неділя, 15 березня 2020 р.


Добрий день, шановні батьки! Привіт, мої третьокласники!
Вдячна всім, хто у четвер та пятницю працював зі мною у Вайбері.
Сьогодні 16 березня, понеділок. І ми розпочинаємо дистанційне навчання не по Вайберу, а через наш блог.
. Хочу нагадати, що в Законі України про освіту  батьки відповідають за виконання та контроль домашніх завдань  дітей в робочий час та під час карантину.  
Після карантину діти будуть писати директорські моніторинги з української мови (диктант   60-65слів), математики ( комбінована контрольна робота).
1 урок.  Позакласне читання.
С. 101 – 103 «Про себе» читати, стисло переказувати, виконати завдання с.103.
2  урок.  Математика
 – Сьогодні  ми будемо закріплювати вивчені  випадки ділення двоцифрових і трицифрових чисел на одноцифрові, розв’язувати рівняння, в яких один з компонентів є числовим виразом та задачі на ціну, кількість, вартість.
Отож, розпочинаємо.
1.       Завдання на логіку*
- Запишіть число 30:
- трьома трійками;  ( 3  3  3 = 30)
-трьома пятірками;  ( 5  5  5 = 30)
- трьома шістками; ( 6  6  6 = 30)
- чотирма трійками;  ( 3  3  3  3 = 30)

2.       Розвяжіть математичний ланцюжок:
8 + 24 : 4 ∙ 9 – 64 ∙ 30 : 10 ∙ 5 ∙ 4 : 6 : 4  - 4 =

3.       Розвяжіть задачу усно.
За 5 однакових листівок Петрик заплатив 40 грн. Скільки коштує  одна така листівка?                 
 Як дізнатися?

4.       Пригадайте!
Скільки  коштує один предмет – це його ціна.                          В
Скільки коштує вся покупка – це вартість.                            :         :
- Як   дізнатися ціну? Кількість? Вартість?                         Ц          К
 Пригадати ці правила вам допоможе трикутник, що вище.      
                                                                     
5.       Пригадаємо алгоритм  ділення  дво- та трицифрових чисел на одноцифрове.
- Як 48 : 2 чи 48 : 3?
1) Дво-  чи трицифрове число  розкласти на суму розрядних (40 + 8) чи зручних (30 + 18) доданків.
2) Кожен доданок поділити на одноцифрове число.
3) Знайдені частки додати.

6.       З допомогою цього алгоритму розвяжіть приклади №800 та № 805 за підручником.

7.       Розвяжіть рівняння № 801.
До уваги! У складних рівняннях спочатку треба знайти значення виразу.

8.       Розвяжіть задачі № 803 і 806.
Міркуємо:  якщо в задачі йде мова про купівлю предметів, то головні слова…
«Ціна               Кількість               Вартість»

9.       І знову логічна задача №804*. Трішки допоможе вам план розвязання.
            1)      Скільки стало ворон на кожному дереві?
            2)      Скільки ворон було на першому дереві, якщо з нього перелетіло 6 ворон?
            3)   Скільки ворон було на другому дереві, якщо на нього прилетіло 6 ворон, 
                 а перелетіло 4 ворони?
            4)      Скільки ворон було на третьому дереві, якщо на нього прилетіло 4 ворони?

3 урок.  Я у світі
Працюємо над темою «Декларація прав дитини. Конвенція ООН про права дитини».
Опрацювавши цю тему, ви повинні знати відповіді на такі питання:
-Що таке декларація?
- Що таке Конвенція?
- Які права та обовязки  мають діти?
Для цього прочитайте у підручнику статтю на с. 132-135 та перегляньте відео.




4 урок. Трудове навчання.
Завдання уроку: Оздоблення одягу та взуття. Послідовність оздоблення виробів ґудзиками.
Перегляньте відео «Чарівні ґудзики» та створіть аплікацію з тканини і ґудзиків за власним вибором.


Бажаю вам гарних успіхів у навчанні та будьте здорові!

Немає коментарів:

Дописати коментар