вівторок, 26 травня 2020 р.


Добрий день, мої  любі третьокласники!
До літніх канікул залишилося 3 дні!!!
Тож попрацюйте ще трішки.
Завдання на 27 травня, середу
Предмет
Тема уроку
Практичні завдання
Літературне
читання
Сторінками дитячих книжок
1. Прочитай  оповідання Лариси Денисенко «Як Шушу познайомився з Гагою» нижче таблиці.
2.Визнач головну думку
3. Перекажи батькам

Фізкультура

Фізкультура/руханка.
Англійська
мова

Завдання на блозі вчителя англійської мови Симонішеної І. П.
Математика
Нестандартні задачі
Надежда Корнийчук приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Математика+читання
Время: 27 мая 2020 10:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 210 423 4268
Пароль: 029259
1.Повтори правило про ділення з остачею. С.174 підручника
2.Виконай ділення №108, 110, 114.
3.Задачі 111, 112 усно
4.Задачі 113, 115
Природо-знавство
Нервова система
1.Переглянь відео
та презентацію
2.Перевір свої знання, відкривши посилання
join.naurok.ua
Код доступу 9831040
Завдання необхідно виконати до  28 травня 20:00 ред.


Лариса Денисенко
ЯК ШУША ПОЗНАЙОМИВСЯ З ГАГОЮ
Якось Шуша надумав літати. «Усі літають. Птахи у небі, діти — у снах. А я?» Шуша знав: щоб літати, треба або мати крила, або заснути. До ночі ще було далеченько, тож Шуша вирішив змайструвати собі крила. 
Клей він мав. Нитки з голкою також. І картон.
 
Залишилося назбирати пташиного пір’я. Пір’я Шуша збирав дуже довго. У червоне відерце, яке знайшов на пляжі. Коли він бачив якусь пір’їнку, то відразу замислювався: а яка то була пташка? Велика чи мала? Як високо вона може літати? Чи вміє вона стрибати? Чи вміє вона співати і передражнювати? А чи боїться котів?
 
Де вона мешкає? Як її звуть і що вона любить? Пір’їни були різними. Крихітне пір’ячко — у горобців. Трохи більше
 — голубине. Ще більше — у ворон, шпаків та сорок. Нарешті відерце наповнилося. 
І Шуша почав майструвати крила. Копирсався він довгенько, але й крила вийшли чудові! Наче справжні!
 
Тоді Шуша поліз до своєї шухлядки і знайшов окуляри на гумці. Бо літати без окулярів — це неправильно.
 
Обов’язково щось потрапить в око. Літати без окулярів можуть тільки пташки. Але це так тільки здається, що вони літають без окулярів. Насправді птахи теж мають окуляри — але вони в самих очах.
 
Шуша прикріпив крила спеціальними нитками, надів окуляри і спробував злетіти. Та йому не вдавалося. Натомість вдавалися стрибки! І Шуша взявся стрибати, щоб вистрибати увесь смуток від того, що злетіти він так і не зміг. Коли смуток було майже вистрибано, біля Шуші з’явилася велика кумедна ворона з блискучими очиськами.
 
— Привіт, — сказала вона. — Я — Гага. А ти хто такий?
 
Шуша відповів, що він Шуша. І зняв окуляри, щоб краще роздивитися Гагу. Бо окуляри в Шуші були не для того, щоб краще бачити, а для того, щоб вправно літати.
 
— Так-так,
 — мовила Гага. — Отже, очі в тебе знімаються...
Гага ніколи не бачила окулярів.
 
— Це не очі, це — окуляри, — пояснив Шуша.
 
— О-ку-ля-ри? Якась комаха зі скельцями... і хто її так назвав?
Шуша знизав плечима. Йому було байдуже, хто й чому так назвав цей чудовий та зручний пристрій.
 
Натомість він торкнувся крил Гаги.
 
— У тебе є крила... — зітхнув він. — Справжні?
Гага тим часом чепурила свої крильця.
 
— Справжнісінькі. Хочеш подивитися, як вони працюють? — запитала Гага.
 
Звісно, Шуша дуже хотів. Навіть тричі плеснув у долоні. І тоді Гага легенько підхопила Шушу й закружляла з ним навколо галявини.
 
— Я лечу! — заволав Шуша і почав махати своїми крильцями. — Я лечу!
— Так, ми летимо! — відповіла Гага.
 
І вони засміялися. Саме так Гага й Шуша подружилися. І Шуша нарешті полетів. Бо друзі можуть подарувати тобі крила!
.
1. Прочитай  оповідання
2.Визнач головну думку
3. Перекажи батькам

Немає коментарів:

Дописати коментар