коментарів:

Дописати коментар