Добрий день, дорогі друзі!
Зразок підпису
перевірної роботи
Математика
Слічного Леоніда 3 -В
|
|
14 травня
|
|
Перевірна робота
|
І підгрупа
1.
|
Алєксєєва Марія
|
||||
2.
|
Барановська Марія
|
||||
3.
|
Басій Юлія
|
||||
4.
|
Білошкурський
|
||||
5.
|
Горішна Маргарита
|
||||
6.
|
Дацюк Максим
|
||||
7.
|
Жмудь Кіра
|
||||
8.
|
Кисляк Юлія
|
||||
9.
|
Коновалов Данило
|
||||
10.
|
Кулешова Поліна
|
||||
11.
|
Меліхова Маргарита
|
||||
12.
|
Мельник Владислав
|
||||
13.
|
Навітанюк Кароліна
|
||||
14.
|
Наконечна Поліна
|
||||
15.
|
Петренко Владислав
|
||||
16.
|
Пудрик Максим
ІІ підгрупа
18. Слічний Леонід
19. Сметанська Дарина
20. Таран Назар
21. Ткач Аліна
22. Ткач Анна
23 Ткаченко Юлія
24 Туманов Олександр
25 Тушевський Юрій
26 Чабан Діана
27 Чижевська Марія
28 Шамрай Анастасія
29 Шатківський Олександр
30 Швидкий Михайло
31 Шевчук Вероніка
32 Щекотунов Максим
33 Яциник Максим
Завдання на 14 травня, четвер
|
Предмети
|
Тема
уроку
|
Практичні
завдання
|
Українська
мова
|
Виконання
навчальних і контрольних завдань. Українська абетка.
|
Надежда
Корнийчук приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема:
Українська мова
Время:
14 мая 2020 10:00 AM Киев
Подключиться
к конференции Zoom
Идентификатор
конференции:
210
423 4268
Пароль:
029259
Збірник с.108-109, впр.37, 38, тести с. 110 |
Математика
|
Перевірна діагностична робота
|
Надежда
Корнийчук приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема:
Математика
Время:
14 мая 2020 11:30 –І підгрупа, 12:15 – ІІ підгрупа
AM
Киев
Подключиться
к конференции Zoom
Идентификатор
конференции:
210 423 4268
Пароль:
029259
|
Фізкультура
|
Фізкультура/руханка з Лесею Нікітюк
|
|
Літературне
читання
|
Урок
позакласного читання
Індивідуальне
складання варіантів кінцівок до відомих казок.
|
1.Прочитай оповідання
Дмитра Кузьменка «Чим корова не собака» нижче.
2.Під час читання подумайте, чому такий заголовок?
Чому хлопчик малював тільки собак?
3.Поставте свої запитання до автора.
Код
доступу 908701
|
Російська
мова
|
Виконання
тестових завдань про значення слова
|
1.С.164 прочитать.
2.Упр. 321, записать дни недели по порядку.
3.Выполнить тестовые задания , что ниже текста.
Переслать учителю.
|
Дмитро
Кузьменко
(Кузько Кузякін)
Працював редактором та ілюстратором у дитячих журналах
«Пізнайко», «Професот Крейд».
(Кузько Кузякін)
Дмитро Кузьменко – сучасний дитячий письменник та
ілюстратор. Народився 35 років назад у м. Житомирі.
Школу закінчив із «Золотою медаллю», а потім з «Червоним
дипломом» фізико-математичний факультет Житомирського університету, згодом
факультет журналістики у Львівському університеті.
Закінчив художню школу.
Займався плаванням, легкою атлетикою та велосипедним
туризмом.
Автор багатьох дитячих книжок.
ЧИМ
КОРОВА НЕ СОБАКА
(уривок
з книги (ЯхТрамвай+Зоопарк)2 )
Одного разу
я перестав бути відомим художником.
Щоправда, спершу мені довелося ним стати. Не аж таким відомим, щоб на всю країну. І навіть не на все місто. А так, лише в школі. Правда, малювати я ніколи не любив. Мені тільки собаки добре вдавалися. А люди, дерева і все інше — не дуже. Я більше любив грати у футбол. І майструвати з татом на дачі шпаківні.
Та якось між школами оголосили конкурс малюнків на тему «Молочні породи корів*1 у побуті очима дітей». Тема химерна, ніхто не сперечається. Навіть наша Оленочка Петрівночка сказала:
— Тема якась химерна. Їм що там, геть ні́чого робити у міськвно́*2 ?!
Але потім з’ясувалося, що головний спо́нсор*3 конкурсу — директор молочної фабрики. І тоді всі подумали, що тема, мабуть, усе ж таки дуже корисна для юного покоління, повчальна. А коли дізналися, що головний приз — холодильник для шкільної їдальні, та ще й із сенсорним екраном і виходом в інтернет, у школах закипіла робота.
Директори закотили рукави піджаків і дали завдання завучам. Завучі закотили рукави светрів і дали завдання вчителям. Учителі закотили рукави сорочок і дали завдання дітям. А дітям не залишалося нічого іншого, як узятися до малювання незалежно від рукавів.
Я теж узявся, хоч малювати не любив. Що вдієш, як треба?
Корови в побуті, корови в побуті... Але ж у нас не було жодної корови. Ще й молочної. На балконі її тримати, чи як?
Корови мені не вдавалися. Тому я намалював собаку й прилаштував їй роги. А щоб це якимось боком пришпанделити до побуту, дописав у куточку «ми-и-и-и-и!» Ніби вона мукає, але не «му», а «ми». Проблеми з вимовою. Так і віддав малюнок на конкурс.
А він узяв, та й переміг!
Приїхав до нас директор молочної фабрики. Всю школу на лінійку вивели. Скрізь квіти, бантики, музика гримить.
І ось так перед усіма вручили мені, тобто школі, холодильник із сенсорним екраном. І ящик кефіру. На додачу.
— Бачите, панове діти, — каже молочний директор, — який молодець серед вас є! Таку корову гарну намалював.
І як же ж тему тонко впіймав! Розумничок!
Усі заплескали. Я зрадів, бо що мав робити. І мої тато з мамою також. І вчителька.
— Що ж це я в тобі художнього таланту раніше не розгледіла? Тепер виправлюсь, — пообіцяла Олена Петрівна після лінійки.
І я став відомим художником. Не аж таким відомим — тільки в нашій школі.
А вчителька свого слова дотримала. Тільки свято якесь на носі — вона одразу до мене. Малюй-но, мовляв, стінгазе́ ту*4.
А малювати ж я ну геть не любив... Майже рік мучився з тим малюванням.
Аж якось директорка викликала до себе нашу вчительку.
— Олено Петрівно, — звернулася вона, — а що це у вас на стінгазетах завжди самі собаки: і на День учителя, і на Новий рік, і до Тижня математики?
— Ну, це в нас... — почервоніла вчителька, — це в нас художній задум такий, концепція. Майже перфо́рманс*5.
Директорка не знала, що таке перформанс, а тому нічого не відповіла.
Та Олена Петрівна зрозуміла, що краще надалі не доручати мені малювання газет. Перформанс перформансом, а зайвий раз до директорки ходити не хочеться. Хай далі хтось інший, не такий концептуальний, малює.
Так і минула моя слава. Спершу я трохи засмутився.
Собаки ж мені класнючі вдавалися. Але то таке. Тепер же в мене й часу більше вільного з’явилося, щоб із татом на дачу їздити. От-от завесніє, шпаки прилетять — готуватися час! Сила-силенна справ!
Щоправда, спершу мені довелося ним стати. Не аж таким відомим, щоб на всю країну. І навіть не на все місто. А так, лише в школі. Правда, малювати я ніколи не любив. Мені тільки собаки добре вдавалися. А люди, дерева і все інше — не дуже. Я більше любив грати у футбол. І майструвати з татом на дачі шпаківні.
Та якось між школами оголосили конкурс малюнків на тему «Молочні породи корів*1 у побуті очима дітей». Тема химерна, ніхто не сперечається. Навіть наша Оленочка Петрівночка сказала:
— Тема якась химерна. Їм що там, геть ні́чого робити у міськвно́*2 ?!
Але потім з’ясувалося, що головний спо́нсор*3 конкурсу — директор молочної фабрики. І тоді всі подумали, що тема, мабуть, усе ж таки дуже корисна для юного покоління, повчальна. А коли дізналися, що головний приз — холодильник для шкільної їдальні, та ще й із сенсорним екраном і виходом в інтернет, у школах закипіла робота.
Директори закотили рукави піджаків і дали завдання завучам. Завучі закотили рукави светрів і дали завдання вчителям. Учителі закотили рукави сорочок і дали завдання дітям. А дітям не залишалося нічого іншого, як узятися до малювання незалежно від рукавів.
Я теж узявся, хоч малювати не любив. Що вдієш, як треба?
Корови в побуті, корови в побуті... Але ж у нас не було жодної корови. Ще й молочної. На балконі її тримати, чи як?
Корови мені не вдавалися. Тому я намалював собаку й прилаштував їй роги. А щоб це якимось боком пришпанделити до побуту, дописав у куточку «ми-и-и-и-и!» Ніби вона мукає, але не «му», а «ми». Проблеми з вимовою. Так і віддав малюнок на конкурс.
А він узяв, та й переміг!
Приїхав до нас директор молочної фабрики. Всю школу на лінійку вивели. Скрізь квіти, бантики, музика гримить.
І ось так перед усіма вручили мені, тобто школі, холодильник із сенсорним екраном. І ящик кефіру. На додачу.
— Бачите, панове діти, — каже молочний директор, — який молодець серед вас є! Таку корову гарну намалював.
І як же ж тему тонко впіймав! Розумничок!
Усі заплескали. Я зрадів, бо що мав робити. І мої тато з мамою також. І вчителька.
— Що ж це я в тобі художнього таланту раніше не розгледіла? Тепер виправлюсь, — пообіцяла Олена Петрівна після лінійки.
І я став відомим художником. Не аж таким відомим — тільки в нашій школі.
А вчителька свого слова дотримала. Тільки свято якесь на носі — вона одразу до мене. Малюй-но, мовляв, стінгазе́ ту*4.
А малювати ж я ну геть не любив... Майже рік мучився з тим малюванням.
Аж якось директорка викликала до себе нашу вчительку.
— Олено Петрівно, — звернулася вона, — а що це у вас на стінгазетах завжди самі собаки: і на День учителя, і на Новий рік, і до Тижня математики?
— Ну, це в нас... — почервоніла вчителька, — це в нас художній задум такий, концепція. Майже перфо́рманс*5.
Директорка не знала, що таке перформанс, а тому нічого не відповіла.
Та Олена Петрівна зрозуміла, що краще надалі не доручати мені малювання газет. Перформанс перформансом, а зайвий раз до директорки ходити не хочеться. Хай далі хтось інший, не такий концептуальний, малює.
Так і минула моя слава. Спершу я трохи засмутився.
Собаки ж мені класнючі вдавалися. Але то таке. Тепер же в мене й часу більше вільного з’явилося, щоб із татом на дачу їздити. От-от завесніє, шпаки прилетять — готуватися час! Сила-силенна справ!
*1 Молочні породи корів — корови, які дають молоко, а не вирощуються для м’яса.
*2 Міськвно́ — скорочено від «міський відділ народної освіти» — державна установа, яка керує школами міста.
*3 Спо́нсор — благодійник: людина чи організація, яка надає грошову допомогу.
*4 Стінгазе́та — саморобна газета, яку розміщують на стіні.
*5 Перфо́рманс — вид сучасного мистецтва, дуже коротка і яскрава ви-
става.
Русский язык
Тест "Лексическое значение
слова" 3 класс
1. Закончи определение.
Слова, которые звучат и пишутся по - разному, а по смыслу
одинаковы или очень близки, называются...
а)антонимы
б)синонимы
в)омонимы
2. Укажи многозначное слово
а)лист
б)телефон
в)собака
3. Ученик подбирал к словам антонимы. Найди ошибку в его
работе.
а)редкий - частый
б)яркий - бледный
в)жаркий - знойный
4. Выбери слово, которое будет синонимом к
прилагательному смелый.
а)трусливый
б)бесстрашный
в)пугливый
5. Выбери слово, которое будет синонимом к
прилагательному пасмурный.
а)солнечный
б)ненастный
в)ясный
6. Укажи предложение, в котором повторяющееся слово
употреблено в
переносном значении.
а)"У тебя
светлая голова!" - сказал учитель ученику.
б)Гулять надо в
светлое время суток.
в)Летом я хожу в
одежде светлых оттенков.
7. Каким словарём ты воспользуешься, чтобы к данному
слову подобрать
слово, противоположное по значению?
а)словарём
синонимов
б)словарём
антонимов
в)словарём омонимов
8. Узнай слово по его лексическому значению.
Жидкое кушанье, представляющее собой отвар из мяса, рыбы
с приправой из овощей, крупы.
а)каша
б)суп
в)компот
9. Укажи предложение, в котором повторяющееся слово
употреблено в
переносном значении.
а)Стеклянными
глазами мужчина смотрел на всё происходящее.
б)На полке стояла
стеклянная ваза.
в)Мама налила воду
в стеклянную банку.
10. К какому слову нельзя подобрать синоним?
а)машина
б)дорога
в)пенал
11.Укажи словосочетание, в котором глагол употреблен в
прямом значении:
а)горят глаза;
б)разбегается
спортсмен;
в)разбегаются
глаза;
г)горят огни.
12. Спиши текст. Найди и подчеркни в тексте многозначные
слова.
Удивительные вещи
Странные вещи в
природе бывают.
Ножки у стула, а
стул не шагает.
Часто часы бьют. Но
мы не слыхали,
Чтобы кого-то они
обижали.
«Слон затрубил», -
говорят. Интересно!
Что-то слона я не
вижу в оркестре? (Карол Корд)
Немає коментарів:
Дописати коментар