Доброго дня, любі діти!
Знаю, що зараз канікули. Я бажаю вам їх провести весело і цікаво.
Але, можливо, вам захочеться повторити деякі правила?
Отож нагадую вам, що необхідно повторити.
Математика
Насамперед, ТАБЛИЦЮ МНОЖЕННЯ!!! ОБОВ'ЯЗКОВО!!
Ці правила ми вже вивчили. Перевір свої знання!
1. - Ділення – обернена операція до множення.
- Числа при діленні називаються: ділене, дільник, частка.
- а : в - ( а поділити на в, частка чисел а і в, ділене – а, дільник – в)
- Щоб знайти невідоме ділене потрібно частку помножити на дільник.
- Щоб знайти невідомий дільник, потрібно ділене поділити на частку.
- Числа при множенні називаються: перший множник, другий множник, добуток.
- Щоб знайти невідомий множник, потрібно добуток поділити на відомий множник.
2. Одиниці довжини та маси
1000 10 10 10
1 т 1 ц 1кг 1г
10 100 1000
3. Периметр – це сума довжин всіх сторін
- Щоб знайти периметр потрібно додати довжини сторін.
- Щоб знайти периметр прямокутника можна:
1) Додати всі чотири сторони. а + в + а + в
2) Знайти суму довжини і ширини і помножити на 2. ( а + в) · 2
3) Довжину помножити на 2, ширину помножити на 2, результати додати. а · 2 + в · 2
- Щоб знайти сторону, якщо відомо периметр і іншу сторону прямокутника,можна:
1. Р : 2 – це буде півпериметра, або 1 довжина і 1 ширина (бо в прямокутника їх дві)
Від півпериметра відняти відому сторону і знайдете невідому.
Наприклад:
Р = 24м
а = 8м
в = ? м
1) 24 : 2 = 12 (м) – півпериметра;
2) 12 – 8 = 4 (м) – сторона в .
Вираз: 24 : 2 – 8 = 4 (м)
Відповідь: 4 метри сторона в.
2. Спочатку знайдемо дві відомих сторони
1) 8 · 2 = 16 (м) – дві сторони а ;
Від периметра віднімемо дві відомі сторони і дізнаємось дві невідомі сторони
2) 24 -16 = 8 (м) – дві сторони в;
Поділимо на 2 і знайдемо невідому сторону .
3) 8 : 2 = 4 ( м) – сторона в.
Вираз: (24 – 8 · 2) : 2= 4 (м)
Відповідь: 4 метри сторона в.
Щоб знайти периметр квадрата,треба сторону помножити на 4
Р кв. = а · 4 , а = Р : 4
Звуковий аналіз слова
§ Букви я, ю, є, позначають два звука: [й а ], [й у ], [й е ]
- на початку слова;
- після голосного;
- після апострофа.
§
Приголосний
перед апострофом завжди твердий.
§
Букви я,
ю, є, позначають один звук після
приголосного і пом’якшують його. [= o ]
§ Буква ї завжди позначає два звука -[ й і ]
§ Буква щ завжди позначає два звука - [ ш ч]
§
Буква ь звука не позначає.
§ Приголосний перед і, ь завжди м’який -[ = ] Дз, дж завжди позначають один звук: [дж], [дз], [дз']
Пропоную для звукового аналізу такі слова:
Пояснення, ягня, ящірка, подвір'я, малює, боюся, щастя, дзьобання, джміль, бджілка, гуляє, рюкзак, борюся, об'ївся, дзюрчить.
Словникові слова 2 клас
Алфавіт, Батьківщина, будь ласка, ведмідь, вересень,
вулиця, герой, диван, дитина, до побачення, духмяний, дятел, завдання, заєць,
календар, килим, медаль, метро, на добраніч, неділя, ноутбук, ознака, помилка,
понеділок, предмет, п’ятниця, рюкзак, середа, співчуття, театр, червоний, черговий, черевики,
чернетка, четвер (36 слів)
Немає коментарів:
Дописати коментар