Добрий день, шановні батьки! Привіт, мої
третьокласники!
Вдячна всім, хто у
четвер та п’ятницю працював
зі мною у Вайбері.
Сьогодні 16
березня, понеділок. І ми розпочинаємо дистанційне навчання не по Вайберу, а
через наш блог.
. Хочу нагадати, що в Законі України
про освіту батьки відповідають за виконання та контроль
домашніх завдань дітей в робочий час та під час карантину.
Після карантину діти будуть писати директорські моніторинги з української мови (диктант 60-65слів), математики ( комбінована контрольна робота).
Після карантину діти будуть писати директорські моніторинги з української мови (диктант 60-65слів), математики ( комбінована контрольна робота).
1 урок.
Позакласне читання.
С. 101 – 103 «Про
себе» читати, стисло переказувати, виконати завдання с.103.
2 урок. Математика
– Сьогодні ми будемо закріплювати вивчені випадки ділення двоцифрових і трицифрових
чисел на одноцифрові, розв’язувати рівняння, в яких один з компонентів є
числовим виразом та задачі на ціну, кількість, вартість.
Отож,
розпочинаємо.
1.
Завдання
на логіку*
- Запишіть число
30:
- трьома
трійками; ( 3 3 3 =
30)
-трьома п’ятірками;
( 5 5 5 = 30)
- трьома
шістками; ( 6 6 6 = 30)
- чотирма
трійками; ( 3 3
3 3 = 30)
2.
Розв’яжіть математичний ланцюжок:
8 + 24 : 4 ∙ 9 – 64 ∙ 30 : 10 ∙ 5 ∙ 4 : 6 : 4 - 4 =
3.
Розв’яжіть задачу усно.
За 5 однакових листівок Петрик
заплатив 40 грн. Скільки коштує одна
така листівка?
Як дізнатися?
4.
Пригадайте!
Скільки коштує один предмет – це його ціна. В
Скільки коштує вся покупка –
це вартість. :
:
- Як дізнатися ціну? Кількість? Вартість? Ц ∙
К
Пригадати ці правила вам допоможе трикутник,
що вище.
5.
Пригадаємо
алгоритм ділення дво- та трицифрових чисел на одноцифрове.
- Як 48 : 2 чи 48 : 3?
1) Дво- чи трицифрове число розкласти на суму розрядних (40 + 8) чи
зручних (30 + 18) доданків.
2) Кожен доданок поділити на одноцифрове
число.
3) Знайдені частки додати.
6.
З допомогою
цього алгоритму розв’яжіть
приклади №800 та № 805 за підручником.
7.
Розв’яжіть рівняння № 801.
До уваги! У складних рівняннях
спочатку треба знайти значення виразу.
8.
Розв’яжіть задачі № 803 і 806.
Міркуємо: якщо в задачі йде мова про купівлю предметів,
то головні слова…
«Ціна Кількість Вартість»
9.
І
знову логічна задача №804*. Трішки допоможе вам план розв’язання.
1) Скільки
стало ворон на кожному дереві?
2) Скільки
ворон було на першому дереві, якщо з нього перелетіло 6 ворон?
3) Скільки
ворон було на другому дереві, якщо на нього прилетіло 6 ворон,
а перелетіло 4
ворони?
4) Скільки
ворон було на третьому дереві, якщо на нього прилетіло 4 ворони?
3 урок. Я у
світі
Працюємо над
темою «Декларація прав дитини. Конвенція ООН про права дитини».
Опрацювавши цю
тему, ви повинні знати відповіді на такі питання:
-Що таке
декларація?
- Що таке
Конвенція?
- Які права та
обов’язки мають діти?
Для цього
прочитайте у підручнику статтю на с. 132-135 та перегляньте відео.
4 урок. Трудове навчання.
Завдання уроку:
Оздоблення одягу та взуття. Послідовність оздоблення виробів ґудзиками.
Перегляньте відео
«Чарівні ґудзики» та створіть аплікацію з тканини і ґудзиків за власним
вибором.
Бажаю вам гарних
успіхів у навчанні та будьте здорові!
Немає коментарів:
Дописати коментар